1.7

1.6K 30 3
                                    

Julias perspektiv
Jag är påväg hem från träningen, en grym träning var det. Men den var en rolig träning och jobbig. Jag är taggad på att duscha. Jag pratade nyss i telefonen med Tim och malva och dem sa att vi skulle gå på bio, och sen ha filmkväll och äta pizza hos mig eftersom det är ff, alltså föräldrarfritt.

Jag kliver in i huset och hör att Ogge och Felix spelar FIFA. För att Ogge skrek att han nyss gjorde mål. Jag stänger dörren försiktigt så att dem inte ska höra att jag kommer hem. För jag orkar verkligen inte med en Felix och en Ogge just nu.
Jag tar av mig skorna och väskan hänger jag på en av krokarna i hallen. Jag låser även ytterdörren för säkerhetens skull.
Sedan smyger jag förbi vardagsrummet där Ogge och Felix spelar. Och efter det så springer jag uppför trappan och in till mitt rum.
Jag rotar fram trosor, bh, och ett par jeans från Hollister, en kabelstickad tröja, då det var ganska så blåsigt ute och jag fryser väldigt lätt så Aa. Och det sista jag tar fram är ett par vita kortstrumpor.
Jag kliver in i duschen efter att jag låtit vattnet värma upp.

Jag tar på mig kläderna. Och går ner. Där jag plockar på mig min handväska. Fast jag sätter på ett axelband så det blir som en liten väska. Där i lägger jag busskort, pengar och mobilen. Även mina nycklar. Och sedan tar jag på mig mina converse. (se outfit högst upp)
Precis när jag ska öppna dörren och kliva ut kommer Ogge in i hallen. "Så vart ska du?" Han ser med en undrande blick på mig. "Ska på bio med Tim och malva, sen kommer vi ha myskväll här, så du och felix the idiot kan gärna vara tysta då." Och med dem orden kliver jag ut genom dörren och börjar gå mot bussen. Asså mitt liv är drama drama drama drama hela tiden. Ibland vill man seriöst bara dö. Jag hinner precis kliva på bussen innan den åker. Tur.
På bussen kommer jag sitta i ungefär 15-20 minuter så jag plockar fram min telefon och går in på min favoritapp, ask.fm.

Felix och du är goals
jag som gör oss goals, bc im goals

Atm
buss trip

Du har goals instagram!!
k

Du och Felix är sötaste paret
men euw

Vart ska du?
träffa världens bästa

Spelar malva fotboll?
jaaas

Jag såg dig hångla med Oscar enestad idag!!
du måste verkligen vara blind eller dum i huvet, or both

Svär på att det var du!
jaså du är verkligen dum i huvet och blind !!!

Men du hånglade med honom på mc Donalds!
men nej

Men jo
fast nej

Det var visst du
men bitch förihelvete troru jag skulle hångla med Oscar ?? rolig är du ahahaha

Det var du, jag har bild
alltså haha jag skrattar påriktigt åt dig hHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Lovar att det var du!!!
asså snälla ge dig

Fitta
kuk

stalker | felix sandman ff / f.sМесто, где живут истории. Откройте их для себя