Mace Windu

167 25 6
                                    

Poslušně hlásím, že budu velmi brzy slavit akademický úspěch! A tentokrát to není planý poplach! Ne jako ten minule, když jsem se měl dostavit do Chrámu a dostal pytlík gumídků... tentokrát k nim budu mít diplom! To je důvod radosti!

Navíc mi bylo řečeno, že jako mathůra (nevím sice, co to znamená, ale pravděpodobně to bude cosi jako titul) bych si měl obléct speciální róbu. Obešel jsem proto snad všechny obchoďáky - od Hmm... po UjdeTo -, ale nikde jsem nic nenašel. Dokud jsem jen opravdu náhodou nenarazil na jednoho překupníka rób na takovéto příležitosti.

Já: Chtěl ty vzadu. Vínové.

Překupník: Ty jsou růžové a navíc dámské. Zkuste to znovu.

Já: Tak ty hned vedle nich.

Překupník: *facepalm* To jsou ty samé. Jen ve větší velikosti.

Já: Tak ty-

Překupník: *máchá rukama* Napravo jsou všechny identické, jen rozdílných velikostí! Zkuste se podívát do pánského oddělení.

Já: *cosi si zabručel* Fajn.

Nakonec jsem je přece jen vysmlouval! Takže jsem měl vhodnou róbu. S účesem jsem si starosti nedělal, zkrátka jsem se naštval a oholil se dohola. Víc jsem se s tím nepatlal (jen vtip, napatlal jsem si na obličej tuny mejkapu, abych zapatlal obličej). A mohl jsem vyjít. To by však hned přede dveřmi nemohli stát mí 'spolužáci'.

Obi Wan: To je jen vtip, že ano?

Já: Jak to myslíš 'vtip'? To ty vypadáš jako čerstvě vytažen z rancorského ty-víš-čeho.

Obi Wan: *otočil se na ostatní a zasmál se* Slyšeli jste to?! Macinka se právě pokusila o urážku! *obrátil se zpátky a žvatlá nechutně přeslazeným hlasem* Moc se ti nepovedla, slečno.

Já: Slečno? Macinka?! Podívej, Kebabnoobi, co vycouvat?!

Ostatní: *uznale přikyvují*

Obi Wan: *zrudl až za ušima* Myslím, že tu cítím větry. O... ne, počkat... to cítím tebe! *ukázal na mě prstem*

Já: Ano?! A ty jsi jen skrček!

Obi Wan: A ty... ty...

Já: Došla ti slova, človíčku?

Obi Wan: Korune.

Já: To není nadávka. Jen jsi právě naznačil, že jsem... aha. Chápu. Jistě.

Obi Wan: *zašklebil se* Hezké šaty.

Já: Děkuji.

Obi Wan: *obrátil oči v sloup* Ironie. Mimochodem... Líbí se mi tvůj účes.

Já: Děkuji.

Obi Wan: *z neznámého důvodu se samolibě usměje a odkráčí*

Líbilo se! I na sále jsem sklidil úspěch! Všichni se otáčeli na mě a ukazovali si prstem! Jakožto budoucí nejvyšší mistr potřebuji fanoušky.

Mace Windu

PS: Mám dojem, že je tu dnes veselá společnost. Buď je to tím pitím, nebo se jim zkrátka líbily mé vtipy.

Zápis je pro TobisXD. Opravdu se moc omlouvám za taaaak dlouhé zpoždění, ale Múza mi utekla a s tím i má jediná pomoc, jak jeho škrabkopis rozluštit. Ale snad je zpátky a znovu neuteče.

Zvládnete vymyslet jiné přezdívky pro Bobíka s Macinkou?

Sbírky z deníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat