Phasma

379 40 27
                                    

23.2. 34 ABY

Podávám hlášení!
Ty jsi jediný, komu můžu věřit, zápisníku! Ty alespoň neprozradíš žádné tajemství (Kate: Divila by ses). Mám takový vztek! Ale to už tak bývá, když musím uklízet kajutu po Kylovi. Kdo by to byl řekl, že má několik set párů ponožek?! A jelikož jsem tady vedoucí a jediná žena takto postavená, musím to uklízet já... Teď se ani nedivím, že to ostatní holky vzdaly.

Kylo- Až budou všechny svázané... a pozor, každý odstín je jiný a pokud to nebude dokonalé, seseknu ti minimálně dvě hlavy!

Já- Starouš... dvě hlavy... pfff *svazuje ponožky k sobě*

Kylo- A mimochodem; máš tu návštěvu! Bav se! *odchází*

Hux- Zdravím, kapitánko Kýbl-na-hlavě!

Já- Ráda vás vidím Červenohlavý skřete! Co vás sem přivádí? Ta vůně?

Hux- Kylovi ponožky. Donesl jsem ty zbývající *luskl prsty a vojáci donesli hromady*

Já- Všechno? Rušíte mě u práce!

Hux- To není všechno, drahoušku! *vzal ponožku a dal do ní ruku* Co? Bylo to tady! Kde to sakra...?!

Já- Pokud hledáte rozum-

Hux- Ne! Pomoz mi to najít!

Já- Odkdy si tykáme?

Hux- Od té doby, co... no to je fuk!

Tak jsem mu pomáhala hledat a on mě zase zavazovat ponožky. Nevím, co hledáme, co tady děláme a kde je usmrkánek Kylo! Jestli je teď v mém pokoji a ničí mi plakáty, tak ať si mě nepřeje (Kate: Kdo by si taky přál kýbl pod stromeček...)! Pak ale Hux na něco narazil. Extra smradlavou fuseklu...

Hux- Našel jsem ji! Tady máš *podává mi ponožku s úsměvem*

Já- Neříkej mi, že je to dárek!

Hux- Víš, že nejsi tak ošklivá? Bez kýble na hlavě?

Já- Jasně, takže se mě pokoušíš sbalit pomocí ponožky?

Hux- Nene, podívej se dovnitř!

Já- Budu toho litovat *sáhla dovnitř a vytáhla něco* Co to je?

Hux- Lesk na brnění *přiblblý úsměv*

Já- To je... milý. Ale proč v ponožce?!

Hux- A pustila bys mě snad někdy k sobě do pokoje?! Nebo kamkoli jinam?

Já- Smrdí to. Ale díky

Hux- Zašla bys někam?

Já- Pokud to nebude prádelna, proč ne?

Hux- Ale bez helmy!

Já- A bez Kyla.

Tak mám domluvenou schůzku s mrňavým generálem Huxem. Ale aby mi do ponožky schoval lesk na brnění... bonusové plus za originalitu, ale mínus za debilitu! Co myslíš, mám si fakt nechat tu helmu tady?

Phasma ¤=¤

PS: Snad si Kylo najde služku! Nehodlám dělat vše, o co si řekne!

Zápis je pro KliraTaHolka. Po episodě VII. jsem nenašla, jen tak okolo konce, pokud to nebude vadit. Omlouvám se, ona má pěkné písmo, ale přeluštit Z od E mi dalo zabrat! Tak snad jsem našla tan správný.

Tlumočnice Kate

Sbírky z deníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat