(Spolar fram tiden lite nu)
Julias perspektiv
Idag är första matchen, vi möter något lag från Tyskland, ingen aning vad dem heter, men under uppvärmingen så såg dem riktigt grymma ut.
Men vi är grymma vi också, och vi går för fjärde gothia cup guldet i rad.
Är sjukt taggad på denna match.Matchen började intensivt, vi tog snabbt bollen och vi började rulla ut dem.
Vi leder med 3-2, fast det är fem minuter kvar, fem långa minuter som det kan hända vad som helst på.
Vi har varit mycket bättre denna match, och spelat ut dem bra.
Men dem är riktigt bra, hade vi inte spelat så bra som vi gör nu så hade dem nog vunnit, såhär bra har vi nog aldrig spelat."Hurra, hurra, hurra." Som vanligt efter en seger så hurrar vi i omklädningsrummet, vi vann matchen tillslut med 3-2, bra början på gothia cup, och bra början på denna älskade måndag, vi har ingen mer match idag.
Utan vi har två gruppspelsmatcher imorgon, och en på onsdag.
Sen om vi vinner dem är det slutspelen som börjar på torsdag och på lördag är det final.Eftersom vi brukar bo på hotell under cuper så ligger jag och malva just nu på hotell rummet och slappar.
Malva duschar, och sedan är det min tur. Och efter det ska vi gå och äta på resturang med laget på stan, myys.
Men nu så ligger jag bara och tittar på telefonen, min favoritapp, ask.fm.Fan vad grym du var idag på matchen, shit, såg er
tack babeDu var sexig när ni hade era uppvärmningströjor, sen tog ni av den och då så såg man dina boobs
låter som du är typ 5 år ok lolÄr du tillsammans med Felix Sandman?
godmorgon!! och ja det är jagGår du på hockey?
nej men brukar spela det på fritiden hihi, askulMen du går på innebandy va?
jaDu bara vände dig om och gick i lördags när du var på stan med Felix och Ogge, snacka om dissare
ja haha, och snacka om att Felix och Ogge är dissare :)Har Felix ask?
nejNyårs - sex Tim Fors
komsii honeyy <333Bor ni på scandic? Tim Fors
aa, nidå??Vi med Tim Fors
ja juste du sa de igår heheSpelar Tim fotboll?
ja HahahaVilket lag spelar han i?
AIK P99 akademi ⭐️⭐️⭐️Dem vann över oss i gothia finalen förra året, Tim står väl imål?
ja dem är skiiiitbra, hahah Tim står imål i innebandy inte fotbollDu står väl också imål i innebandy?
är extramålvakt, men de är roligare o stå imål och våran förstamålvakt slutade nu så tror jag måste stå hahaDu står väl imål ofta ändå?
ja varannan match, men Olivia som är våran förstamålvakt är tusen gånger bättre än mig hehe, men hone skadad så hon kan ej stå längreÄr Tim 00a?
jaVadå så du har legat med Tim?
nej lol, har bara legat med en kille hahahMen du har ju legat flera gånger än 1?
ja men då har jag ju antagligen legat med den killen flera gånger tröga jeeevelVad har du för mobil?
iPhone 6sKnulla?
bara att komma <333562526Är du tillsammans med Felix Sandman?
men jaaKänner du Emmy Parnevik?
vi har väl umgåtts lite, hon ska börja i 8an nu när jag börjar nianHon är väl 99a haha?
nej HAHJAHABA HJAHAHAHAHAHHA 01aDu är snygg
tack :)Vilka mötte ni idag?
KölnTaylor Swift/Justin bieber
gillar ingen av dem, men Justin BieberÄr Felix Sandman din pojkvän?
men jaa det är han, för tredje gången typÄr Ogge din bror?
jaÄr Felix bra i sängen?
testaNejtack
okejÄr Ogge bra i sängen då?
asså EUW påriktigtMen är Felix bra i sängen?
bäst