Qui Gon Jinn

336 39 23
                                    

22.3. 47 BBY

Milý žurnále,
Po nezdaru se Xantanasem, který se mi obrátil na Temnou stranu Síly, jsem si slíbil, že už nikdy mít padawana nebudu. Ale- jak už to bývá, mistrové mají přesvědčivé argumenty. A hlavně háráč Mace a mistr Yoda.

Mace- Bude to zábava, Gone! Zkus to znovu!

Mistr Yoda- Mistr Windu pravdu má. Já mnoho padawanů taky měl a mnoho z nich na Temnou stranu obrátilo se.

Já- *mumlá si pro sebe* A právě proto se bojím, že jste mě tím nakazil...

Mace- Dneska se mnou zajdeš za škvrňaty a někoho si vybereš!

Já- Pfff... pochybuju, že se mi nějaký bude zamlouvat...

Tak mě odvedli do Chrámu, kde byl kroužek malých dětí a mláďat podobných ras. Všechny vypadaly na chlup stejně.

Já- Ne, nechci, děkuju...

Mace- Nebuď labuď-

Já- Buď orel! Jop, to znám... ale nechci. Nikdo se mi nezamlouvá.

Mistr Yoda- Windu, Jinne! Pomoc, já potřebuju! Rychle vy přijít musíte!

Já- Mistře Yodo, co se děje?!

Mistr Yoda- *ukázal prstem na skříň*

Mace- Ale to je jen dítě-

Mistr Yoda- Žádné dítě, ďábel je to!

Mistr Yoda- Žádné dítě, ďábel je to!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mace- Pojď dolů! Okamžitě!

Kluk- Bojím se výšek!

Já- Maci, ty to s dětmi neumíš už vůbec! A pak že já jsem špatný vychovatel...

Mace- Tak ho sundej!

Já- *otočil se na kluka* Zavři oči a skoč!

Kluk- Straší vám v hlavě?! Ne!

Já- Důvěřuj mi!

Mistr Yoda- On kouše. Dávat pozor si musíš!

Já- Dám ti... lízátko!

Kluk- Chci čokoládu!

Já- Ujednáno. Tak skoč!

Nakonec skočil a nám se ho podařilo zachytit. Čokoládu jsem mu dal, jak jsem slíbil.

Mace- Máme štěstí, že tu ten kluk dlouho nebude...

Já- Chci ho za učedníka.

Mace- COŽE?! Nenene, Qui Gone, ten kluk mě jednou přivede do hrobu!

Já- Za svým názorem si stojím! Jak se jmenuješ, chlapče?

Kluk- Kenobi. Obi Wan Kenobi.

Done!

^-^ Qui Gon Jinn

PS: Teď by mě měli přestat prudit. Ten kluk bude jednou legendou a já s ním! A Mace se bude zelenat závistí (pokud to černí můžou... nejsem rasista)

Zápis je pro TobisXD. Tradičně se omlouvám za zpoždění :) Jinak si to trošku zpestříme, ať nejsem sama :D Uděláme si soutěž: Kdo zvládne napsat zápis Kate? Jen ze srandy :D

Katherine

Sbírky z deníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat