52. 3. 17 BBY
Ty hloupej kusu čehosi, co kdysi bejvávalo papír,
náš malej rebel mi zase zvýšil stupeň agresivity, když mi rozložil postel z toho důvodu, aby se prý podíval, jak je prohlá a opravil ji. Ale já vím, že chtěl jen ty součástky na jakousi blbost, jak u něj bývá zvykem. Tak sem si to k němu nakráčel a vynadal mu. On to zase tak divně zakroutil, že sme úplně změnili téma...Já- Ty malej! No, počkej!
Ezra- Zklidni se, zvíře. Mazla musí být klidný, jinak ho Kannan potrestá. A mazla se Kannana bojí *pisklavé hrané vzlykání*
Já- Já se nikoho nebojím!
Ezra- Tak to dokaž *zvědavý pohled plný nechutného očekávání*
Já- A jak to mám dokázat?
Ezra- Hele, dáme si sázku. Když vyhraješ, zpravím ti postel a nechám tě celý den v klidu.
Já- To zní jako nesplnitelné přání. A co když prohraju?
Ezra- *mnutí prstů* Nic.
Já- To je podezřelé...nechce se mi to líbit.
Ezra- Ber nebo nech!
Já- Beru! A co mám dělat?
Potom mě odtáh kamsi za roh a tam vytáh hřeben. Zeptal sem se ho, co to dělá, ale ten prcek neodpověděl. Je mazanej jak chleba s máslem! Učesal mi srst do ulízaného účesu (v tu chvíli mi to ještě nedocházelo), a pak mi dal do pracky kytku. Říkal sem si, k čemu to asi je. On mi pak vzkázal, ať se daří.
Já- A co se mi má dařit?
Ezra- No přece utíkat *smích*
Já- Před čím?
Ezra- Kannanem... hele, vlezeš do kokpitu a pokusíš se...ehm... Heru přesvědčit o tvém smyslu pro romatniku *záchvat smíchu*
Já- Pokud se z toho dostanu živej, zaplatíš za to, ty malej vejtaho!
Tak sem odebral do kokpitu za Herou. Nikdy sem nic podobného nezkoušel. A nejhorší bylo, že tam byl aj Kannan. Ten by mě zabil... proto ten útěk. No, Ezro, ty si to pěkně vodskáčeš! Nenápadně sem si to nakráčel k Heře, aby si mě Kannan nevšim.
Já- Ehm... zdar Hero...
Hera- Zdar Zebe *nepřítomný pohled*
Otočil sem se na Ezru, který se krčil za dveřmi. S úsměvným ksichtem mi ukazoval palec nahoru. Jak já ho chtěl přetáhnout vejpůl! Pak by mu nevystačilo ani to jeho šroubovátko.
Hera- Co se děje? Je snad něco v nepořádku?
Já- Ale vůbec ne *úsměv, který by se nedal nazvat ani pěkný ani přitažlivý*
Hera- Tak můžeš odstoupit? Snažím se ovládat kurz.
Já- Hele... dneska ti to vážně sluší...
Kannan- Zebe, požádala tě, abys odstoupil! *výhružný pohled*
Hera- To je v pořádku, Kannane. Tak Zebe... co jsi to říkal?
Já- Že ta plena, co máš na hlavě, perfektně sedne k tvým žabincovým rohům *nejroztomilejší škleb, který jsem dokázal*
Hera- Co prosím?!
Kannan- Zebe...
Já- Kannane? *útěk*
Tak sem zalez za roh za Ezrou, kterej měl nezvladatelnej záchvat. Propaloval sem ho pohledem a kryl se před Kannanem. Nenašel mě. Ale už sem pochopil, co tou odměnou ten lidskej červ myslel.
Já- Zabiju tě, Bridgere!
Ezra- Myslel jsem si, že víš, že ženské nesnáší upřímnost *smích* Plena a žabincové rohy... *pád na zem*
Já- No počkej... vrať se!
Utek a mě nechal na pospas Kannanovi. Musel sem se schovat v pokoji, aby mě nenašel. A hle, postel byla opravená. Ten mladej výtržník se chtěl jen pobavit na můj účet!
Drsňák Zeb
PS: Až se mi ten Bridger dostane pod ruku, zatočím s ním jak na levným kolotoči!
Zápis je pro @AriaLaion. Doufám, že potěšil :D A zas tak neškrábe...
ČTEŠ
Sbírky z deníků
FanfictionJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...