2.6

1.6K 36 1
                                    

Julias perspektiv
Vi kom precis hem från stranden, och jag hade tänkt duscha.
"Ska ni duscha?" Frågar jag Felix och Ogge som ligger i varsin säng och håller på med telefonerna. Och jag får ett ja av båda. "Okej, jag duschar nu." Säger jag och tar mina grejer och går in i badrummet. Och precis när jag ska stänga dörren kommer en fot emellan, Felix. "Jag duschar med dig, så vi sparar varmvatten liksom." Säger Felix och ger mig en flörtig blick och jag skrattar åt honom.
Jag klär av mig kläderna och likaså Felix, och går sedan in i duschen, eftersom det är sjukt varmt ute, så har jag först på lite svalkande vatten.
Felix tar plötsligt mitt schampoo och börjar gnugga i det i mitt hår och jag flinar lite, dock kan han inte se det då han står bakom mig.
Felix tar kranen som hängt upp sköljer ur mitt hår. "Ska du ha balsam?" Frågar han. Och jag skakar på huvudet. "Så, min tur." Jag klickar ut lite av Felix schampoo och han måste böja sig ner för att jag ska kunna nå.
Jag gnuggar in i hans sandblonda hår.
Men istället för att jag ska skölja ur hans hår så gör han det istället.
Och så hänget han upp kranen igen så att vattnet rinner över båda oss. Felix går med ett flin mot mig. Och sekunden efter är hans läppar på mina och hans läppar masserar mina mjukt.
Felix vänder oss om så jag står med ryggen mot väggen och Felix står framför mig.
Jag trycker felix ännu närmare mig och han börjar kyssa mig längs nacken och halsen.
När han kommer till min svaga punkt stönar jag tyst, fast när han börjar göra ett sugmärke där så ger jag ifrån mig ett högt stön. Och jag hinner se hur Felix flinar lite.
Jag tror han glömt bort att Ogge bara är en precis utanför typ.
Felix går tillbaka att kyssa mina läppar och hans händer är nästan överallt på mig just nu.
Och mitt under allt kyssande så känner jag något hårt mot mitt ben, ojdå, någon är visst glad. Jag flinar mot Felix som ger mig ett peddo flin.
Jag för sakta mina händer mot Felix mage och börjar smeka honom över magrutorna.
Sedan kanske jag råkar komma åt hans skrev vilket får han att stöna.
"Hallå, inget jävla sex i duschen." Ogge ropar på oss och bankar på dörren hårt. Och Felix släpper mig med en besviken blick, han verkar vara jävligt kåt, för han har världens bånge just nu.
Precis innan jag går ut ur duschen nuddar jag till lite vid Felix privata del och han stönar till högt. "Teaser." Säger han sekunden efter och jag bara flinar mot honom.
Innan jag klär på mig ett par trosor, blåvita sköna shorts, bh och en vit soft t-shirt.
Felix som inte tog med sig något in i badrummet sättet handduken vid midjan. Och stiger ut ur badrummet precis innan mig.
"Asså ni är äckliga." Ogge ser äckligt på oss när vi går förbi honom.

Vi skulle äta på någon resturang som mamma och pappa åt lunch på häromdagen, så det kommer säkert bli en god lunch.
Felix och jag går lite bakom alla andra.
Vi går och småpratar lite bara.
Vet inte ens varför vi går lite bakom alla, men Felix började bara gå sakta, så jag hängde på.

Maten är sjukt god, shit.
Typ godaste jag ätit.
Har ingen aning om vad jag äter men det är sjukt gott iallafall.
"Så Julia, jag hörde att ni vann SM, grattis!" Säger Magnus och ler mot mig. "Tack." Svarar jag och ger honom ett varmt leende. "Fast du skadade ju dig också Julia." Säger Ogge. "Jaså, vad hände då?" Frågar mamma och pappa oroligt. "Jag fick bara en hjärnskakning." Svarar jag och rycker på axlarna. Och får en nick som svar av både mamma och pappa. "Ni var jätteduktiga på konserten iallafall, vi såg den live på Aftonbladet." Säger Cecilia och vi tackar henne.
Konserten var sjukt kul, att dansa i Globen, alltså det var så mäktigt. Och jag är så sjukt stolt över grabbarna.

På vägen hem så går jag och pratar med mamma och pappa om vad som har hänt hemma och sånt.
Dem tycker  att det var kul att jag och Felix är tillsammans igen, vilket jag också tycker.
"Ska ni bo på hotell under gothia?" Frågar jag och riktar blicken mot pappa, för det är slltid pappa som fixar sådant. "Ja, vi får se, vi tror det." Och jag nickar som svar.
Allting går mycket bättre när mamma och pappa är som stöd på läktaren och hejar under matcherna. Så jag hoppas dem kollar. För det betyder mycket för mig när dem är där. "Vad vill du göra imorgon då?" Frågar pappa mig. "Jag vill shoppa." Svarar jag honom exalterat. "Ja, vi hade tänkt ha en shoppingdag, och så tänkte vi åka på något vattenland, och en nöjespark, men vi vet inte hur vi ska planera in det, vilken dag och så." Svarar pappa och jag nickar till svar. "Men Julia, vi kan väl ha en shoppingdag imorgon då?" Frågar mamma mig och jag nickar. Shoppingdag med mamma, yey.
Och plötsligt är vi framme vid hotellet. Och jag bestämmer mig för att gå till hotellrummet och byta om till bikini, sen hade jag tänkt att bada i poolen här på hotellet.
Jag har inte sett den än, eftersom vi badade på stranden direkt.

Felix och Ogge skulle gå och göra något så, jag passar på att bada med Felix föräldrar och mina föräldrar.
Jag skulle möta mamma utanför deras hotellrum, då jag inte hittade till poolen, även fast det är skyltat. Men aja.
Jag byter om till min aprikos bikini, som jag ser väldigt brun ut i.
Jag har väldigt mörk hudton, inte sådär jättemörk, men jag blir brun väldigt lätt på sommaren och när jag solar.
Jag drar på mig min favorit sommarklänning över bikinin och tar på mig mina flip flops. Och sedan mina solglasögon tar jag på mig innan jag kliver ut ur rummet med mobilen i handen.
Jag ska precis smsa mamma att jag går när jag plötsligt går in i någon. Så jag faller till backen, min telefon också. "Oj Gud, förlåt hur gick det." Säger en främmande röst.
Jag tittar upp och ser en kille, en kille i kanske Felix ålder?
"Det är lugnt." Svarar jag och reser mig upp. "Måste gå." Jag tar fort min telefon och går där ifrån.
Inte nog med att killen var snygg, det där var skitpinsamt ju.
Istället för att tänka mer på det börjar jag gå mot mammas och pappas rum.

stalker | felix sandman ff / f.sTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon