17.2.
Milý zápisníku,
dnes má Luke narozky. A já netuším, co mu mám dát! Ty mi neporadíš, tak se tě za pět let zbavím tak, že tě odhodím na půdu a nechám tě tam budoucím generacím nebo čmuchalům s povolením. Takže pokud si to někdo čte a nemá povolení, ať to odhodí světelné roky daleko a zahrabe stejně hluboko! Jinak si tě najdu a potom i zabiju! Platí i pro celou Skystalkerovic rodinu a jejich tlumočnici! Ale zpět k tématu.Jelikož jsem minulý rok byla tak strašně nápaditá a na jeho narozky zapomněla, dala jsem mu sponu do vlasů... ale dnes ne! Dnes jsem si na to vzpomněla týden předtím a on mi to neustále opakoval.
Luke- Víš, co bude ve středu za den?
Já- Středa. A potom čtvrtek.
Luke- A nějaké významné datum?
Já- Hmm... Malonoce?
Jasně, že jsem to jen hrála! Většinu z toho. No, nevadí! Každopádně je mu dnes okolo šestnácti a já bufu muset za někým pro radu. Mám jen tři možnosti: jeho nejlepšího přítele a přítele nejlepšího přítele a taky nepřítele přítele jeho nejlepšího přítele. Han, Chewie a kartáč. Z toho, že neumím wookieeštinu, usuzuji, že s kartáčem a chlupáčem si rozumnět nebudu. Tak tedy Han.
Já- Ahoj! *mává rukou na pozdrav*
Han- No nazdar... mám práci!
Já- Přišla jsem se jen zeptat-
Han- Taky musím dělat dárek pro mladýho! Můžeš si zajít pro radu za jeho sestrou!
Já- Ona mě nemá ráda...
Han- Ale jeho matka ano!
Zajásala jsem a utíkala za jeho mamkou. Ta zrovna pekla dort ve tvaru jakéhosi měsíce, jehož plány našla v kabelce. Prý se to jmenuje Hvězda Smrti, ale who cares? A do stolu mlátil o hlavu jeho taťka.
Já- Paní Skywalkerová?
Ona- Ano, drahoušku?
Já- Mohla byste mi poradit, co dát Lukovi k narozkám?
Ona- Mám pro tebe návrh. I tady supertáta nemá ani potucha, ale mohli byste vypadnout ven spolu a něco najít!
On- Ale miláčku-
Ona- Žádné ale, Ani! Vem si peníze a leťte do Klontovky!
On- Ano, má paní! *odchází ke dveřím a já za ním*
Ona- A Anakine?!
On- Ano?
Ona- Kupte mi kaktus! Ten starý se mi rozpadl!
Tak jsem nakonec letěla s panem Skywalkerem do Klontovky. Oba jsme se pozastavovali u různých obchodů. Já u květinářství a jeho taťka u komiksů a elektroniky. Nakonec mě přece jen přemluvil a šli jsme se podívat na podracery.
Já- Tenhle vypadá skvěle!
On- -_- Maro... to je prodavač. Ale co ten velký vzadu?
Já- Jak ho dáme do kapsy?
On- Hele, já mu chci koupit vozidlo jen proto, aby mě: 1. přestal otravovat. A 2. abych mu mohl něco zabavit, když bude prudit.
Já- Fajn, berem ho... ale ještě si někam odskočím!
Běžela jsem rychle do KomXKlonu a našla tam komiks s Dědečkem. Kdysi ho malovaly dvě holky, co se prý po večerech bavily utrpením papíru. Mohl by se mu líbil. Vzala jsem díl Dědeček a stroj času, který je rozdělený na dva díly. Je to trochu klišé, ale jinak jsem se zasmála. Perfektní!
On- A prý, že zdržuju... a jaká jsem to ženská...
Já- Koupil jste ten kaktus?
On- Hned jsem zpátky!
Koupil ho a letěli jsme. Bohužel; v lodi bylo strašně málo místa kvůli speederu (podracer jsme nakonec nekoupili, vypadal ošuntěle), a tak jsem já byla vzadu a kaktus zůstal v klíně pana Skywalkera. Kňoural celou cestu, ale jinak jsme doletěli v pořádku.
Odpoledne se konala oslava. Lukova máma přinesla dort a on byl nadšený! Ale hlavně, když do něj zabodl nůž někam do středu a vybuchlo to. Pak jsme přišli na řadu my. Pan Skywalker mu dal klíče od speederu.
Luke- Děkuji, tati!
On- Taky se mi ty klíče líbily!
Luke- A jak vypadá můj speeder?!
On- Zabaveně *sluníčkovský výraz*
Já- Luku, taky bych ti chtěla dát dárek *podala mu papíry v papíru* Všechno nejlepší!
Luke- *prohlíží si papíry* Není to Dědeček?! *dívčí křik* Moc děkuji, to je ten nejkrásnější dárek, který jsem dostal!
Jeho otec- A speeder a klíče?! Dort?? Nová loď?!
Leia- Koupila jsem ti planetu!
Luke- *ignore* *objal mě*
Mise splněna!
M4r4 J4d3
PS: Příští rok se pokusím překonat :3
Zápis je pro mou sestřičku Lucy! Všechno nejlepší k narozeninám :-)
Od tvé sestry Katherine Tlumočnice s titulem Otravná a stalkerovská
ČTEŠ
Sbírky z deníků
Fiksi PenggemarJak bych jen začala... ach ano. Já jsem tlumočnice Kate a rozhodla jsem se, že budu dle přání přepisovat texty z deníků postav ze Star Wars. A taky můžu přepsat zápis vaší postavy, pokud si ji vymyslíte a napíšeste zápis (nebo alespoň část) do komen...