Julias perspektiv:
Vi har precis slutat dansträningen. Jobbig var den, men nu ska jag hem, och sen ska jag på fotbollsträning om typ två timmar. Klockan är kanske två nu.
Felix är och duschar och jag väntar utanför. Och eftersom att jag ska träna sen igen så är det ingen i idé att duscha.
"Så, ska vi gå?" Jag rycks till av rösten som talat och det är Felix med blött hår som precis kommit ut ur omklädningsrummet. Jag nickar och han greppar tag i min hand. Och vi börjar gå genom korridoren.När vi kommer ut från base står det fyra eller fem tjejer där. "Hej Felix, får vi ta kort med dig?" Felix tittar på mig och väntar ett klartecken på att det är okej och jag nickar. Ena tjejen kommer fram till mig. "Skulle du kunna ta kort?" Hon ser med en rätt gullig blick på mig, hon kan inte vara mer än 11 år. "Jo självklart." Hon ler mot mig innan hon backar tillbaka till alla andra redo att ta kort.
När dem är klara räcker jag över telefonen. Till den minsta tjejen av dem alla och hon tackar mig. Och sedan greppar Felix tag i min hand ännu en gång och vi fortsätter mot tunnelbanan.Vi träffade en hel del fans på tunnelbanan också, och vi fick stanna i typ tjugo minuter. Men som tur var, var vi tidiga så vi missade inte vagnen.
Och nu sitter vi på tunnelbanan på väg hem. "Ska du verkligen inte med till USA?" Jag tittar upp mot Felix, som sitter mittemot mig och väntar på svar. "Jag tänker inte följa med, mamma och pappa bryr sig säkert inte ändå." Han ser på mig med en konstig blick. "Då stannar jag i Sverige med dig." Han ler mot mig och jag ler ännu större mot honom. Jag är lycklig nu.Jag och Felix ligger och myser i min säng, efter träningen så kom Felix och vi har bara legat i sängen och sätt på film, Vampire diares, bästa serien.
Felix bröst är så mysigt att ligga på. "Julia, du vet, jag brukar läsa din ask, och jag såg vad du skrev, du tvekar på mig." Felix pratar med osäker och ledsen röst och tar bort armen som legat ganska så bra runtom mig. Jag väljer att inte svara då jag inte vet vad jag ska svara. "Julia, svara bara på min fråga nu, älskar du mig?" Älskar jag honom? Gör jag det? Jag har saknat honom, as fuck. Men älskar jag verkligen honom, såsom han älskar mig? Felix reser sig upp och börjar gå mot dörren. "Felix vänta." Jag reser mig upp och springer efter honom, men han bara skakar av mig. "Julia, jag älskar dig, men om du tvekar, kan vi inte vara tillsammans eller vad de nu var, allt kanske bara var fejk, och du skrev ut på ask, innan du ens berättade något för mig?" Han ser sårat på mig innan han går ut genom dörren och stänger den efter sig. Man kan även höra hur han fort rusar nerför trappan och ytterdörren smälls igen sekunden efter.
Fan.Är du och Felix tillsammans igen?
käftenSur eller?
bitch håll käftenHänt något eller?
har förstört allt igeeennnnnMed Felix eller?
skriver inte ut någotDuvet att Felix och Lovisa stod och hånglade utanför donken för kanske 20 min sen?!
jaså, myysss för dem dåHur gammal är du?
15, 00aSå Felix är 2 år äldre än dig?
typTyp?
jag fyller i januari, 2000 och han i oktober 1998, så de blir typ ett år o 2 månader mellan ossGår du i åttan ????
nej ja gick i åttan ska börja nian nu efter sommarlovetHar du känslor för Omar?
kanskeBitch
kukFitta
en sån har jag, ja :))Kaxig af är du
this is how i am när jag är brokenSnyggast av Damon och Stefan i tvd?
Stefans kropp är goals men Damon är hot af så DamonVilken säsong är du på?
började kolla för typ 2 veckor sen o är på sista avsnittet av säsong fyra nu hehehehDu har alltså sett typ 88 avsnitt på 2 veckor
vilken jävla matematikVilka ämnen har du A i?
idrott, spanska, matte, svenska o kemiKing
:pDu är så jävla bra på fotboll?
ååååh tack!! blir fett gladHur kommer man in i ditt fotbollslag?
du måste va gryyyyymmmmFelix är snygg
jodåBlir du inte avundsjuk?
wtf lol neej hahahahahahHur länge var du och Felix tsm?
2 år typSkönt me sommarlov?
jaaasÄlskar du Felix?
käft