Κάποιες μέρες μετά...
Liam's POV
V: Οπότε αυτό ήταν.Li: Ναι, αυτό.
Βρισκόμασταν στο αεροδρόμιο. Η Nicole επέστρεφε στο Wolverhampton.
V: Χάρηκα που σε ξαναείδα, Liam, ακόμα και αν αυτό ήταν το τέλος της σχέσης μας.
Li: Δεν έχει νόημα να το συζητάμε τώρα. Ο καθένας πήρε το δρόμο του.
V: Ναι, έχεις δίκιο... Πρέπει να την αγαπάς πολύ, είπε νόημα.
Li: Όσο δε φαντάζεσαι.
V: Τότε θα πρέπει να είναι όντως ξεχωριστή. Σου αξίζει κάποια που να σε αγαπάει πραγματικά.
Την κοίταξα παραξενεμένος.
V: Μη με κοιτάς έτσι. Ξέρω ότι έκανα λάθη. Δε σου αξίζω... Δε θα ξεχάσω να ειδοποιήσω τους γονείς σου ότι είσαι καλά.
Li: Ναι, σε ευχαριστώ. Θα ανησυχούν.
Χαμήλωσε για λίγο το βλέμμα της και έπειτα συνέχισε.
V: Ίσως, υπάρχει και για μένα κάπου εκεί έξω κάποιος που να με αγαπά έτσι όπως αγαπάς εκείνη.
Li: Κάποτε εγώ σε αγαπούσα.
V: Κάποτε... Αλλά ίσως αυτό που να μας ενώνει πραγματικά να μην είναι ο έρωτας αλλά η φιλία. Αντίο, Liam.
Li: Αντίο, Nicole...
Η Nicole απομακρυνθηκε με τη βαλίτσα της προς τις κυλιόμενες σκάλες του αεροδρομίου, το ίδιο και ο Joseph με τον Arthur. Οι δυο τους γύριζαν πίσω στην Αγγλία. Θα άφηναν την Nicole πρώτα στους γονείς της και έπειτα θα γυρνούσαν Λονδίνο...
Κοίταξα πίσω μου. Η Ναταλία ήταν εκεί και με περίμενε μαζί με τον πατέρα της που είχε αφήσει στο αεροδρόμιο τους παλιούς του φίλους.
Α: Εγώ πάω στο αυτοκίνητο. Σε περιμένω, είπε για να μας αφήσει μόνους να μιλήσουμε.
Την πλησίασα.
Li: Καλύτερα να πηγαίνω.
Ν: Πού?
Li: Στο σπίτι μου, φυσικά.
Με πλησίασε αυτή τώρα.
Ν: Κι αν εγώ δε θέλω?
Li: Τι να μη θέλεις?
Ν: Να φύγεις... Είχαμε αφήσει κάτι τις προάλλες στο γραφείο της μητέρας μου, θυμάσαι?
Χαμογέλασα. Το θυμόταν. Μα, βέβαια! Μου το είχε υποσχεθεί ότι θα επέλεγε όταν τελείωνε αυτή η ιστορία.
YOU ARE READING
Guardian Angel
FanfictionΗ Ναταλία είναι ένα από τα δημοφιλή κορίτσια του Λυκείου. Ο πατέρας της έχει πεθάνει σε ένα δυστύχημα και η μητέρα της είναι μία πολυάσχολη γυναίκα. Μόνη παρηγοριά της Ναταλίας είναι η παρέα της. Άπειρη στα ερωτικά θέματα θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύ...