Sabina

486 43 10
                                    

Zdar deníku,
mám se ti svěřit s pocity? Tak fajn, ale nebude to nic sladkýho, na to tady máme Heru a Kannana (ha, joke :3). Dnešek začal jako každý jiný; utíkali jsme před Impériem, protože jsem jim zase něco vyfoukli před nosem. Tak se ani nemusíš divit, že mě Inkvik unesl. Malovala jsem si na zeď paláce na Coruscantu (no co, měla jsem dovolenou!) a oni si mě všimli. Tak tu teď trčím s nějakým spoluvězněm, který nemá ponětí ani o tom, co je za rok.

Já- Jak dlouho tu trčíš?

On- Od devadesátých let 20. století...

Já- V pohodě?

On- Tehdy se dalo na filmy dívat...

Já- O čem to mluvíš?

On- Matrix a Star Wars... to bylo něco!

Já- Hele, vnímáš?!

On- Tehdy se vnímalo vše jinak...

Já- Že já nebyla zticha -_-

On- I ti, co mlčeli, se provinili...

A takhle to bylo pořád. Asi mu muselo hrabat! Ale potom to bylo o dost zajímavější, když přišli vojáci a odvedli ho. Chudák se vzpíral a křičel, ale nic. Mě si zatím naštěstí nikdo nevšiml. Zatím... Pak se tu najednou z ničeho nic objevil malej Bridger v helmě. Málem bych mu vrazila jednu do obličeje, kdyby si nesundal helmu dřív, než jsem udeřila.

Já- Nemáš tu co dělat, Ezro

Ezra- Ty taky *smích a otevření mříží*

Já- Nehraj si na vtipnýho a vysvětli mi plán

Ezra- Plán? Pffuj...

Já- Máte plán, že jo?

Zeb- Jasný, vysvobodit tě a zdrhout.

Já- Jako vždycky *odfrknutí*

Pak jsme utíkali a já jim musela za nohama házet barvu. Proč? Není to pohádka Jeníček a Mařenka. Aby to těm hloupým kýblohlavcům poklouzlo! A dařilo se. Zeb na sebe nešikovně hlasitým pádem přivolal pozornost, a tak jsme se nenudili. Inkvizitor nikde... pokud tím NIKDE je myšleno přímo přede mnou!

Inkvizitor- Kampak se chystáte?

Já- Je hodně míst, která jsou krásnější než ta s vaší přítomností.

Inkvizitor- Jmenujte jedno!

Já- Černá díra *smích*

Ezra- Sabino, dělej! Nevykecávej s ním, ať můžeme odletět!

Já- Jasně. Ráda jsem si pokecala *skok na loď*

Inkvizitor- Vraťte se! *hod mečem*

Já- Hele, najednou jsem chtěná...

Tak jsme mu uletěli a právě teď vězíme kdesi v hyperprostoru. Bájo, co?

Sabine ×_×

PS: Mám pocit, že se Inkvikovi má společnost líbí. Jinak by si mě nenechával ve vězení, no ne?

Ášo, omlouvám se, že to má více než měsíc zpoždění, ale neměla jsem čas. Každopádně je tohle pro tebe AriaLaion. Síla s tebou!
Katherine

Sbírky z deníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat