Η: Niall! Τι κάνεις εσύ εδώ?
Ni(all): Κι εγώ χαίρομαι που σε βλέπω, Harry. Τι νέα?
Η: Μη μου το παίζεις ανηξερος εμένα! Τι δουλειά έχεις εδώ? Παρακολουθείς την Ναταλία?
Ni: Πω ρε Harry! Έχεις γίνει πολύ σπαστικός. Άντε έχουμε και δουλειές.
Η: Ότι έχουμε σίγουρα. Τι δουλειές δεν ξέρω.
Ni: Πω ρε άνθρωπε μου! Εγώ σε ρώτησα τι κάνεις για τον αρχηγό σου? Όχι. Εσύ γιατί ρωτάς?
Πήγα να απαντήσω στην ερώτηση αλλά αυτός με διέκοψε.
Ni: Τέλος πάντων, έχουμε και δουλειές. Τα λέμε, Harry.
Τι σήμαιναν όλα αυτά? Πού πήγαινε ο Niall? Μήπως δεν κατευθυνονταν προς το σπίτι της Ναταλίας? Κι αν όχι πού τότε?
Χωρίς να το σκεφτώ άρχισα να τον ακολουθώ από απόσταση. Ξαφνικά, κατάλαβα, όμως, ότι και κάποιος άλλος βρισκόταν από πίσω μου και έκανε ακριβώς το ίδιο με μένα μόνο που αυτή τη φορά εγώ ήμουν αυτός που ακολουθούσε...
Ναταλίας ΡΟV
Μπήκαμε όλοι μέσα σε ένα μπαράκι για να πάρουμε κάτι να πιούμε. Ήταν περίπου εννιά το βράδυ. Είχαμε περπατήσει και λίγο πιο πριν οπότε και αποφασίσαμε να κάτσουμε να πιούμε κάτι. Επειδή είμασταν πολύ χωριστηκαμε σε δύο τραπέζια. Η Εύα, ο Μάρκος, ο Κώστας και ο Πέτρος κάθισαν στο ένα τραπέζι και η Βάσω, ο Αλέξανδρος, εγώ και ο Liam στο άλλο. Κάτι, όμως, μου έλειπε.Η Νάνσυ. Η αλήθεια είναι ότι μου έλειπε η Νάνσυ. Τα αστεία της, οι αμήχανες στιγμές της, ο τρόπος που μιλούσε, οι ιδέες της... Όλα αυτά που την έκαναν τόσο ξεχωριστή.
Ήταν αστεία, έξυπνη και πάντα χαμογελαστή και αισιόδοξη. Είχε αναπτυγμένη αντίληψη και φαντασία και έναν πολύ καλλιεργημενο λόγο. Όταν έβαζε κάτι στο μυαλό της το πετύχαινε πάντα. Το αδύναμο της σημείο ήταν, βέβαια, τα αγόρια. Όταν δεν της άρεζε πραγματικά κάποιος της ήταν εύκολο να εκφράσει τα συναισθήματα της, όταν όμως ήταν πραγματικά ερωτευμένη τότε της ήταν πολύ δύσκολο. Ενώ γενικά ήταν εξωστρεφής αυτομάτως γινόταν εσωστρεφης και ντροπαλή. Επίσης, ένα άλλο μειονέκτημα της ήταν η ανυπομονησία και η αντίληψη ότι -μερικές φορές- κάποια πράγματα μπορούσε να τα παίρνει χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη τους. Όμως, ακόμα και αυτά τα προσπερνούσε με χιούμορ και μια ατελείωτη αφέλεια. Παρόλα αυτά, ήταν ένας δυναμικός και ανεξάρτητος άνθρωπος που ακολουθούσε πάντα τα όνειρά του. Και αν ήταν κάτι που θαύμαζα σε αυτήν ήταν αυτό ακριβώς.
YOU ARE READING
Guardian Angel
FanfictionΗ Ναταλία είναι ένα από τα δημοφιλή κορίτσια του Λυκείου. Ο πατέρας της έχει πεθάνει σε ένα δυστύχημα και η μητέρα της είναι μία πολυάσχολη γυναίκα. Μόνη παρηγοριά της Ναταλίας είναι η παρέα της. Άπειρη στα ερωτικά θέματα θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύ...