Παρτ 35

63 7 3
                                    

Ζ: Θέλω να πω, αποκρίθηκε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα, ότι μου αρέσεις. Και μάλιστα πολύ. Πώς να στο πω? Είμαι ερωτευμένος μαζί σου... Εσύ?

Ν: Εγώ τι, έκανα την ανηξερη για να κερδίσω χρόνο.

Για να κερδίσω χρόνο? Γιατί χρειαζόμουν χρόνο? Ο Zayn ήταν υπέροχος και μόλις μου έκανε ερωτική εξομολόγηση. Γιατί, λοιπόν, να θέλω να κερδίσω χρόνο? ... Ίσως, γιατί δε μου άρεζε τόσο πολύ?

Ζ: Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Λοιπόν? Τι νιώθεις για μένα?

Ν: Ε... Ε, δεν ξέρω. Νιώθω πολλά πράγματα για σένα, Zayn. Είσαι τα πάντα για μένα. Είσαι αδελφός, είσαι φίλος αλλά δεν ξέρω αν είσαι αυτός που μου αρέσει- Δηλαδή, μου αρέσεις. Είσαι πολύ καλό παιδί και πέρασα υπέροχες στιγμές μαζί σου απλά δεν ξέρω αν νιώθω κάτι τόσο μεγάλο για σένα...

Όλη αυτή την ώρα, απέφευγα να τον κοιτάξω στα μάτια. Φοβόμουν την αντίδραση του. Φοβόμουν ότι θα απογοητευοταν. Ανέβασα σιγά σιγά το βλέμμα μου από την πόδια του στα μάτια του.

Ν: Λυπάμαι.

Ζ: Μη λυπάσαι καθόλου, μου απάντησε με ένα περίεργο βλέμμα που τότε δεν μπορούσα να εξηγήσω. Μπορείς τουλάχιστον να το σκεφτείς? Καταλαβαίνω ότι είσαι μπερδεμένη. Μπορείς να πάρεις το χρόνο σου.

Αυτό μου έδωσε μια καινούρια ελπίδα.

Ν: Μπορώ?

Ζ: Φυσικά. Άλλωστε, μου φαίνεσαι αρκετά μπερδεμένη. Σκέφτεσαι ακόμη τον πρώην σου?

Τον πρώην μου? Όχι! Αυτό τον είχα ξεχάσει εδώ και καιρό. Όχι, σκεφτόμουν τον Harry. Κατάλαβα ότι ήμουν με τον Liam μόνο και μόνο επειδή δεν μπορούσα να έχω τον Harry, μόνο και μόνο γιατί ο Liam μου φέρθηκε απλώς πιο τολμηρά κι αυτό μου άρεσε. Στην πραγματικότητα, ήμουν ερωτευμένη με τον Harry από την πρώτη στιγμή που τον είδα. Εκείνα τα καταπράσινα μάτια του με είχαν μαγνητίσει από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ήξερα πως αν πήγαινα με τον Zayn απλά θα κορόιδευα τον εαυτό μου και εκείνον, γιατί μπορεί να μου άρεζε η παρέα του, οι απόψεις του, οι τρόποι του, όμως, κάτι μέσα μου μου έλεγε όχι! Μου έλεγε ότι ήμουν ερωτευμένη με τον Harry...

Ο Zayn με κοιτούσε τόση ώρα και προσπαθούσε να μαντέψει τι σκεφτόμουν.

Ζ: Λοιπόν?

Ν: Να... Ίσως. Θα το σκεφτώ, του απάντησα.

Ήθελα να του το φέρω με μαλακό τρόπο, να μην τον πληγώσω. Είχε κάνει τόσα πολλά για μένα.

Guardian AngelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin