Her şey seninle güzel

43 1 0
                                    

Deniz , cafeden çıkarken sevdiği kadının elini tutup çıkmayı tercih etti. Lakin Derin'in vereceği tepkiyi de çok merak ediyordu.  Sevdiği kadının kulağına ''Elini tutabilir miyim ? '' diye usulca fısıldadı . Bir umutla sevdiği kadının bal rengi gözlerine bakıyorken gözlerinden gözlerini alarak gülümseyen dudaklarına baka kaldı. Onaylarcasına kafasını sallayan kadın , sevdiği kadındı işte...

Elini sımsıkı tutarak arabaya doğru  yöneltti sevdiği kadını. Arabanın önüne geldiklerin de kendisine  aşkla bakan  Derin'in kapısını açtı  arabaya bindirip kapısını kapatıp arabayı sürmeye başladı. Yolda giderken ki sessizlik,  bizim deli oğlanın hoşuna gitmemiş olacak ki  '' Derin şuan seninle sevdalı mıyız ? Yani  istediğim zaman sana sarılabilirim veya istediğim her an seni arayabilirim değil mi ?  ''

 Derin sevdiği adamın  mutlu hallerine gülümseyerek bakınıyorken kendisinden cevap bekleyen sevdalısına onaylarcasına kafa sallamayı da ihmal etmiyordu... Deniz mutluluktan havalara uçuyordu. Durup durup ''Ne yani şimdi ikimizde bir birimize aitiz öyle mi ? ''  diye sorup , Derin'den olumlu cevap alınca '' vayy be '' deyip gülümsüyordu. Sonunda dayanamayıp  arabayı stop ettirdi. Derin'e sımsıkı sarıldı. İlk sarılma , ilklerin en mükemmelini yaşıyordu. Sevdiği kadının   kalp atışlarını hissediyor olmak muhteşem bir duyguydu. Saçlarını kokladı . O misler gibi kokan saçlarını. Gardenya kokuyordu. Ve o kokuya aşık olmuştu bile  Deniz KARAHAN...

Gözlerini kapatmış sevdiği adamın kollarının altında güçlükle nefes almaya çalışırken gülümsemeyi de ihmal etmiyordu. İçinden kaç kere şükür etmişti , sevdiği adamın kalp atışlarını duyabildiği için. Uzunca bir süre aşkla sarılıyorken Deniz ,Derin'in küçücük yüzünü avuçlarının arasına alıp  bal rengi gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı.  

''Derin beni hiç bırakma olur mu ?  Bak seni tanıyalı 4 ay oldu . Sanki hep sen varmışsın gibi. Sensiz bir hayat düşünemiyorum . Evim yurdum sen oldun.Sanki tek sığınağım senmişsin gibi , tüm kapılarım  sana sonuna kadar açık iken , sen dışında herkese kapalı . Kalbim senin ellerinde. Yüreğim bir ömür sana emanet. Aşığım sana kadın. Aşığım sana Kadınım...''

 Duydukları karşısında kızaran yanaklarıyla gülümsedi Derin. Gamzelerine kadar kızarmıştı. Gözlerinin içi gülüyor , sonra mutluluktan uçup Deniz'in gözlerine konuyordu...

Sevdiği adamın gözlerinden gözlerini alamıyorken , dışından susup , içinden haykırıyordu.

''Aşığım sana adam. Her zerrene, her milimine .  Saçına ,yüzüne, bakışına, gülüşüne. 

Yüreğine aşığım adam.  

Seni sevmeye aşığım. İlk Sevdam, sonsuz Sevdamsın !..

İliklerime kadar aşkı hissettiğimsin.''

Peki ya bu aşk dolu sözler söylenemeden yutulur muydu ? Yutulmaz dı , işte tamda bu yüzden Derin'in gözleri anlatıyordu bu aşk dolu sözleri. 

Yaklaşık  15 dakika kadar aşkın en mahsum, en  saf halini yaşıyorlardı  . Arabayı tekrar çalıştırıp yola devam ettiler. Sayısız kere göz göze gelip , gülümsediler. 

Ve her bakışta tekrar hayran kaldılar birbirlerine , Aşık kaldılar , Aşkla Kalacaklar ... 

Derin'i evinin yakınlarında bir yerde bırakan Deniz'in aklı Sevdiği kadında kalmıştı. Daha fazla dayanamayıp  mesaj attı sevdiği kadına , sevdiceğine...

'' Derin . '' 

Çok geçmeden bizim deli kız cevap verdi. 

'' Efendim ? ''

Deniz'in En Derin Yerinde UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin