Ben Solo

375 43 19
                                    

14.3.17 ABY

Milý deníku, kterej nikdy nebudeš čtenej a nikdo tě nemá rád,
dneska mám narozeniny! A že by někdo zpíval Happy birthday, Bene?! Ne! Ani si na mě nevzpomněli! Měl jsem sto chutí tam napochodovat do kuchyně a omlátit jim tě o hlavy! Pak mi ale došlo, že jsi jen papír a nebolelo by je to. Přešli jsme teda na plán B.

Mamka- Beníčku?!

Já- Mami, to je jak na psa!

Mamka- Tak ti tatínek neměl vymýšlet psí jméno... Pojď sem dolů! Máme pro tebe překvápko!

Já- Táhněte do háje! *práskl dveřmi od pokoje*

Mamka- Máš domácí vězení, mladíku!

Já- Ještě jsi mi ho nezrušila!

Strejda- Ruším ti domácí vězení!

Mamka- Luku, nerozmazluj ho! Co z něj potom vyroste?!

Strejda- Leia junior... Potřebuju ho.

Já- Furt vás slyším!

Mamka- Tak si zacpi uši!

Já-

Mamka- Co tam děláš?!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mamka- Co tam děláš?!

Já- -_- Domácí úkol do chemie.

Strejda- Obi Wane, lezeme nahoru!

Já- Kolikrát ti mám ještě opakovat, že se nejmenuju Obi One!

Pak se za mnou opravdu dostavil a rozkopl mi dveře s větou: Přichází jednoruká královna krásy! Nebo tak podobně... A za ním se nasáčkovali spolužáci z Řádu. Chtěl jsem je vykopat ven, ale všichni měli meče. A já si ten svůj zase rozbil!

Všichni- Všechno nejlepší, Kylo!

Já- Ky-co?!

Strejda- Když nemáš rád jméno Ben... a mimochodem, tady máš dárek *podal mi balíček*

Já- *roztrhal obal* *nadšený výjek* To... je?!

Strejda- Ano, je :)

Já- Musím ji jít ukázat mámě! *vyběhl z pokoje do kuchyně* Mami!!! Podívej, co mi dal strejda Lukey!!!

Mamka- No to potěš, Sílo! Co ho to napadlo?!

Já- Mě se líbí!

Mamka- Je rozbitá, Beníčku-

Já- Mami, říkej mi Kylo. A náhodou je skvělá! Po dědečkovi!

Mamka- Toho jsem se bála...

Strejda- Nech mu ji. Je šťastný. A kde je vůbec Han?

Mamka- Letěl ukrást dárek.

Já- Hlavně, aby to nebyl zase kus šrotu.

Mamka- Hele, Bylo, jdi si hrát s dárkem ven, ano? Musím si tu se strejdou Lukem něco vyřídit *vražedný pohled*

Já- *pokrčil rameny* Fajn.

Taťka přijel asi okolo sedmé večer a přivezl mi dort ve tvaru helmy Darth Vadera. Byl jsem unešený! Ale potom mi Luke vyprávěl, že až mi bude devatenáct, přijdu o ruku. Prý je to tradice. Jinak dárek od strejdy jsem využil- letěl jsem na měsíc Endor a pomocí mé nové lopatky jsem si vykopal masku dědečka. Ale psssttt! Nevíš o tom!

Ben Solo (Kylo)

PS: Ta lopatka je dost zašlá -_- Mohli se složit na novou.

Zápis je pro ImaginaRose. Pardon, že to tak trvalo, ale našla jsem si skvělou hru a nemůžu se odtrhnout :D a taky si opakuju LOTRa. Ale snad se to líbilo :)

Katherine

Sbírky z deníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat