Είχα φέρει τα χέρια μου κοντά στο στόμα μου, ενώ τα πόδια μου άρχισαν να λυγίζουν.
Ν: Όχι, συνέχισα το παραλήρημα μου αυτή τη φορά πιο σιγά.
?: Αυτό γιατί δεν υπάκουσες την πρώτη φορά. Τώρα θα πρέπει να σκοτώσεις τον Harry αλλιώς επακολουθει και άλλο πτώμα.
Δεν άντεχα άλλο. Τα πόδια μου με εγκατέλειπαν. Το ίδιο και τα μάτια μου. Είχαν γίνει υπερβολικά βαριά. Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι ήταν το άσχημο, παραμορφωμένο πρόσωπο του ξανθού νεαρού από κακία...
Όταν άνοιξα τα μάτια μου, συνειδητοποίησα ότι βρισκόμουν σε ένα άλλο παγκάκι κοντά στο σπίτι μου. Αναγνώρισα, αμέσως, το περιβάλλον. Πήγα να σηκωθώ αλλά τα πόδια μου με προδιδαν. Τα μάτια μου ήταν πολύ βαριά για να μείνουν ανοιχτά και το σώμα μου φαινόταν ακίνητο σαν βράχος.
Η: Ξύπνησες επιτέλους, αναγνώρισα την φωνή του Harry να μου λέει.
Ν: Harry, είπα με δυσκολία.
Ο Harry ήταν όρθιος από πάνω μου και με κοιτούσε με ένα γλυκό χαμόγελο, ενώ το πράσινο πανωφόρι του με ακουμπούσε στα πόδια.
Η: Ναι, εγώ είμαι. Ησύχασε τώρα. Πέρασες μεγάλο σοκ.
Σαν να με χτύπησε κεραυνός, θυμήθηκα τι είχε συμβεί.
Ν: Πώς βρέθηκα εδώ?
Η: Ε, να. Δε σου είπα ότι είμαι ο Φύλακας Άγγελος σου? Εγώ σε έφερα.
Ν: Harry, είπα προσπαθώντας να σηκωθώ.
Αυτή τη φορά έπιασε. Λες και είχα βρει επιτέλους την δύναμη μου.
Ν: Τι συνέβη? Πώς βρέθηκες εσύ εκεί? Σε έψαχνα όλη μέρα. Πού ήσουν?
Είδα το πρόσωπο του Harry να σκοινιάζει.
Η: Είχα μια δουλειά. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι εσύ είσαι καλά. Έλα, η μητέρα σου θα πρέπει να ανησυχεί.
Πρώτη σκέψη. Η μητέρα μου? Λες να έπαθε τίποτα? Η συζήτηση με τον ξανθό νεαρό μου ήρθε αστραπιαία στο μυαλό. Και αν της είχε κάνει κάτι?
Δεύτερη σκέψη. Το κοριτσάκι? Είχε πεθάνει? Προφανώς και ναι. Ο 40αρης άγνωστος την είχε πυροβολήσει στο κεφάλι. Και όλα αυτά επειδή εγώ δεν σκότωσα τον Harry. Μα, πώς θα μπορούσα? Ο Harry ήταν ο μόνος που εμπιστευομουν αυτή τη στιγμή. Δεν μπορούσα να τον χάσω.
Τρίτη σκέψη. Το όπλο? Μου το είχε δώσει να το κρατήσω ο ξανθός αλλά όταν είδα να πυροβολούν το κορίτσι, πάγωσα. Το πέταξα κάτω, νομίζω. Άραγε, έτσι να έχω δικαιολογία για να μην σκοτώσω τον Harry?
YOU ARE READING
Guardian Angel
FanfictionΗ Ναταλία είναι ένα από τα δημοφιλή κορίτσια του Λυκείου. Ο πατέρας της έχει πεθάνει σε ένα δυστύχημα και η μητέρα της είναι μία πολυάσχολη γυναίκα. Μόνη παρηγοριά της Ναταλίας είναι η παρέα της. Άπειρη στα ερωτικά θέματα θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύ...