BB-8

257 35 0
                                    

Jsem nejkulatější droid v galaxii!
Ale teď vážně: JE TO PRAVDA! Pípám pravdu a... Rey mi to dosvědčí! Až se vrátí, samozřejmě. Tak, víš co, ty kupo šrotu?! A teď nemyslím Millenium Falcon! Dobře, už s těmi vtipy přestanu. Je to dost vážné.

Asi dva měsíce po zničení Starkillera (eee... netuším, jak se to překládá, nejsem protokolární droid) a dlouhých oslavách (které začaly být zajímavé až teprve, když se tam doplazil zbytek letectva, který zůstal na benzínce a smlouval nižší ceny) se mi konečně dostalo trochu klidu a soukromí. Nikdo se mi nepřehraboval v paměti a ani nehledal! Pohodová neděle... až na jednu- vlastně dvě věci.

(Varování: Tato část byla přeložena z... ehm... jazyka droidů do našeho, abyste pochopili, o co tam vlastně šlo)

3PO- Tady je náš Budulínej! Paní Solo tě hledá!

Já- BB-8 *pípání* Jsem BB-8!!!

3PO- A já jsem See-Threepio. Hum-

Artoo- *klepl do jeho ruky*

3PO- Artoo, co to děláš?! Mám ji čerstvě natřenou! *uraženě kráčí pryč* No tohle ještě Stvořitel neviděl! *nesmyslné brblání*

Artoo- On se k Anakinovi prostě upínat nepřestane! A co ty, Budulínku? Jdeš za generálkou?

Já- Ne, díky. Mám dovolenou.

Artoo- Měl bys posilovat.

Já- Ty bys neměl zaspat další pád Republiky, staroušku!

Artoo- Hele, BeBee, to, že je mi okolo 63 let, neznamená, že jsem staroušek *pípání* Btw, mám tu pro tebe něco, co ti asi dost změní-

Já- Neříkej mi, že jsi můj otec!

Artoo- -_-

Já- A co tohle mělo znamenat?!

Artoo

Já- Takže teď oficiálně; pokud teď vytáhneš zbraň, cosi mi usekneš, a pak mi řekneš BB-8, jsem tvůj otec

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já- Takže teď oficiálně; pokud teď vytáhneš zbraň, cosi mi usekneš, a pak mi řekneš BB-8, jsem tvůj otec... to už je starý a nikdo na to neskočí.

Artoo- -_-

Nemám slov. Prázdná databáze.

Double B-) osm

PS: Rodinné vztahy tady v galaxii jsou tak složité... ale třeba jsem ze součástek nějakého významného droida z dávných dob! A nebo taky ne.

Zápis je pro KliraTaHolka. Znovu se omlouvám za dlouhé čekání, ale tehle byl hodně těžký na přelouskání a asi taky proto nestojí za nic. Ale snad jsem nezklamala úplně a alespoň jste se pousmáli nad mým dětským morbidním Kateovským humorem :-)

Sbírky z deníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat