Julias perspektiv
Killarna har kört kanske en fjärdedel av konserten nu och dem är verkligen grymma. Man blir så glad över att bara titta på dem, för glädjen i deras ögon syns verkligen och dem brinner verkligen för det dem gör. Dem började precis på någon låt, ingen aning vad den heter, hehe.
Nästa låt dem ska framföra ska bland annat jag och Lovisa in på, det är nu jag dansar med Omar och Lovisa med Felix.Okej nu är det dags. Buzzkill time.
---------
Konserten var grym igår. Och lätt en av de roligaste sakerna jag gjort. Fast dock har jag fortfarande ont i huvudet. Fast inte värre än igår.
Vi kom hem ganska så sent, så idag ska jag bara ta det lugnt, tror jag.Jag har ingen aning om hur jag ska göra. USA är verkligen något jag verkligen inte vill åka till. Jag ska spela gothia, sista cupen med mitt älskade lag.
Felix och jag har inte pratat sen vårat bråk i Globen, han har ignorerat mig, men det kanske är lika bra. Jag vill inte ha något med honom att göra, även fast han betyder allt för mig, jag älskar honom, Felix Sandman. Mitt uppe i mina tankar hör jag dörren smällas igen nere, säkert ogge och Felix.
Fast nej, inte bara ogge och Felix, Lovisa och Oscar också. Varför är dem här egentligen. Eftersom jag inte har någon lust att gå ner till dem så tar fram min mobil, min älskling ur fickan, och knappar in min kod, datumet då jag och Felix blev tillsammans.
Och sedan trycker jag mig in på appen ask.fm.Hur länge har du känt ogge?
hane min bror hahahhshahahaVem har du mest dagar med på snap?
malva, typ 134 kanske??Atmb?
blir ingen bild bc jag gör ingeJävlar vad bra du var på och dansa då!
åh tack ❤️❤️Rör inte Omar, jävla bitch!!!
ojojMan såg att du och Omar gillade varandra under konserten, goals
eh fast nejFörst Felix, sen Oscar och Omar. Player.se
AA fast den enda jag gjort eller haft ngt me e ju Felix. och du förresten, vänner finns det något som kallas :)Konserten var grym!
jaa jag vet, såå stolt över oggeDu är så bra på typ allting
fast nejTycks om Felix och Lovisa?
?