Παρτ 51

57 6 4
                                    

Li: Άρα αυτό σημαίνει ότι ο πατέρας σου είναι ακόμα ζωντανός!

Ν: Και σημαίνει ότι έχω ακόμα μια ευκαιρία να τον δω...

Li: Είσαι σίγουρη?

Ν: Ναι. Θέλω να τον δω. Και να καταστρέψω τον Zayn... Τι γίνεται με εκείνα τα έγγραφα?

Li: Τα έχω. Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε.

Ν: Το σωστό θα ήταν να τα παραδώσουμε στην αστυνομία του Λονδίνου, όμως, κάτι τέτοιο θα ήταν ριψοκίνδυνο.

Li: Και τότε τι προτείνεις?

Ν: Να παραμείνουμε στο σχέδιο. Θα τον εκβιασουμε.

Με κοίταξε στα μάτια. Δεν μπορούσα να προσδιορίσω τι συναισθήματα εξέφραζαν. Πάντως, φαινόταν σοβαρός.

Li: Θα μείνω μαζί σου μέχρι το τέλος. Να το θυμάσαι αυτό... Τώρα πάμε να τον εκδικηθουμε.

Ν: Πάμε, συμφώνησα.

****
Χτυπήσαμε το κουδούνι του σπιτιού του Zayn. Ο Niall μας άνοιξε και ξαφνιασμενος έβγαλε ένα επιφώνημα.

Ni: Τι κάνετε εσείς εδώ? Νόμιζα ότι-

Ν: Νόμιζες ότι ήμασταν νεκροί, τον ρώτησα κοφτά.

Ni: Ναι... Η έκρηξη?... Είπαν ότι υπήρχαν θύματα...

Ν: Ίσως όχι τα θύματα που θα ήθελες, όμως.

Ζ: Τι συμβαίνει, Niall? Με ποιον μιλάς τόση ώρα?

Ο Zayn εμφανίστηκε μπροστά μας. Μόλις μας είδε ξαφνιάστηκε και ο ίδιος.

Ζ: Μα εσείς? Μου είπες ότι ήταν νεκροί!

Li: Να που δεν είμαστε. Το ξέρω, στενοχωρήθηκες.

Ζ: Πάψε, Liam, και δεν σε συμφέρει!

Li: Γιατί παρακαλώ? Η Ναταλία τα ξέρει όλα για μένα. Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ.

V: Μπα, η γκομενα σου τα ξέρει όλα? Εκπλήσσομαι.

Ζ: Χμ, για αυτό έλεγα ότι δε σε συμφέρει, αποκρίθηκε με ένα ειρωνικό χαμόγελο.

Ν: Δεν είμαι γκομενα του! Και εσύ θα έπρεπε να το ξέρεις περισσότερο από όλους!

Ζ: Εγώ? Τι να ξέρω? Δεν ξέρω τίποτα.

Έστρεψα το βλέμμα μου στην Nicole ή Vicki ή όπως αλλιώς ήθελε να αποκαλεί τον εαυτό της. Η αλήθεια παρέμενε η ίδια.

Ν: Δεν έχεις ιδέα τι πέρασε ο Liam για χάρη σου! Ό,τι έκανε το έκανε για σένα!

V: Και να τα έχετε ήταν και αυτό μέρος του "τι πέρασε"?

Guardian AngelWhere stories live. Discover now