Liam's POV
C: Αυτά. Δε θέλουμε χρήματα.
Ο άντρας με το που τα είδε, αστραψαν τα μάτια του.
?: Και τι θέλετε?
C: Την υποστήριξη σου.
?: Χαχα, και νομίζετε ότι θα την έχετε έτσι απλά? Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι δε θα μπορούσα να σας τα πάρω τώρα, είπε και με μια κίνηση πήγε να τραβήξει το πιστόλι που βρισκόταν στην τσέπη του.
Ο Chris, όμως, ήταν πιο γρήγορος και τράβηξε πρώτα το δικό του.
C: Ούτε να το σκέφτεσαι! Αν κάνεις έστω και μία κίνηση, οι δικοί σου θα σε βρουν νεκρό, είπε κοφτά.
Και το εννοούσε. Μπορούσα να το διακρίνω στα μάτια του.
?: Χμ, καλώς. Τώρα δώσε τα σακουλάκια.
C: Α, όχι, τόσο γρήγορα. Θέλω να γράψεις σε ένα χαρτί ότι έχουμε την πλήρη υποστήριξη σου και να βάλεις και την υπογραφή σου.
?: Αχ, γιατί δεν με εμπιστεύεστε?
C: Όχι, βέβαια... Ξέρω ότι είσαι άνθρωπος που τηρείς τις συμφωνίες σου.
?: Είσαι έξυπνο αγόρι. Ίσως θα μπορούσες να συμμετάσχεις στην συμμορία μου.
C: Λυπάμαι, με ζητάνε αλλού, είπε με ένα υπεροπτικό ύφος.
?: Χαχα, καλώς, είπε και χάθηκε μέσα στις σκιές.
Σε λίγο επέστρεψε με ένα κίτρινο, τσαλακωμένο χαρτί στο χέρι.
?: Λυπάμαι, δε βρήκα καλύτερο, αποκρίθηκε απλώνοντας το χέρι του προς εμάς.
C: Δεν πειράζει, μας κάνει, είπε παίρνοντας το από το χέρι του.
Ο Chris το περιεργάστηκε για λίγο και έπειτα πρόσθεσε.
C: Είμαστε εντάξει. Αντίο, λοιπόν.
?: Ε, περίμενε! Τα σακουλάκια.
C: Α, ναι, είπε δίνοντας του τα. Δικά σου. Σε δέκα μέρες θέλω να στείλεις πέντε δικούς σου άντρες σε αυτή τη διεύθυνση, του απάντησε δίνοντας του ένα μικρό χαρτί.
?: Ελλάδα? Χα, και τι θα κάνουν στην Ελλάδα οι δικοί μου? Αυτή η χώρα δεν αξίζει τίποτα, αποκρίθηκε χαιρεκακα.
C: Όχι, πολλά. Τα συνηθισμένα.
?: Δηλαδή?
C: Κοίτα, στην καλύτερη περίπτωση απλή προστασία, στην χειρότερη... Φόνο.
Στο άκουσμα αυτής της λέξης, η καρδιά μου σταμάτησε και το μυαλό μου κόλλησε στην Ναταλία. Και αν πάθαινε κάτι εξαιτίας μου?
YOU ARE READING
Guardian Angel
FanfictionΗ Ναταλία είναι ένα από τα δημοφιλή κορίτσια του Λυκείου. Ο πατέρας της έχει πεθάνει σε ένα δυστύχημα και η μητέρα της είναι μία πολυάσχολη γυναίκα. Μόνη παρηγοριά της Ναταλίας είναι η παρέα της. Άπειρη στα ερωτικά θέματα θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύ...