Zdravím galaxii!
Eh... Áša mi vnukla nápad. Nikdo zápisy nechce, tak jsem se rozhodla, že napíšu jen tak příhodu, která se stala, když se Obi Wan Kenobi opil až namorek kostí (div ho neodvezli s otravou alkoholem). A zapsal si to ješté dřív, než ho Anakin uspal prášky na spaní!Ovoce... ssss rumem! XD
Hele, proč si to pííííííííšu? Nějak se mi seká klávesniiiiiiiice...... věděl jsi, že nenosím zelené ponožky?! A víš proč? Protože byl výprodej, tak je to! A proto nosím jen vysoké kozačky, které mají dámskou velikost, protože mi Anakin všechny obchody pro holky vykoupil... ale vůbec to nesouvisí s tím, že jsem vypil tak jednu nebo dvě... eh... flašky rumu *škyt* Nikomu to neříkej. Pssssttt! XDTen chlápek, kterej mi podává flaštičku pro děti a divně se ksichtí- Mistře, vypijte medicínku!
Já- Eeee! *pláč*
Tckmpfpdadsk- Ale musíte!
Já- Mami, nech mi zelený ponožky! Já už nebudu zlobit a podívám se na Večerníčka!
Tckmpfpdadsk- Mistře, to jsem já, Anakin!
Já- Kdo je Nasrakin? Tos nestih na veřejný náměstí, ewoku?
Nasrakin- To bude práce... mistře, podívejte *houpání baterkou nad hlavou* hračka!
Já- My chceme rum!
Nasrakin- Ach Sílo, proč já?! Tak jinak... mistře... teda Obíčku, tady máš rum *podání flaštičky*
Já- A dobjej?
Nasrakin- Jo, dobjej
Obi *škyt*
PS: Eeeeeee....
Vinéza lidi!
Mistr mi vzal deník a zapsal tam úplnou blbost. Ale ty prášky na spaní a překvápko, až se probudí, ho odnaučí mi deník brát! Ale ještě nikdy jsem jej neviděl tak zřízeného. Jojo, na osmisté Yodovy narozky se dějí věci! To jako ne že bych se taky sem tam nenapil, ale nepřehnal jsem to. Zato Padmé přebrala a dál je to naše tajemství... Obimu ani muk! Ikdyž teď by se ještě vymluvil na to, že neumím jezdit vpravo, když se tady jezdí vlevo a ty moje brýle se na řízení nehodí... raději budu zticha.Anakin (žádný Nasrakin!)
PS: Ještě si jen s mistrem ráno popvídám. Vzal mi sluneční brýle!
ČTEŠ
Sbírky z deníků
FanfictionJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...