Vader
Viné-ne. Ne, tenhle pozdrav mi přinesl tolik špatnýho, že bych jej měl hodně hluboko pohřbít a posypat vápnem. Nebo kamenama, to v podstatě vyjde úplně nastejno. Tak znovu a od počátku.
Jsem člověk, ne telepat.
Dnes jsem přišel o všechno. O práci, kolegy, manželku s dětma, sebevědomí, ego a končetiny. Jistě se hned podivíš nad tím, proč nevyšiluju. Protože nemůžu! Ani nevíš, jak složitý je psát bez rukou a noh- dobře. Bez nohou se při psaní obejít dá. Jaká to ironie...
Tak když už jsem to nakousl, měl bych se ti svěřit. Všechno to začalo obyčejnou projížďkou do lázní na Mustafar, kam jsem dostal poukázku od šéfa. Dnes měla vyprchat, proto jsem popadl příležitost za uši a proletěl se zarelaxovat v lávových lázních.
Samozřejmě jsem s sebou nikoho brát nechtěl, abych měl ode všech alespoň na ten jeden pokoj, ale jakmile jsem vešel do recepce, zjistil jsem, že je tam plno. Bylo už k poledni místního času a já jsem moc toho svýho neměl, proto jsem jediným kompromisem celou frontu předběhl... ehm...
Mrtvá těla naštěstí nikoho netrápila, protože nebyl žádný svědek. Živý. Ale o tom jsem se ani zmiňovat nechtěl. Důležité je, že jsem se tam dostal. Ovšem bylo to... liduprázdné. Jako kdybych místo hostů vyhladil zaměstnance.
Že to není vůbec zajímavý? Tak pardon, nejsem zrovna expert na psaní romantických komedií! Ale slibuju, že teď to nabere úplně jiný spád!
Nebyl jsem sám ani půl dne a zase se po mně začala manželka shánět. Hovory jsem jí odmítal brát, proto se rozhodla přiletět osobně. A nepřiletěla sama, abych dodal. Byl s ní ten pomatenec v županu.
Já: *plácl se do čela a předstírá, že neexistuje* Prosílu, jen to ne...
Obi Wan: *vylezl z lodi a odhodil plášť* Anakine! Zrazuješ nás! Proč ses jen musel obrátit na Teplou stranu?!
Já: Já se neobrátil! To vy jste se obrátili proti mně!
Obi Wan: Anakine! Cestovní kancelář Palpatine je zlo!
Já: Z mého pohledu jsou zlo Yettiové! Kolik chladu váma muselo prostoupit, abyste zničili tu poslední naději pro teplo, které Palpatine přináší?!
Obi Wan: Pak jsi ztracen!
Asi si dokážeš představit, co následovalo. Oba jsme aktivovali své meče a bojovali na teplo a na chlad. A jelikož jsem měl dost navrch, zahnal jsem ho do kouta. A vyhrál. Pak mi ty končetiny upadly na oslavě vítězství a dobrovolně jsem se stal astmatikem.
PS: Šéf mi zakázal návštěvy do lázní. Že prý jsem si vyčerpal všechnu dovolenou...
Obi Wan
Milý deníčku,
dnes jsem letěl do lázní. Jakmile jsem tam dorazil, dočkal jsem se Anakinových hloupých poznámek o řádu Yetti a Yodově továrně na znrzlinu. Neudržel jsem se a musel mu ukázat, kde je jeho místo.Já: *švihl mečem proti němu a ukázal za sebe* Nikdy ses k nám neměl obracet zády, Anakine!
Anakin: Tohle budeš váš konec! Zákon 66 o zákazu prodeje produktů z ledu vaši společnost potopí a já tak přinesu mír a peníze svému Impériu!
Já: Tvému Impériu?! Jen jeden kaktus byl tak pošetilý, aby se mi postavil!
Anakin: Nenávidím tě! *vyskočil na krabici od zmrzliny a zavrávoral*
Já: Anakine, ne! Nezkoušej to! Já mám teď výhodu! *mumlá si pro sebe* Vždycky jsem to chtěl říct.
Anakin: *zašklebil se a chystal se vyskočit, ale krabice se pod ním propadla a on spadl do zmrzliny* Nenávidím tě!
Já: Byl jsi jako můj bratr, Anakine! Měl jsem tě rád!
Pak se ozval nelidský křik, když si vzteky končetiny kousal. Nedokázal jsem se na to koukat. Aby mě nedohnal, usekl jsem mu i zbývající končetiny a odnesl ho k lávě, aby rozmrzl. To už jsem ovšem odcházel, když najednou chytl a začal hořet.
A jak já rád říkám dětem, ze kterých jsem udělal sirotky - Teplá strana je pouze pro ty, kteří mají ohnivzdorný oblek.
PS: Možná jsem mu měl ten inhalátor přece jen nechat.
ČTEŠ
Sbírky z deníků
FanfictionJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...