En Sevdiğim..

44 4 0
                                    

'' Öncelikle merhaba , sizinde dediğiniz gibi keşke böyle bir durumun içinde tanışmamış olsaydık. Daha sakin, daha sıradan bir durumda karşılaşmayı isterdim gerçekten. Olacağı varmış diyelim. Adım Derin 21 yaşındayım. Eskişehir'e okumak için gitmiştim ve bayram tatili için Trabzon'a gelmiştim. geldiğim gün babam trafik kazası geçirdi ve sonrasında konuşamaz oldum. Kaç doktora gittik , geçici olduğunu söylüyorlar . Geçmedi ama 2 ay oldu babam öleli hala geçmedi. Hayata kaldığım yerden devam etmem lazımmış.Devam etmem için konuşmam lazım bende devam etmek yerine,yeniden başlamak istedim... İşaret dilini öğrenmek istiyorum geçici bir süre değil.Hayatımın sonuna kadar yapmak istediğim şey işaret dilini öğrenmek. Bunun için buradayım.Sanırım az sonra da öğrencilerinizin sınıfına gideceğiz ve orada öğreteceksiniz Sınıf arkadaşlarımla tanışmak için sabırsızlanıyorum... ''

Derin ULUHAN

~~~

Deniz karşısındaki masumluğa baka kaldı , Böyle bir manzarayı izlemek için kaç kişiden hayır duası almıştım diye düşünemeden edemedi... Saçlarını kulak arkası yapıp deftere gömülen kıza hayret kalmıştı Deniz.

Parmaklarına baktı Derin'in nasıl bir naifliktir bu , en ufak bir harekette kırılacak kadar inceydi . Bembeyaz,minnacık,kalem gibi özenle yaratılmış parmaklar, hayret vericiydi. Sonra Derin'in deftere eğilmiş yüzünü inceledi. Simsiyah, sık , kıvrılmış kirpikler ... Çerçeveli pembe dudaklar ve iki yanağında çukurlar.

Sahiden gamzeleri vardı Derin'in çukur gibi . Sağ yanağında bir,sol yanağında biri büyük,ikisi küçük.Üç gamze vardı . Gamzelerine aşık oldu Derin'in.Sonra boyunun sol tarafındaki bene gitti gözü..

Bembeyaz teninin üzerinde koyu kahve bir ben . Şahane bir görüntü , özenle yaratılmış gibiydi Derin.

Derin'in Her şeyine aşık olmak istiyordu. Ezberlemek istiyordu Derin'i cümle cümle , harf harf. Noktasından,virgülüne kadar ezberlemek istiyordu .

Mutlu olduğu şeyleri en sevdiği renkleri en güzel anılarını öğrenmek istiyordu. Böyle bir güzellik karşısında ömrü boyunca eziyet çekmeye hazırdı. Bu güzellik uğruna yıllarca acı çekmeye razıydı.

Sonucu her ne olursa olsun Deniz Derin'e aşkını söyleyecekti , sırası gelince. Derin'i kendine aşık edecek ve sonrasında aşkını itiraf edecekti. Deniz umutluydu. Aradığı huzuru bu kızda bulacaktı emindi...

Deniz bunları düşünürken aşık olduğu Derin yazdığı kağıdı uzattı ve gülümsedi. Ahh o gamzeler Yaktı Deniz'i yaktı okyanusları. Hele ki gözlerindeki o masumluğu görünce diri diri öldü Deniz .

Bu kıza aşıktı , körü körüne ...

Karşısında şaşkınlıkla bakan Derin'i daha fazla şüphelendirmeden aldı elinden kağıdı.

Alırken elleri deydi bir birine. Derin'in elleri buz gibiydi , Deniz'e ateş gibi geldi , Yanan ateşe Derin tekrardan odun attı . Yüreği alev aldı Deniz'in ...

Yanan ateşi bir nebze olsun söndürmek için,aklını Derin'in deftere yazmış olduğu cümleleri verdi , Ne kadarda güzel yazıyordu,eğik , tek çizgi ile özenle yazmıştı. Yazışına bile aşık oldu Deniz ...

'' Öncelikle merhaba , sizinde dediğiniz gibi keşke böyle bir durumun içinde tanışmamış olsaydık. Daha sakin, daha sıradan bir durumda karşılaşmayı isterdim gerçekten. Olacağı varmış diyelim. Adım Derin 21 yaşındayım. Eskişehir'e okumak için gitmiştim ve bayram tatili için Trabzon'a gelmiştim. geldiğim gün babam trafik kazası geçirdi ve sonrasında konuşamaz oldum. Kaç doktora gittik , geçici olduğunu söylüyorlar . Geçmedi ama 2 ay oldu babam öleli hala geçmedi. Hayata kaldığım yerden devam etmem lazımmış.Devam etmem için konuşmam lazım bende devam etmek yerine,yeniden başlamak istedim... İşaret dilini öğrenmek istiyorum geçici bir süre değil.Hayatımın sonuna kadar yapmak istediğim şey işaret dilini öğrenmek. Bunun için buradayım.Sanırım az sonra da öğrencilerinizin sınıfına gideceğiz ve orada öğreteceksiniz Sınıf arkadaşlarımla tanışmak için sabırsızlanıyorum... ''

Derin Ulus

Derin'in yazdığı cümleleri okuduktan sonra düşünmeye başladı Deniz , Ne yani şimdi işaret dili öğretim sınıfında , diğer arkadaşları il birlikte ders öğreteceğimi mi düşündü ?

Oysa ben özel ders vermeyi planlıyordum . Nasıl olacaktı bu,ya böyle bir şeyi kabul etmezse ? Ne yapardı Deniz .

Hem sınıfta bayan öğrencilerden çok Erkek öğrenciler vardı . Derin masum güzelliğiyle benim bile dikkatimi çektiyse.. diğer seçenekleri düşünmek bile istemiyorum.

Derin benim olmalı.Hep benim,Tek benim...

Deniz duruma açıklık getirmek için konuşmaya başladı ;

Derin hanım ben öğrenim süreciniz daha hızlı gelişsin diye size özel ders vermeyi düşünmüştüm aslında. Daha hızlı öğrenip , daha hızlı işe başlamanızı öneririm açıkçası . Yinede karar sizin.. Dedikten sonra dünyalar güzeli sevdiğine baktı.

Evet sevdiğiydi Derin Deniz'in , Hemde en sevdiği...

~~~~

İçinde Deniz'e yazılmış onca aşk içeren cümleler olan defteri uzattı . Kalbini ağzında hisetti, zangır zangır titrerken bedeni elleri deydi Deniz'in ellerine . Dünya durdu,o an hayat bitti ,

Sadece Derin ile Deniz yaşıyordu .Defterinde yazılı olan onca aşk sözlerini yakıp yıkımıştı. Kelimeler kifayetsiz kalmıştı.

Bir dokunuş , Bir adam , 2 aylık aşk , asırlardır hissedildiği sanılan duygular...

Derin'in yaşadığı şey her neyse muhteşem bir duyguydu. Ucunda ölüm olduğunu bilse de , hissettiği duygudan vazgeçmezdi...

Derin hisleri olan adamı incelemeye başladı . Defterde olan gözlerine hayran kaldı,kapaklı masmavi gözler ... bide gülümseyince parlamıyor mu ? O an bu güne dek boşuna yaşadığını hissettiriyordu insana.

Simsiyah,parlak,dökümlü saçlar . Küçük bir üst dudak , normal boyutta alt dudak .Burnunun küçüklüğüne dikkat etti , nede güzel burnu vardı adamın . Hele ki up uzun sımsıcak pamuk gibi elleri ... Bir an düşündü Derin Deniz'in ellerinin içinde kaybolurdu kendi elleri. Usulca gülümsedi içinden.

.Bu adama hisleri vardı , Huzur gibi Huzursuzluk gibi...

Deniz'e hayranlıkla bakarken sesiyle irkildi birden.

''Derin hanım,ben öğrenim süreciniz daha hızlı gelişsin diye size özel ders vermeyi düşünmüştüm aslında. Daha hızlı öğrenip , daha hızlı işe başlamanızı öneririm açıkçası . Yinede karar sizin.. ''

Duyduklarına inanamıyordu . Bir şeyler hissettiği adam ona özel ders vermeyi teklif ediyordu. Bu güzel bir şeydi , çok güzel bir şey ... aslında kafasına yatmıştı bu fikir... aldı eline umudunu yazmaya başladı .

Teşekkür ederim Deniz Bey , aklında benim açımdan daha olumlu olur çünkü gerçekten bir işe ihtiyacım var. ne kadar hızlı öğrenirsem o kadar hızlı öğretirim sizinde dediğiniz gibi. bende sizin gibi düşünüyorum açıkçası ...

Ve karşısında ki hayranlık duyduğu adama uzattı yazdıklarını..

~~~~

Deniz okudukları karşısında çok şaşırmıştı . Hiç tereddüt etmeden,yanlış anlamadan kabul etmişti özel ders işini. Bu kadın tam aşık olunacak kadındı.

Sadece Deniz'in aşık olacağı kadındı...





Deniz'in En Derin Yerinde UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin