Deniz , aşık olduğu kadına , bir kez daha aşık oldu. Engeller koymak yerine açık kapı bırakıyordu. Milyonlarca sıradanlaşmış aşk hikayelerinden değildi onlarınki.
Kavga etmeden veya tartışmadan, Nefret etmeden ilk görüşte aşık olmuşlardı , Derin Deniz'e çarpıp kitaplarını yere düşürmemişti, Deniz'de Derin'in kitaplarını almak için eğilmemişti yere.
Bazen düşünüyordu Deniz Keşke de öyle karşılaşsalardı , ve sonra kavga etselerdi öyle başlasaydı bu büyük aşk .
Sonra tekrar düşünüyor Deniz , eğer öyle tanışsalardı , bu onları Deniz ile Derin yapmazdı belkide, özel de kılmazdı hatta . Hikayeleri farklıydı , çok farklıydı.
Başını defterden kaldırdı ve şunları söyledi Deniz ;
''Öncelikle teşekkür ederim Derin yardım etmeme izin verdiğin için. Yanında olmama izin verdiğin için, umudunu hiç kaybetmediğin için Teşekkür ederim..''
Dedi ama aklından tamda şunları söylemek geçiyordu aslına bakarsanız...
''Teşekkür ederim kadın , seni sevmeme izin verdiğin için teşekkür ederim. Daha yakınında olmama izin verdiğin için. Sadece benim seni sevmeme izin verdiğin için.Yaralarını sarmama izin verdiğin için. Seni dünyanın en mutlu kadını yapmama şans verdiğin için... TEŞEKKÜR EDERİM.''
~~~~
Derin , karşısındaki bir şeyler hissettiği adamın söylediklerine dikkat kesilmişti. Nede güzel sesi vardı adamın. Bazen korksa da genelde seviyordu bu sesi...
Bir şeyler hissettiği adam , lafını bitirdikten sonra usulca baktı gözlerine Derin'in , Nede güzel bakıyordu bu adam. Kalbi Deniz'in gözlerine aşık oldu. Bu bakışı ömrü billah unutamazdı , unutmakta istemezdi aslında.
Aldı eline umudunu yazmaya başladı. Kısa bir şekilde .
''Rica ederim . Deniz Bey . Yarın kaçta geleyim ? ''
Defterine yazdığı yazıyı kopardı Deniz'e uzattı ....
~~~~
Deniz aşık olduğu kadının yazmış olduğu kağıdı okumaya başladı...
'' Rica ederim . Deniz Bey . Yarın kaçta geleyim ? ''
Okudu ve o can yakıcı bakışını attıktan sonra şöyle dedi .
8:30 gibi burada olursan iyi olur, ne kadar erken o kadar iyi unutma ...
~~~~
Deniz, konuşurken Derin ,düşünmeye başladı Tam ailesine yakışır damat tipiydi, Yakışıklı düşünceli zeki ve başarılı. Tamda hayalindeki tipti. Ve tüm genç kızların hayalindeki tipti...
Ama o sadece Derin'in olmalıydı . Fakat ;
Seyirlik değil , ömürlük...
~~~~
Derin , Düşüncelerinden sıyrılıp yazmaya başladı .
''O zaman 8:30 da buradayım. Ne kadar erken o kadar iyi :) Ben gideyim o zaman kendinize iyi bakın . Yarın görüşmek üzere...''
Her ne kadar yukarıda ki kelimeleri yazsa da, aslında aşağıdakileri yazmak istemişti...
''O zaman yarın 8:30 da buradayım :) Ne kadar erken gelirsem o kadar az özlemiş olurum.
Ne kadar erken gelirsem ,o kadar çok görürüm hayran kaldığım yüzünü...
Ben gideyim o zaman her ne kadar gitmek istemesem de , biliyorum şu kapıdan çıkarken ayaklarım geri geri gelmek isteyecek ...
Ben gideyim o zaman biraz dinleneyim, hatta ufacık özleyeyim.
Bu arada kendine iyi bak !
Bana lazımsın,
Hayatıma lazımsın,
Hayallerime lazımsın..
Yaşamam için bana sen lazımsın. Hemde, Seyirlik Değil Ömürlük LAZIMSIN !
Yarın görüşmek üzere, Yarın görüşmeliyiz ,Mutlaka , Seni görmek için deliriyorum. Hep yanında olmak istiyorum hatta ama şimdilik ,yarın görüşmeliyiz adam ....''
~~~~
Deniz , aşık olduğu kadının yazmış olduğu kağıtı okumaya başladı.
''O zaman 8:30 da buradayım. Ne kadar erken o kadar iyi :) Ben gideyim o zaman kendinize iyi bakın . Yarın görüşmek üzere...''
Söyleyecek söz kalmamıştı. Gitmesi gerekiyordu ve gidecekti.
''Pekâlâ Derin hanım. Yarın görüşmek üzere...Kendinize iyi bakın annenize selamlar.''
Dedi ve yalvarırcasına baktı aşk'ına gitmesin diye adeta ,yalvarırcasına baktı. O sert , soğuk acımasız adam...
Vedalaşmak üzere aya kalktılar. Birbirlerine habersizce sevdalanan çift...
El sıkıştılar, ne el sıkışmasıydı ama, şahane bir görüntüydü.
Aşkla baktılar birbirlerine , Sevdayla baktılar, Umutla baktılar.
Öyle bir baktılar ki , buz dağı bile erirdi sıcaklıklarından. Dağlar bile dize gelirdi..
Ölüyü bile alkışlamak için ayağa kaldırırlardı bu AŞK'LA...
Derin kalbini unuttu Deniz'de.
Deniz kalbini unuttu Derin'de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in En Derin Yerinde Umut
Genç Kurgu''Deniz'in En Derin Yerinde Umut '' ~~~ Tamda Deniz ile Derin'e ithafen yazılmış bir cümle. İmkansızlıkların içinde umut arayışları ,bilinmeyen gerçekler . ''Öğrenilmesi gerekilen gerçekler...''