23.6. 3 ABY
Zdravím cito- ERROR!Tak začnu jinak...
Vin- ERROR!
-_- Ztrácím trpělivost...
Milý deníčku...
Prostě kuse blbýho papíru,
mám náladu pod Yodu, dech jako z reklamy na Orbitky a hlas jako při pěkně zmutovaném koncertě v Jabbově díře... ale jinak jsem TAK V ŠOKU, JAK MI TO JEN HELIUM V MÉM INHALÁTORU DOVOLÍ!Dnes za mnou přišel šéf. Myslel jsem si, že mi jde vynadat za ten vtípek s úhořem pod polštářem - ne, že bych s tím měl něco společného - a poníží mě, ale nakonec přišel jen na silnou kávu a pár donutů.
Šéf- Vadere, ta káva je silná jako já a černá jako ty *usrkl si*
Já- *zadržuje tendenci říct nějakou narážku na to, jak vypadá on* *zasmál se* Jste tak vtipný, můj pane!
Šéf- Nemusíte mi to připomínat. Jsem si toho vědom. Mimochodem; přišel jsem vám sdělit jednu věc.
Já- Poslouchám *kápl si kávu pod masku*
Šéf- Pamatuješ na toho malýho kluka, který nám zničil *odkašlal si* hračku?
Já- Nemyslíte toho s tím namyšleným chlápkem na pláži?! *praštil pěstí do stolu a vylil kávu*
Šéf- *facepalm* Myslel jsem Hvězdu Smrti.
Já- *praštil silněji a rozbil stůl* Já toho pilota připravím postupně o končetiny a - než skončím - bude ještě žadonit o smrt!
Šéf- Ano, tenhle. Je to tvůj syn.
Já- -_- To není vtipné.
Šéf- Taky to nebyl vtip.
Já- *pokrčil rameny* Tak mu useknu jen ruku, aby se potatil. Jak se jmenuje?
Šéf- Myslím, že Look. Jako Good Look.
Já
Dad Vader (nebo Dead Vader)
PS: Nedostal jsem dárek ke dni otců. Vlastní syn si na mě ani nevzpomněl!
Zápis je pro Nellil. Omlouvám se za čekání, ale výmluva na blok mi tu asi moc nepomůže, co? Je konec školy, takže se pokusím dodělat ostatní objednávky, pokud o ně stále stojíte :-)
May the Force be with you!
A opožděně vše nejlepší všem otcům!
Katherine
ČTEŠ
Sbírky z deníků
FanfictionJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...