30.2. 30 BBY
Zabte Kenobiho!
Udělal ze mě toast! Ze mě, Darth Maula! Mistr mě asi zabije... A bude mu na to stačit jen poloviční rána! To byl vtip! Směj se, nebo tě zabiju! A ne, nejsem agresivní! Jsem v klidu!!! Dnes jsem si šel pokecat za lidma z pouště. Někdo tomu říká mikrofon, já světelný meč. Ale nebyli doma! Tak jsem si vystačil s ostatními.Já- Pomoz mi se pomstít! Nepomůžu, jsem napůl... Musíš chtít pomstu! Chci pomstu, ale... Je fuk, že jsi napůl, za to Qui Gon už nežije!
Kaktus- Nebuď si tím tak jist!
Já- Moudrý Kaktuse?!
Kaktus- Pŕišel jsi za mnou pro radu?
Já- Jak mám zabít Kenobiho a pomstít svoje nohy?!
Kaktus- Nezabíjej ho!
Já- Proč ne?!
Kaktus- Díky němu jsi už jen poloviční psychopat.
Já- Cože?! Ty! *vytáhl meč a sekl do kaktusu*
Kaktus- Mýlil jsem se; poloviční Sith, dvakrát větší psychopat.
Já- Zabil jsem tě, Moudrý Kaktuse!
Kaktus- Kdepak... žiju v tobě *smích*
Já- NEEEEEEEEE! KAKTUS NEEEE!!!!
Křičel jsem jen chvíli! Sekal jsem všude okolo a robotické nohy se mi podrazily. Nějakou náhodou?! Ne! Za kaktusem se schovával jeden Jedi! A to on mě shodil! Ten s větrama!
Větrák- Tohle se bude vyjímat na HoloTube *smích* *schoval kameru za opasek*
Já- KENOBI!!! TY S VĚTRAMA!!!
Větrák- Jsem Windu a to jméno si budeš dlouho pamatovat, Darth Toaste!
Já- A ty zas to moje!!!
Větrák- To všichni na HoloTube!
Pak mi zdrhl. A utíkal daleko a daleko! Ten pfffff!!! Když jsem se na HoloTube podíval, bylo tam nejžhavější video (jakýsi Anakin Skywalker, jak se snaží plavat v lávě... žhavé, to jo) a hned pod ním jedno s názvem: Toastova schizofrenie level Moudrý Kaktus!
Darth Maul $•$
PS: Zabte už Kenobiho! A toho Větráka taky! Nebo pozabíjejte všechny Jedie!
Zápis je pro KliraTaHolka. Schizofrenie Kaktus! Snad se líbil, Maul neumí psát, ikdyž přišel 'jen' o polovinu těla a ne o ruku :D May the Force be with you!
Katherine (bez větrů)
ČTEŠ
Sbírky z deníků
FanficJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...