Μία εβδομάδα αργότερα
Ο Liam και εγώ περνούσαμε υπέροχα. Φαινόταν πολύ γλυκός και τρυφερός μαζί μου πράγμα απίστευτο αν θέλετε τη γνώμη μου. Δεν είχα ιδέα ότι μπορούσε να γίνει τόσο... τόσο καλός!
Είχε μπει σιγά σιγά και στην παρέα μας. Η Βάσω και ο Πέτρος τον συμπαθούσαν πολύ( αν και ο τελευταίος μερικές φορές τον ζήλευε γιατί είχε μεγαλύτερη απήχηση στα κορίτσια από ότι αυτός). Η Εύα τον έβρισκε λίγο επικίνδυνο διότι τώρα τελευταία άλλαζε πολύ συχνά συμπεριφορές- την ίδια άποψη είχε και ο Κώστας- και η Νάνσυ δε φαινόταν να πολύ ενδιαφέρεται για αυτόν.
Η σγουρομαλλα φίλη μου είχε το μυαλό της αλλού. Και συγκεκριμένα, στον Harry. Από ότι μου είχε πει η Βάσω, η Νάνσυ ήταν ερωτευμένη μαζί του από την πρώτη στιγμή που τον αντίκρισε.
Ήταν 27 Σεπτεμβρίου. Σάββατο. Είχαμε κανονίσει να βγούμε όλοι μαζί. Μάλιστα, η Βάσω θα έφερνε και τον Αλέξανδρο που από όσο μου είπε τα είχαν φτιάξει. Ο Πέτρος στην αρχή είχε πει ότι δε θα έρθει αλλά τελικά άλλαξε γνώμη γιατί συνειδητοποίησε ότι δε θα ήταν ο μόνος χωρίς κοπέλα(ούτε ο Κώστας είχε). Η Νάνσυ, από την άλλη, δεν είχε καμία όρεξη να έρθει. Ήθελε να μείνει στο σπίτι της και να ακούσει καταθλιπτική μουσική ή να δει καμιά ταινία. Δεν άντεχε το γεγονός ότι δε μπορούσε να είναι με τον Harry.(απλούστατα γιατί ντρεπόταν να του μιλήσει)
Ενώ, λοιπόν, εμείς βγήκαμε αυτή είχε την τύχη να μιλήσει επιτέλους στον Harry.
Harry's POV
Την επόμενη εβδομάδα όλα κυλούσαν κανονικά. Εκτός βέβαια από το γεγονός ότι ο αρχηγός με είχε να τρέχω από δω και από κει με τον Louis για δουλειά, η Ναταλία τα είχε με τον Liam. Δεν μπορούσα να το πιστέψω αυτό. Μα πώς ήταν μαζί του?Το ξέρω ότι την τελευταία φορά είχα πει ότι ίσως ο Liam τελικά να έχει καλό σκοπό αλλά από την άλλη αυτή η σιωπή με φοβίζει. Με κάνει να σκέφτομαι ότι κάτι κακό θα συμβεί. Καταλαβαίνεις? Ο "μεγάλος" αργά ή γρήγορα κάνει την εμφάνιση του αλλά τώρα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Άλλωστε, η δουλειά μου είναι να την προστατεύω. Τι θα πω εγώ μετά στον αρχηγό αν πάθει κάτι?
Πρέπει να βρω τον Liam, σκέφτηκα. Πού, όμως?
Liam's POV
Βγήκαμε με την Ναταλία Σάββατο βράδυ με την παρέα της. Φαινόταν πολύ ενθουσιασμένη. Δεν μπορούσα να της το κάνω αυτό... Με εκνευριζε που έπρεπε να την πληρώνουν οι αθώοι πάντα... Και η Βάσω με είχε βοηθήσει τόσο πολύ για να πετύχω το στόχο μου χωρίς να το ξέρει. Την λυπομουν και αυτήν...
YOU ARE READING
Guardian Angel
FanfictionΗ Ναταλία είναι ένα από τα δημοφιλή κορίτσια του Λυκείου. Ο πατέρας της έχει πεθάνει σε ένα δυστύχημα και η μητέρα της είναι μία πολυάσχολη γυναίκα. Μόνη παρηγοριά της Ναταλίας είναι η παρέα της. Άπειρη στα ερωτικά θέματα θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύ...