Mesele , ondan gelecek sefaya'da cefaya'da razı olabilmektir.

46 5 0
                                    

Deniz , Sabah  alarımın sesiyle uyandı, gözlerini açmakta zorluk çekse de  ,  uyanmak zorundaydı.

Yaklaşık 2 aydır her sabah olduğu gibi aklına geldi. Kim mi ?

 Hani şu bizim oğlanı olumlu yönde değiştiren , alışıla gelmiş olan  asi , sinirli , ciddi, çapkın , Deniz  KARAHAN modelinden eser bırakmayan Derin..

Deniz , sabahın köründe aklına gelen küçük hanımı düşündü ve gülümsedi.  Bu kadın Deniz'e iyi geliyordu , çokça iyi geliyordu.

Koyu mavi takım elbise  , beyaz gömlek ,lacivert kravat ile muhteşem görünüyordu Deniz.

Saçlarını da yukarı doğru şekillendirdi , BVLGARI parfümünü sıktıktan sonra çıktı.  Parfüm harika kokuyordu.  Bütün odaya yayıldı koku . 11 yıldır aynı parfümü kullanıyordu Deniz.

 Parfümle bütünleşiyordu , parfümü sıkmasa dahi  tenine sinmişti kokusu...

Aşağıya indiğinde salonda kız kardeşi ve annesini gördü. Tamda şimdi acımıştı yüreği... Babası yoktu evin baş köşesinde oturmuyordu.

Kahvaltı masasından 1 dilim peynir aldı , annesine ve kız kardeşine ''Günaydın'' dedikten sonra oturdu masaya. 

 Annesinin elini tutarak  

''Bu gün  nasılsın Narin sultan  '' diyiverdi. 

Narin hanım ve Deniz şunları konuştular.

''İyiyim oğlum sen nasılsın , bu aralar işe boğuldun yüzünü göremiyoruz . ''

''Biliyorum , annem biliyorum. Hafta sonu  dağ evine gideriz. Şöyle güzelce bir mangalımızı yakarız. Elif'ime de söyledim oda kabul etti . Hem bize de moral olur.  ''

Narin hanım isteyerekte olmasa  kabul etti dağ evine gitmeyi.

''Tamam oğlum gidelim ''

Deniz gülümsedi , mutluydu . Ailesini mutlu edeceği için mutluydu.... Annesine gülümserken Kız kardeşine de göz kırpmayı ihmal etmedi. Annesini ve kız kardeşini öptükten sonra işe gitmek üzere evden çıktı...

Arabayı kullanırken aklı sadece Derin'de idi.  Sevdiceğini görmek için heyecanlanıyordu. 

Körü körüne aşık olmuştu Derin'e ...

İliklerine kadar seviyordu .

Hayatı Derin'de bulmuştu.

 Huzuru da. 

 Her şeyi Derin olmuştu .

 Dünya bir yana Derin bir yana Deniz için...

Hayatının en büyük şansıydı Derin.

Mucizeydi. İnanılması en zor olan şeydi.

Kırk yıl düşünse böyle birisini tanıyıp ,aşık olacağı gelmezdi aklına.

Nede güzel şeydi , şu AŞK dedikleri. 

Nede huzur doluymuş şu sevda dedikleri. 

İnsan bilse aşk'ın bu denli mükemmel  olduğunu . Hiç aşktan kaçar mıydı ? 

Derin için vazgeçmeyeceklerini düşündü bir yandan. 

Derin için vazgeçemeyeceği hiç bir şey yoktu. 

Geçmişinden , geleceğinden, gençliğinden , hayatından her şeyinden gözünü kırpmadan vazgeçerdi. Derin her şeye değerdi. Değerliydi... Bugüne kadar yaşadıklarını silip yeni bir sayfa açmak istiyordu Deniz.    İçinde Derin olan... 

Deniz'in En Derin Yerinde UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin