6.3. 34 ABY
Nějaká starožitnosti...
He, jen vtip! Nejsi starý! Pokud ano, pak bych asi urazil generálku Solo. Ale dost k úvodu (který se mi náhodou povedl a mám nejoriginálnější pozdrav), teď chci napsat, co se dneska stalo a zítra snad stane. Pokud večer neumřu, máme vcelku dobrou pařbu, jestli chápeš :DSeděl jsem tak na židli jako každý jiný a všímal si svýho. Pil jsem jakýsi humus, ale byl to jediný nealkoholický nápoj, který tu podávali. Nikdo jiný ho nepil, slavilo se. A generálka Solo se solidně opila a stala se středem pozornosti. Povídala nám příběhy z mládí (skoro století staré...) a pak i ty pozdější. Jednu trapnou povídku o mém nezdaru. Handbou jsem se propadl do země. Doslova; někdo mi odsunul židli.
Já- Sakra, dávej pozor!
Finn- Promiň, nevěděl jsem, že ji používáš *smích*
Já- Ne, já si na ní jen vyhříval prdel...
Finn- A když už jsme u toho, nezahraješ židličkovanou?
Já- Pokud je to ta hra, kterou myslím, tak jo.
Finn- Fajn. Vezmi si židli a polož ji do kruhu-
Já- Čekej; to není ta verze, kdy se všichni mlátí do bezvědomí, dokud nezůstane jeden na nohou?!
Finn- To si pleteš s Chodí Kylo okolo. Tak jdeme?! Nechci zmeškat první kolo!
Tak jsme hráli a popravdě; byli tak na mol, že jsem se mohl na židle plazit i poslepu a bez nohou. Takže jsem všechny kola vyhrál a za odměnu mi dali nápoj. A chutnal mnohem lépe než ten humus. A pálil.
Finn- To je *škyt* na počest Poea Damerona!
Já- Finne, jsem furt ve službě!
Finn- Ále prdlajs, zahrajem toho Kyla?
Já- Jen jedno kolo!
Finn- Hej, lidi a ostatní! Pojďte hrát! *škyt* Jsem Kylo
Já- Ne, ty jsi Finn.
Všuchni- *klekli si do kola a do rukou vzali židle*
Finn- Chodí Finn okolo, nekoukej se na něho! Kdo se na něj koukne, toho Finn zbouchne! Ať je to ten nebo ten, půjde s Finnem zítra ven!
Já- *zvedl hlavu* Říkáš to špatně!
Finn- Podíval ses!
Já- Sílo, moc jsem na tebe nevěřil, ale teď? Proč jsem kruci prohrál jedinou hru, ve které jsem dobrej?!
Finn- Zítra tě čekám u jezera *spadl*
Já- Mám práci.
Generálka Solo- Červená se line záře, červená se line záře, krev, krev teče po ruce, barví tváře... Víte, jaké je počasí na Hothu?!
3PO- Ano, má paní. Řekla jste to asi sedmkrát...
Generálka Solo- A zítra vám povím, jaké to bylo utíkat přede vším, co bylo větší než rozum mýho bratra... Utíkala jsem celý život blablabla blabla...
Já- Finne? Zítra v pět?
Bez komentáře.
Poe Dameron ^-^
PS: Když mi začali hrát Star Wars Style od Kočky, tančil jsem sám. Oni usnuli. Pařba začala :3
Zápis je pro AriaLaion. Trvalo to dlouho (ale magor nepotřebuje důvod zdržovat, že? :D) a pokud to není to, co jsi chtěla, tak se omlouvám, ale nenašla jsem nic jiného. Poe si to neschovává pod polštář, to bude nějaký jiný level ;D
Katherine
ČTEŠ
Sbírky z deníků
FanfictionJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...