Džaba d hat

195 16 4
                                    

Předem děkuji strýčku Googlovi za překlad z hatlapatlanštiny.

Drahý deníčku, cenově dostupná slátanino,
dnes mám narozeniny. Nebudu zveřejňovat svůj věk ani na kus salátu, protože je to celkem citlivé téma, pokud chápeš. Což zase nepochopilo pár individuí, která jsem pozval na svou bombovou narozeninovou párty.

Samička mi přenechala mrazák, abych měl jídlo na oslavě čerstvé a případně i křupavé. To, že se v dutinách vytváří při dlouhodobém mražení krystalky ledu, je mi dost zvysoka, pokud chápeš. Nemají se nechat zabít čerství.

Sameček mi pak pronajal místo v jakémsi brlochu, který jsem si okamžitě přivlastnil a přestěhoval se tam i se svým služebnictvem. Několik vyvolených jsem přitom povýšil na své přátele, aby mi dělali společnost při hodování na narozeninové hostině. Vypadali hladově, jak tak sledovali, když jsem jedl.

Já: Dort bude, jakmile to dojím.

I-1: *cosi zažvatlal a ukázal na kolegu za sebou*

Já: Jo, pusťte nějakou hudbu. Ale ať z toho nekrvácím z uší!

Tak kapela začala hrát jakousi patlanicu, cosi mezi rockenrolem a country, ale hádat špatně bych nechtěl. Zpěvák stál za hordu... požitých mrtvol z výprodeje od Lidlu. Navíc se pak dostavil podivín v oblečení ze šedesátek.

On: *vešel do tajného úkrytu a otřel si boty o pečlivě vydrhnutou stěnu jeskyně* Slyšel jsem, že je tady párty. No... a řeknu vám, že se tady paří jak v márnici. Jsem Han Solo, co hledá maníka do dua.

Já: Co to je?! Okamžitě ho vyprovoďte!

I-2: *zažvatlal pár vět a zvedl se od stolu, načež nově příchozímu podal kus dortu*

Han: Ále, tak tohle je něco jiného. Díky, plešoune. *dort přijal a sousto si dal do úst, ale po chvilce jej vyplivl na zem* Pfuj... Co to je?!

Já: Specialita.

Han: *ukázal na mě a zamračil se* To je pro tohodle... slimáka?

Já: Slimáka?! Jak se opovažuješ, červe?!

Han: *zasmál se* Zní jako porouchaná sekačka. *otočil se za sebe na kapelu a sebral dirigentovi hůlku* Silencio! To neumíte hrát něco moderního? Oslavenec musí být dojat a překvapen, až tohle spatří!

Já: -_-  Já jsem oslavenec.

Han: Vyhoďte někdo toho slimouše, slintá na dort.

Musel jsem pořádně artikulovat, aby mi konečně ti idioti rozuměli. Malého rockera vyhodili ven, ale ten si ještě stihl pobrat zbytky dortu, které poházel po zemi. Všichni ostatní se na ně vrhli a já zůstal u stolu sám.

Já: *mlčky sleduje, jak se služebnictvo, kapela i najatí přátelé cpou dortem na zemi* To jsem si to zasloužil?

I-3: *vyplivl dort a otočil se na mě* Ten kluk má pravdu. Je to odporný.

Já: Příště jmenuju jiné kamarády...

Džaba the King

PS: Nenávidím ho. Zahrabal mi motorku do písku.

Zdravím.

Tady k tomu nemám moc co dodat, zpoždění je roční a já nemám čas na dopisování v rychlém tempu. Navíc jste si museli všimnout, že je to mizerné. Ano, došly mi nápady. Ale to se časem dostaví.

Taky jsem se chtěla zmínit o poslední Ignorce, která je - ironicky - prequelem k ostatním. Pokud by se někdo chtěl dovědět, jak se tlumarka seznámila s Násrou, je to pod názvem Ignore the Reality. Reklama jak med, fakt.

Tento zápis je pro TobisXD. Snad nejsi kompletně zklamán. Omlouvám se za dlouhou čekací lhůtu.

- Zlomený Soldier

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 12, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sbírky z deníkůKde žijí příběhy. Začni objevovat