2.0

1.5K 37 4
                                    

Julias perspektiv
Jag var tvungen att lägga mig på någon soffa och vila. För jag svimmade igen.
Och jag har legat här kanske 20 minuter nu och det har blivit bättre. Det kom en sjuksköterska och tittade till mig och jag fick en värktablett, som hjälpte, thank god.
Plötsligt öppnas dörren och in kommer den sista jag vill se, Felix, ugh.
"Julia vi måste verkligen prata." Suck. "Felix vi har inget att snacka om." Nu är det Felix tur att sucka. "Jo, du vet mycket väl att vi behöver prata." Alltså snälla kan han ge sig. "Och du vet mycket väl att jag inte vill snacka med dig." Jag har nu satt mig upp i soffan. "Men Julia seriöst." Felix ser surt på mig. "Okej, vill du snacka så visst, men kom ihåg att det var du som förstörde allting." "Det var väl fan inte jag, det var du som sa att du var osäker på mig." Felix ser frustrerat på mig och nästan skriker. Vilket får mig att resa mig upp. "Ja men vafan, jag tänkte säga till dig att jag älskade dig den dagen du stod och fucking hånglade med Lovisa, så allt är ditt jävla fel." Nu är det jag som skriker och det får Felix att rycka till. "Men jag har väl fan inte hånglat med någon av dina bästavänner heller, du har hånglat med Oscar, så jävla lågt." "Vad fan har du fått från att jag har hånglat med Oscar, skulle aldrig göra det, men om du tror det så visst." Jag ska precis runda Felix och gå ut genom dörren men den öppnas och Oscar kommer in. "Jag hörde två skrika, och mitt namn, sen hörde jag även att någon, sa att jag och Julia har hånglat, och det har vi verkligen inte gjort." Felix suckar och jag går ut genom dörren och lämnar dem två där. Gud vad Felix ska skapa bråk hela tiden.
Ogge och Omar står en bit bort i korridoren och pratar med någon.

Vi har gått igenom hela showen. Eller vi ska ju inte vara med i alla danser, men fooo har gått igenom alla låtar och det ser ut som att Oscar och Felix har löst allt. Hoppas det iallafall. Jag känner inte av huvudet längre och det är skönt.
Men klockan är 16.00 nu och om fyra timmar börjar konserten. Ogge, Omar Katia och Lovisa skulle gick precis för dem ska gå och hämta mat, som skulle ta typ 30 minuter.  Så nu sitter jag här i någon loge helt ensam, och typ tittar telefonen. Resten sitter nog inne vid Globen och typ snackar.
Men ja sitter vid ask ja, roligare än att vara med Felix iallafall.

Vad gör du atm?
har tråkigt, ställ roliga frågor

Hur gick det idag, på matchen alltså?
VI VANN FUCKING SM GULD DE ÄR SJUKT OMG XDJALSÖÅFDJ

Grattis snygging
tack babe

Vem ställde frågan ovan?
i have no idea

Är du taggad på att se på konserten idag då?
JAAS

Är det kul att vara Ogges lillasyster?
han är typ som vilken bror som helst, irriterande och allmänt jobbig typ ;)

Vart sitter du på konserten?
i dont sayy

Jävlar vilken smäll du fick på matchen
har pissont i huvve

Vet du vem Lovisa Bengtsson är?
aa

Tycks om henne då?
typ drömutseende

Hon och Felix är typ på g
och?

stalker | felix sandman ff / f.sDonde viven las historias. Descúbrelo ahora