Derin odaya giren güneş ışınlarıyla homurdanarak uyandı. Etrafına esneyerek bakarken telefonuna çarptı gözü . Acaba ''günaydın '' mesajı atmış mıydı bizim deli kızın yakışıklı sevgilisi ? Eline telefonu aldı ve büyük bir heyecanla tuş kilidini açtı. Gözlerini büyültmesinden anlaşıldığı kadarıyla umduğunu bulamamış ve ufak bir hayal kırıklığına uğramıştı.
Saçlarını toplayıp yataktan kalktı . Kalkarken de düşünmeden edemedi.
''Acaba neden mesaj atmamıştı ? Haha uyanmamış mıydı ? Yoksa başına bir şeyler mi gelmişti ?''
Bir ara kendini durdurması gerektiğini anlamış olacak ki ; '' Bir mesaj atmadı diye bunları düşünmekte neyin nesi Derin ? Kendine gel kızım kalk git kahvaltı yap biraz beynin çalışsın '' Diye konuşmaya başladı iç sesi. Kendi kendine gülerek banyoya yöneldi elini yüzünü yıkadıktan sonra saçlarını dağınıkça topladı yüzünü incelemeye başladı. Aman Allah'ım yüzünde kocaman sivilce . Gördüğü sivilceye gözlerini kırpıştırdı ve hemen internetten sivilce giderici formülleri araştırdı.
''Sivilce kurutucu maske , sivilceden kurtulmanın yolları , sivilce neden oluşur v.s '' sayfalarca bilgi parmaklarının altına aktarılmıştı .Her sayfaya teker teker girip hiç bir nokta atlamadan okudu . Bütün sayfalar aynı şeylerden bahsediyordu. Limon ve pudra karışımını denemeye karar verdi . Mutfakta annesini görüp gülümsedi konuşamadıklarını yazdığı küçük defterini odasında unutmuştu. Annesi gülümsemesinden anlaşılmış olacak ki
''Sana da Günaydın Derin'im'' Dedi ve elindeki reçel tabağını masaya bıraktı .
Derin , sinir olmuş bir ifadeyle annesine kaşının hemen üzerinde çıkan kocaman sivilceyi işaret etti.
Esma hanım gülümseyerek , çok abur cubur yiyorsun bak işte buda sonucu diyerek Derin'in yüzündeki sivilceye dikkatlice baktı ve'' dolapta limon var pudran varsa karıştır yüzüne sür 15 dakika bekle sonra yıka yüzünü '' Dedi en tatlı haliyle .
Derin internette yazan karışımın aynısını annesinin söylemesine şaşkınlıkla gülümsüyordu. Hayranlıkla 2 saniye Esma baktı ve onaylarcasına kafasını salladı .Dolaptan limon çıkarıp ikiye böldü 2 damlasını çay bardağı altına sıktı ve odasına girip üzerine pudra ilave etti . Bir güzel yüzünün her tarafına sürdü . Yüzünde maske evde bir o yana bir bu yana dönüyordu ki telefonun mesaj bildirim sesi ile gülümsemeye çalıştı ki maske yüzünü sımsıkı yapmıştı . Telefonu eline aldı ve mesajı okumaya başladı.
''Günaydın güzellik :) ''
Derin ,mesajın verdiği huzurla uçup gidecekti ki aynadaki aksine bakarken , bu halimi görünce de aynı şeyi düşünür mü diye gülümsedi .
''Günaydınnn :) ''
Mesajı yollayıp heyecanla beklemeye başladı, fazla beklemeden cevap gelmişti bile sevidği adamdan.
''Sanırsam seni özledim ''
Ne ne neeee ? Deniz Karahan , Derin Ulus'a ''Özledim ''mi demişti ?
Titrek elleriyle mesaj yazmaya çalışan Derin mutluluktan ölecekti . Ne güzel şeydir sevdiği tarafından sevilmek.
''Ben de '' titrek elleri sadece bu kadarını yazabilmişti .
''O zaman ne duruyorsun dün seni bıraktığım yerdeyim çabuk gel de bitsin şu özlem ''
Okudukları karşısında bal rengi gözler şaşkınlıkla büyüdü . Deniz kendisini almaya gelmişti. Daha yüzünde beyaz maskesi duruyor üzerini giyinmemiş saçları darmadağınık .
''10 dakikaya ordayım. ''
Derin yazdığı mesajın yeni fakına varmış olmalı ki bir koşu lavaboya gitti yüzünü iyice yıkadı . Dolabından bulduğu ilk pantolonu giydi üzerine de sırdan bir kazak geçiriverdi. Saçlarını sıkı bir topuz yaptıktan sonra hafif bir rimel sürüp , kapının dibinde duran beyaz spor ayakkabısını giydi ve kapıdan dışarı adım attı .
Biraz yürüdükten sonra karşında duran arabanın içine baktı , ahh bu sevdiği adamdı .Her zamanki gibi şık giyinmiş ve oldukça özenliydi. Yürürken yere bakıyormuş gibi yapıp apar topar giydiği kıyafetlerine göz attı ki , bakkalla ekmek almaya gidiyormuş gibi giyindiğini farketti.
Arabanın yanına geldiği gibi Deniz arabadan indi ve Derin'in belinden kavrayarak yanağına kısacık bir öpücük kondurdu . Derin utanmış olacak ki yanakları kızardı ve gülümsedi.
Deniz arabanın kapısını açtı ve Derin'in binmesini bekledi. Derin arabaya bindikten sonra kapıyı hafıfçe kapattı şöför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı ve konuşmaya başladı.
''Çok güzel olmuşsun Derin.Dün gece heyecandan uyuyamadım , sen yanımdan gidince bir eksiklik oldu , sanki yıllardır hep hayatımdaymışsın gibi Derin , bağımlılık yaptın bana. ''
Derin duyduğu iltifatlar karşısında heyecanlanmadan yapamadı , ve kocaman gülümsedi teşekkür edercesine.
Araba kullanırken yazacaklarını okuyamıyacağından ötürü yazmadı duygularını bizim kız. İçine attı ama elbet içine attıklarını söyleyeceği zamanlarda gelecekti.
''Güneş bile vaktinden önce doğmuyor, biraz sabır .''
Kursa varana kadar çıt çıkarmadı bizim aşıklar . Sayısız defa konuştular gözleriyle . Sayısız defa birbirlerine aşık olduklarını anlattılar gözleriyle.
Arabayı otoparka bırakıp gözleriyle konuşmaya devam ettiler.
Deniz Derin'in gözlerinin en içine bakarak '' elini tutabilir miyim ? '' Dedi en samimi ses tonuyla .
Derin Deniz konuşurken eriyip gidiyor gözlerine hayran hayran bakıyordu .
Kafasını onaylarcasına aşşağı yukarı salladı .
Deniz olumlu cevap karşısında mutluluğunu gizleyemedi , Derin'in minicik ellerini usulca öptü.
Ahh bu an birileri tarafından kamera ile çekilip televizyonlara verilseydi eminim ki izlenme rekorları kırardı. O kadar masum yaşıyorlardı ki aşklarını.
Merdivenlerden yukarı çıkarken elleri ayrıldı .Deniz şaşkınlıkla Derin'in gözlerine baktı .
''Ne oldı canım neden elimi bıraktın ? '' diye sordu .
Derin utanmış bir vaziyette etrafına baktı . Eğer konuşuyor olsaydı kursta aşklarını gizli yaşamak istediğini söylerdi .Ama dünyanın sonu değil ya az sonra denize mesaj atarak söylerdi bunları.
Yan yana yürüdüler Deniz odasına Derin ise sınıfına girdi.
Derin sınıfa girdi kurs hocası daha gelmemişti . oturdu yerine aldı eline umudunu yazmaya başladı söylemek istediklerini.
Saçlarımın kırıklarını okşa , kalbimin parçalarını topla ellerinle . Sonra umut kırıntılarını bul sağdan soldan topla . Biriktir aklında , kalbinde ,ellerinde .
Sev beni ! kalbimin kırılmış parçalarını birleştirip sev beni. İncitme , çok incittiler sen incitme ! Kalbimi sev benim. Gözlerimi , ellerimi ,minicik bedenimi sev benim. Pembe pijamalarımı , pufuduk patiklerimi sev .Günün yorgunluğuyla topuz yaptığım dağınık saçlarımı sev !
Çok şey istemiyorum karşılık beklemede plansız programsız sev beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in En Derin Yerinde Umut
Teen Fiction''Deniz'in En Derin Yerinde Umut '' ~~~ Tamda Deniz ile Derin'e ithafen yazılmış bir cümle. İmkansızlıkların içinde umut arayışları ,bilinmeyen gerçekler . ''Öğrenilmesi gerekilen gerçekler...''