8.3. 19 BBY
Milý zápisníku,
jak sám víš, nejsi můj deník, protože deník zní hloupě a píší si je malé děti a puberťačky se zlomeným srdcem (Kate: Nebo obojí :D). Jsem naštvaný, to ano! Usekl jsem mu nohy, ruku a nechal ho ležet v lávě a on?! On přežil! Ten namyšlenej arogantní zrádce a třicetinásobný vrah malých dětí si teď dokonce chodí po nohou, jako bych mu nic neudělal!Jeho skrytá manželka (o které jsem samozřejmě věděl už od počátku Klonových válek, ale nechtěl jsem mu kazit tu radost a dojem, jaký je boss) mu porodila dvě děti: syna Luka a dceru Leiu. Potom umřela (neptej se mě na to, jak! Já to nebyl) a mě zůstal na starost její syn, jelikož si holku vzal Bail.
Bail- Jste si jistý, Obi Wane, že to držíte správně?
Já- *snaží se držet uzlíček zuby nehty... doslova* Nejsem mistr jen tak, senátore Oregáno!
Mistr Yoda- Oregáno jste právě řekl, mistře Kenobi.
Já- To není dítě, ale zvíře!
Bail- A nebude to tím, že ho držíte za nohu?
Já- Tak se drží meč-
Bail- Je to dítě!
Nakonec jsem si ho dal do tašky a vyšel jsem ven. Měl jsem za úkol ho odnést na Tatooin za jeho rodinou. Myslím, že to byli Larsovi, ale nejsem si jistý. Jenže- co by se nestalo?! Potkal jsem divnýho chlápka v černém brnění a masce přes obličej. Na hrudi měl několik tlačítek. Kdyby tam jen byly on/ off...
On- Obi Wane, co to máš v té tašce?! (Kate: Zní to jako Golum a to jeho hádání v jeskyni :D)
Já- Dnešní nákup. Desert times a mletou kávu.
On- No... tak... já už zase půjdu...
Já- Rušíte mne! Musím jít *pomalu se otočil a vyšel k domku v poušti*
On- Co jsem to jen... ano! Zastav se, Kenobi! Chtěl jsem se ti pomstít a zabít tě!
Já- Dobrý vtip! Anakin je po smrti, Anakine! Tak to přestaň hrát a jdi si domů!
On- Fajn. Ale až bude můj syn dostatečně starý, dej mu ten meč, který jsi mi ukradl na Mustafaru!
Já- Anakine, ty nemáš syna. Padmé je mrtvá.
On- S tím jsem se vyrovnal.
Já- Vážně?! A nemá náhaodou někdy v blízké době narozeniny?!
On-
Já- Kde jsem to jen slyšel... *smích a odešel pryč*
Tak jsem potkal kamaráda, který se pokoušel plavat v lávě bez končetin a neprošlo mu to.
☆Obi Wan Kenobi☆
PS: Měl bych se přejmenovat, aby mě Anakin nenašel na statusu Spacebooku. Co takhle Ben?
PPS: Anakina jsem si vyhodil z přátel. Hele, žádost od Darth Vadera! A na profilovce je jahodový dort! Proč bych to nepřijal?!
Zápis je pro Kukyska. Snad pobavil a omlouvám se za čekání a jakékoli urážky. Ale fakt to bylo jako Golum!
Katherine I. Tlumočnice
ČTEŠ
Sbírky z deníků
FanficJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...