Yemek olmuş Derin'in annesi güzel kızını uyandırmak için içeri girdi. En naif sesiyle bir tanecik kızına seslendi.
'' Güzel kızım hadi kalk bakalım yemek hazır sofrayı kurup bir güzel yiyelim. ''
Derin gözlerini kırpıştırıp açıverdi. Uyku sersemliğini üzerinden atmaya çalışırken gülümsedi annesine. Kafasını sallayarak '' tamam'' der gibisinden baktı. Saçlarını toplayıp terliklerini giyip mutfağa yöneldi.
Sofraya oturup tıka basa doyana kadar yedi. Aklından neden bu kadar yediğini de düşünmeden edemedi. Oysa ki hep etrafından duyuyordu . Aşık olunca iştahı olmuyormuş insanın uykuları kaçıyormuş . Derin ise tam tersini yaşıyordu. Rahat rahat uyuyordu, bolca yiyordu.
10 dakikada tabağı silip süpürdü .Kendi tabağını alıp bulaşık makinasına yerleştirdi. Eline aldı kağıdı kalemi .
''Ellerine sağlık anne çok güzel olmuş '' yazıp annesinin ellerini öperek elindeki kağıdı verdi . Annesi okuyup gülümsedi . ''Afiyet olsun meleğim '' dedi.
Birlikte sofrayı topladılar. Derin tekrardan eline kağıt kalemi alarak yazmaya başladı '' Annem ben odama gidiyorum yarın erken kalkacağım biraz dinleneyim '' Annesi Derin'in sürekli odasına kapanmasına anlam vermiş değil. Fakat rahatsız etmekte istmyordu.
''Tamam kızım hadi iyi akşamlar , zaten dizim bitsin bende uyuyacağım . ''
Odasına giderken telefona baktı , mesaj yoktu .Biraz canı sıkıldı ama kendine bile belli etmemeye çalıştı. Odaya girip kapıyı kapattı. Ve sevgilisinin WhatsApp profiline girdi. Allah'ım ,yeni profil fotoğrafı koymuştu . Kaç kere utanarak ta olsa telefonu öptüğünü kendisi bile hatırlamıyordu. Üstelik durumunu da güncellemişti. ''Şarkılar yeniden anlam kazandı ''Bir durum böylesine anlam yüklü olabilir miydi ? Bu kadar aşk dolu , bu kadar umut dolu ?
Şu günlerde çokça kullandığı kocaman gülümsemesi belirivermişti yüzünde. Bu mutluluğu konuşarak anlatamazdı, yazmak en iyi çözümdü.Yazmaya başladı Derin , ileride sevdiği adamın okuyacağını hayal ederek...
''Hayat , çok garip. Şuan dünyanın en mutlu insanı olabilirim. Hatta en aşık kızı olabilirim. Sana bir sır vereyim mi umudum ? Galiba Deniz'e sevdalandım. Yarının olmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Hoş utancımdan yüzüne bile bakamıyorum ama onunla aynı ortamdaki havayı solumak , sanırım dünyanın en mükemmel hissi. Düşünsene umudum, ileride bu satırları okuyacak belki minik kızımıza . Hatta bu satırları okurken ben uzaktan kıskanarak bakacağım kızımıza ve dünyanın en mükemmel eşine. Dedim ya hayat çok garip , daha bu gün sevgili olduk. Şurada oturmuş hayali kızımdan kıskanıyorum. İçimi dökmek huzur veriyor , konuşamadıklarımı yazmak . Kendimi özel hissettiriyor. Sevdiğime söyleyemediğim her sözü içime atıyorum . Şunu da söylesem iyi olacak sanırım.
''Sevdiğim adam , umudumu yitirmeden yazıyorum bunları , olur da ileride tekrardan konuşursam bana çok konuşuyorsun diye sinirlenme olur mu ? :) Yada sinirlen hatta şöyle yaparız , günün birinde içime attıklarımı hiç susmadan anlatmaya kalkarsam çok konuşuyor olmamdan yakın, yüzümün düştüğünü görünce de ''Yeter ki konuş , zamanımız bol. Önümüzde koca bir ömür var , ve ömrümün sonuna kadar bıkmadan dinlerim '' de olur mu ? Sen böyle de ki , bende şükredeyim Rabbim'e seni bana bağışladığı için...
Yarının neler getireceğini bilmeden , yıllar sonrasının hayalini kuruyorum, Seninle yaşayacağım hayatın hayallerini kuruyor olmak sevdiğim , anlatamıyacağım kadar mutlu yapıyor beni . Hayal kurmak bile böylesine mutlu ediyorsa kim bilir gerçekleştiğinde nasıl mutlu olacağım. ''
Not ; Hep benimle ol hiç gitme !..
Derin bu aşk dolu sözleri yazarken , sevdiği adam mesaj attı.
''Canım , müsait misin ? ''
''Evet , müsaitim. Ne yapıyorsun ? ''
''Seni düşünüyorum ''
Bizim deli kızın yanakları yine al al olmuştu. Bu söylenecek söz müydü ? :) Gülümseyerek cevap verdi .
''Aaa , ne tesadüf bende , seni düşünüyordum ''
Yazıp yolladığı şeye kendi bile şaşırmıştı. Nasıl hiç düşünmeden yollamıştı ? Galiba alışıyordu Deniz'e .Gelen mesajla tekrar gülümseme yerleşti yüzüne .
''Hımm, demek ki sende beni düşünüyorsun . Kalp kalbe karşı derler di de inanmazdım . :) ''
''Biliyormusun , şu 4 aydır inanmadığım ne varsa geldi başıma :) ''
'' Hımm , neymiş anlat bakalım :) ''
''Ya bir sürü şey var , en basiti . Sen , hiç inanmazdım seninle bu durumda olacağıma .''
''Ne durumdaymışız bizz ? :) :) ''
''Yaa , işte şeyiz ya :) ''
''Neyizzz ? :) :) :) ''
''Sen söylee :) ''
''Bir birine sevdalı , kendi halinde sevgilileriz :) ''
''Şeyy , uykum geldi , ben uyusam iyi olacak sanırım :) ''
''Hahahah :) Seen utandın mıı ? :) Neysee neyse alışacaksın .Tamam ozaman uyu bakalım . Nede olsa yarın bütün gün birlikteyiz. :) ''
''İyi geceler. :) ''
''İyi geceler, iyi ki girdin hayatıma. ''
''Sende...''
Derin , gülümseyerek yatağa girdi , babası için dua etti , kendi için . Annesi için.bolca dua etti. Ve son olarak şükretti Allah'a. Deniz'i karşısına çıkarttığı için...
''Bazen öyle günler gelir ki , geçmiş günlere şükrederiz . ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in En Derin Yerinde Umut
Fiksi Remaja''Deniz'in En Derin Yerinde Umut '' ~~~ Tamda Deniz ile Derin'e ithafen yazılmış bir cümle. İmkansızlıkların içinde umut arayışları ,bilinmeyen gerçekler . ''Öğrenilmesi gerekilen gerçekler...''