Ζ: Ώρα να δούμε ποιος θα είναι ο νικητής αυτής της ιστορίας...
Πάνω που και οι τέσσερις πήγαν να τραβήξουν την σκανδάλη, ακούστηκε μια φωνή.
Α: Zayn! Αρκετά.
Γύρισα να δω ποιος ήταν... Ο πατέρας μου! Ολοζώντανος. Βρισκόταν εκεί μπροστά μου. Δεν είχε αλλάξει σχεδόν καθόλου.
Ζ: Εσύ...
Ο Zayn γύρισε το πιστόλι του στον πατέρα μου.
Ζ: Θα πληρώσεις για αυτό που έκανες. Το ίδιο και η κόρη σου, το ίδιο και αυτή οι μαλακες εδώ.
Πλέον το μίσος ξεχείλιζε όχι μόνο από τα μάτια του αλλά και από το στόμα του. Είχε χάσει κάθε λογική.
Α: Zayn, είπε μαλακά.
Εγώ δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήταν εκεί. Ήταν ζωντανός. Για πρώτη φορά, μετά από όλη αυτή την ιστορία ήμουν τόσο χαρούμενη. Μέχρι τώρα δεν το είχα συνειδητοποιησει ότι ήταν ζωντανός. Δε το χωρούσε το μυαλό μου. Η φωνή του με έβγαλε από τις σκέψεις.
Α: Αρκετά, Zayn. Δεν υπάρχει τίποτα να κάνεις. Η αστυνομία θα είναι εδώ μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Πράγματι, από το βάθος ακούγονταν σειρήνες.
Ζ: Ποτέ δεν είναι αργά για εκδίκηση, είπε με μάτια που αστραφταν από το μίσος.
Ν: Zayn, δεν μπορείς να ξεφύγεις, του φώναξα κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να στρέψει το όπλο του προς το μέρος μου.
Ζ: Σκάσε και εσύ, μικρή ανόητη!
Li: Έχει δίκιο. Παράτα τα, Zayn.
Ζ: Ποτέ, είπε στρεφοντας το τώρα προς τον Liam.
Ni: Αφεντικό, καλύτερα να φύγουμε. Έχουμε χρόνο.
Ζ: Όχι!
Α: Δεν μπορείς να ξεφύγεις!
Li: Παράτα τα!
Ζ: Όχι!!!!!!
Οι φωνές φαινόταν να τον ζαλίζουν. Είχε χάσει τον έλεγχο, τη λογική.
Ni: Αφεντικό!
Ζ: Πάψε!!!!!!
Ni: Αφεντικό! Πρέπει να φύγουμε. Θα μας πιάσουν.
Ζ: Τότε φύγε εσύ. Μια και καλή!
Ο Zayn γύρισε προς τον Niall και τράβηξε την σκανδάλη.
Ni: Ααα!
Ο Niall έπεσε κάτω με ένα κόκκινο κύκλο κοντά στην καρδιά του.
Ζ: Χαχαχα! Ηλιθιε!
Ν: Τι έκανες?!
Ζ: Ένας μαλακας ήταν. Άξιζε να πεθάνει. Ένας άνεργος ερασιτέχνης ηθοποιός που αφού μου ορκίστηκε αφοσίωση τον πήρα στην δούλεψη μου.
YOU ARE READING
Guardian Angel
FanfictionΗ Ναταλία είναι ένα από τα δημοφιλή κορίτσια του Λυκείου. Ο πατέρας της έχει πεθάνει σε ένα δυστύχημα και η μητέρα της είναι μία πολυάσχολη γυναίκα. Μόνη παρηγοριά της Ναταλίας είναι η παρέα της. Άπειρη στα ερωτικά θέματα θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύ...