Είμαι η Ναταλία ένα 16χρονο κορίτσι. Έχω καστανά μαλλιά και μεγάλα, καστανά μάτια. Είμαι μετρίου αναστήματος και δν είμαι πολύ λεπτή. Τέλος πάντων, είναι η πρώτη μέρα μετά από τις διακοπές του καλοκαιριού που πηγαίνω στο Λύκειο και είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Τώρα θα μου πείτε ποιος χαίρεται να πηγαίνει σχολείο αλλά σήμερα είναι η πρώτη μέρα και επιτέλους θα ξαναδώ όλους μου τους φίλους.
Έτσι λοιπόν, όλο το προηγούμενο βράδυ δν κοιμήθηκα. Όλη τη νύχτα είχα ένα περίεργο συναίσθημα. Σαν κάτι καινούργιο να ξεκινούσε αυτή τη χρονιά. Κάτι επικίνδυνο αλλά ταυτόχρονα ελκυστικό. Όταν ήρθε το πρωί, είχα μια πολύ ευχάριστη διάθεση παρόλο που δν είχα κοιμηθεί το βράδυ. Ντύθηκα βιαστικά βάζοντας το πρώτο σορτσάκι που βρήκα μπροστά μου(νομίζω ότι ήταν γαλάζιο) και μία άσπρη τιραντέ μπλούζα. Χτενισα βιαστικά τα μαλλιά μου και έτρεξα προς την πόρτα.Μ(αμά): Περιμένε, Λία, το πρωινό σου, φώναξε.
Ν(αταλία): Δεν πεινάω ευχαριστώ, είπα δίνοντας της ένα φιλί.
Μ: Χρήματα πήρες?
Έκανα στροφή και γύρισα και η μαμά μου τα έδωσε.Ν: Αν δε σε είχα τι θα έκανα, είπα κάπως κοροιδευτηκα και ταυτόχρονα αστεία.
Μ: Θα έμενες νυστικη σήμερα?
Ν: Ναι! Τα λέμε!
Μ: Ε, Λία, περίμενε! Την τσάντα σου, παιδί μου.
Ν: Α, ναι, είναι κι αυτό. Αν δεν υπήρχε όλοι θα είμασταν πολύ καλύτερα.
Μ: Άντε, παραπονουμενη, τρέχα. Θα χάσεις το λεωφορείο.
Ν: Γειά, της φώναξα κι έκλεισα δυνατά την πόρτα πίσω μου.
Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ευτυχώς το λεωφορείο δν είχε έρθει ακόμα και το συνηθισμένο αγόρι με τα ακουστικά καθόταν στη στάση.Ν: Καλημέρα, του φώναξε αλλά μάλλον δν άκουσε.
Πήγα να του ξαναφωνάξω αλλά είδα το λεωφορείο από μακριά οπότε δν είπα τπτ.
Όταν μπήκα μέσα, όλοι με χαιρέτησαν και με καλημέρισαν και εγώ τους ανταπέδωσα.Ν: Ευτυχώς, δν άλλαξε τπτ, είπα από μέσα μου.( εκτός βέβαια από τα καινούργια παιδιά της πρώτης Γυμνασίου)
Αυτό όμως δν κράτησε για πολύ. Στην επόμενη στάση, ανέβηκαν δύο καινούργια παιδιά. Το αγόρι ήταν σγουρομάλλικο και το κορίτσι ήταν ξανθό και λεπτό.
Δν μου άρεσε καθόλου αυτό. Τι ήθελαν αυτοί εδώ? Δν είναι της πρώτης Γυμνασίου αλλά μεγαλύτερης τάξης. Με πείραξε. Δεν μου άρεσαν οι αλλαγές, όμως έπεισα τον εαυτό μου να σταματήσει να στενοχωριεται για να μη χαλάσει τη διάθεση με την οποία είχα φύγει από το σπίτι μου.
Ήμουν χαρούμενη που θα έβλεπα την Εύα μετά από τόσο καιρό, διότι βλέπετε έλειπε ταξίδι στο Παρίσι.Την τυχερουλα, σκέφτηκα. Θα την ψοφήσω στην ανάκριση για το πως πέρασε.
Η σκέψη και μόνο με έκανε να χαμογελάσω-Ν: Αχ, μα καλά πρόσεχε λίγο!
Το σγουρομάλλικο αγόρι είχε πέσει πάνω μου.?: Σορρυ, απλά φρέναρε απότομα κι έπεσα.
Ντραπηκα για να πω την αλήθεια. Γιατί του είχα φωνάξει έτσι? Αυτά συμβαίνουν, έτσι κι αλλιώς.Ν: Δεν πειράζει, κατέληξα, εγώ συγνώμη. Δεν έπρεπε να σου φωνάξω... Συμβαίνουν αυτά.
Αυτός έγνεψε κι έπειτα κάθισε στην απέναντι θέση και έβαλε τα ακουστικά του.Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε τελικά στο σχολείο. Όλοι κατεβήκαμε βιαστικοί από το λεωφορείο για να δούμε τους φίλους μας. Δηλαδή, σχεδόν όλοι. Το σγουρομάλλικο αγόρι κατέβηκε χωρίς να βιάζεται, κάπως διστακτικά θα έλεγα.
Τον είδα που ήταν λίγο αμήχανος και έτσι( παρόλο που δν μου άρεσε καθόλου το γεγονός ότι ήρθαν καινούριοι) αποφάσισα να πάω να του μιλήσω ξανά.Ν: Γειά σου και πάλι.
?: Γειά, είπε κάπως αμήχανα.
Ν: Είμαι η Ναταλία και πάω πρώτη Λυκείου, εσύ?
?: Και εγώ, είπε το αγόρι λίγο πιο θερμά.
Ν: Λοιπόν, πως σε λένε?
Η: Harry.
Ν: Χάρηκα, είπα ευγενικά.
Η: Παρομοίως, είπε κάπως αμήχανα.
Ν: Ωραία, λοιπόν, θέλεις να πάμε στη γραμματεία να δούμε αν είμαστε στην ίδια τάξη, του είπα πρόσχαρα.
Η: Βασικά, έλεγα να πάω μόνος μου. Μόνο που δν ξέρω που είναι. Μήπως, μπορείς να μου πεις?
Ν: Αν θες μπορούμε να πάμε μαζί?
Η: Όχι καλύτερα θα πάω μόνος μου. Που είναι, επέμεινε στην ερώτηση του.
Ν: Καθώς μπαίνεις, πρώτη πόρτα δεξιά, του είπα κάπως τυπικά.
Η: Ευχαριστώ. Χαμήλωσε το κεφάλι και έφυγε, ενώ εγώ έμεινα να τον κοιτάω εκνευρισμένη...
.................................................
Ελπίζω να μην βαρεθήκατε και να σας άρεσε. Ξέρω ότι μοιάζει πολύ με το προηγούμενο ιματζιν. Βασικά, τα πρώτα κεφάλαια θα μοιάζουν λίγο μετά όμως σας υπόσχομαι ότι θα γίνει πολύ ενδιαφέρον. I love you!
YOU ARE READING
Guardian Angel
FanfictionΗ Ναταλία είναι ένα από τα δημοφιλή κορίτσια του Λυκείου. Ο πατέρας της έχει πεθάνει σε ένα δυστύχημα και η μητέρα της είναι μία πολυάσχολη γυναίκα. Μόνη παρηγοριά της Ναταλίας είναι η παρέα της. Άπειρη στα ερωτικά θέματα θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύ...