Παρτ 11

116 14 10
                                    


Το θέαμα που αντίκρισα ήταν φρικιαστικο. Μία γυναίκα γύρω στα 50 ήταν πεσμένη κάτω στο πάτωμα. Δίπλα της σχηματιζόταν μια λίμνη αίματος. Τα καστανά μαλλιά της ήταν ανακατεμένα με αποτέλεσμα μερικά να της καλύπτουν το πρόσωπό της...

Μια τσιριδα πήγε να ξεφύγει από το στόμα μου, όμως ο Harry έβαλε την παλάμη του πάνω στα χείλη μου για να μην ακουστεί τίποτα.

Η: Σσς, κάνε ησυχία.

Μια σκιά άνοιξε την πόρτα του μαγαζιού. Μια αντρική, ψηλή φιγούρα ψηλαφιζε το χώρο για να περάσει και να φτάσει στο σημείο όπου είμασταν εμείς.

Μα καλά, τι γίνεται εδώ? Τι συμβαίνει με αυτό το μαγαζάκι πια? Τι δουλειά έχει ο Harry εδώ και ποιος τον παρακολουθουσε? Γιατί σκότωσαν αυτή την γυναίκα και ποιος το έκανε? Γιατί ο Harry και αυτή η αντρική φιγούρα κατευθυνονταν στο ίδιο σημείο?

Τέτοιες ερωτήσεις μου έρχονταν στο μυαλό χωρίς να μπορώ να τις σταματήσω.

Η σκιά άρχισε να έρχεται προς το μέρος μας. Έβρισκε το δρόμο μέσα από τα παλιά αντικείμενα και περνούσε... Έφτανε στο σημείο που είμασταν εμείς... Βρισκόταν σε λίγα μέτρα απόσταση... Τα μέτρα ολοένα και μειονονταν... Τρία... Δύο... Ένα...

***
Ξύπνησα στην αγκαλιά του Harry. Δεν κατάλαβα τι είχε συμβεί. Επεξεργαστηκα το μέρος όπου βρισκόμουν. Γρήγορα αντιλήφθηκα ότι ήμουν σε ένα αστυνομικό τμήμα.

Ν: Αχ, είπα πιάνοντας το κεφάλι μου.

Η: Ναταλία, ευτυχώς. Είσαι καλά?
Ν: Ναι. Τι έγινε? Τι κάνουμε εδώ? Τι ώρα είναι?

Η: Μεγάλη ιστορία. Το σημαντικό είναι ότι είσαι καλά. Ανησύχησα πολύ, ξέρεις.

Ν: Harry, πες μου τι συνέβη. Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι ήταν εκείνη η σκιά στο μαγαζάκι.
Η: Ποιο μαγαζάκι?

Ν: Τι εννοείς ποιο? Αυτό στο οποίο με έσπρωξες μέσα γιατί κάποιος σε παρακολουθουσε και μετά ένας άντρας μπήκε μέσα και βρισκόταν πολύ κοντά μας και-

Η: Ναταλία, ηρέμησε. Δεν έγινε τίποτα από όλα αυτά. Δεν καταλαβαίνω τι μου λες.

Ν: Μη μου λες ψέματα, Harry! Την θυμάμαι να κειτεται νεκρή με αίματα γύρω της. Μη μου λες ότι όλα αυτά απλά τα φαντάστηκα.

Έσκυψε για λίγο το κεφάλι του χωρίς να μου μιλάει.

Ν: Και τέλος πάντων, τι δουλειά έχουμε εδώ αν νομίζεις ότι όλα αυτά είναι γέννημα της φαντασίας μου? Τι ώρα είναι, επέμεινα.

Guardian AngelWhere stories live. Discover now