1.

2.7K 97 8
                                    

CHAPTER ONE

_______________

Prošlo je par dana od Neymarovog i Nataliinog susreta.

Neymar nije mogao da prestane da razmišlja o njoj. Očarala ga je. Njena lepota ostavila ga je bez daha.

Tražio ju je po društvenim mrežama, ali bezuspešno. Toliko Natalia ima na ovom svetu.

Ali nije znao da mu je ona tako blizu.

Neymar•

"Još uvek misliš o njoj?" Rafaella je sela pored mene i pogledala me, a ja sam samo klimnuo glavom.

Nisam mogao da je izbacim iz glave. Neprestano sam razmišljao o njoj. Tako je lepa, a tek njen osmeh.

Najlepši je.

"Znaš da postoji mogućnost da je nikada nećeš ponovo sresti?"

"Znam da ću je ponovo sresti, jednostavno znam da će se to desiti".

Ustao sam i uzeo ključeve od kola. Opipao sam džepove da proverim jesu li mi telefoni tu, te prebacio pogled na Rafu.

"Idem do grada" Klimnula je glavom, te sam izašao iz kuće i ušao u kola.

Davi treba da dodje sutra, a poslednji put kada je bio u Barceloni obećao sam mu da ću mu kupiti nešto.

Samo ne znam šta.

Nisam dobar u kupovini poklona.

Ušao sam u prodavnicu dečijih igračaka i pogledao skoro svaku stvarčicu ne bi li našao nešto što će mu se svideti.

Na kraju sam uzeo neki auto i dinosaurusa. Ako mu se ne svidi, doći ćemo zajedno i on će odabrati šta želi.

Nije mi se išlo kući, pa sam seo u obližnji kafić. Srećom, ljudi me nisu prepoznali, jer sam nosio kačket i naočare.

Ulogovao sam se na instagram i gledao šta ima zanimljivo.

Za oko mi je zapela slika koju je okačio Antoine Griezman.

Na slici je bila neka devojka okrenuta ledjima i nosila je njegov dres. Uz opis:

-love you sis❤ @ nataliabarton

Prošao sam tu sliku, ali sam se ubrzo vratio na nju.

Natalia.

Natalia Barton.

Ušao sam na profil i ostao šokiran.

To je stvarno ona.

Pronašao sam je.

Par trenutaka sam razmišljao, ali sam je na kraju zapratio.

Počeo sam redom da gledam slike, te zastao kod jedne koja mi se mnogo svidela.

Shvatio sam da me ljudi gledaju i da su me prepoznali, te sam platio i izasao, a potom i otisao kuci

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Shvatio sam da me ljudi gledaju i da su me prepoznali, te sam platio i izasao, a potom i otisao kuci.

***

"Rafaella, dodji brzo ovamo!" Usao sam u kucu, te potrazio Rafu.

"Sta je bilo? Sta se desilo?"

"Pronasao sam je!" Srecno sam uzviknuo.

"Koga?"

"Nataliu!"

"Stvarno? Gde?" Seli smo na kauc, te sam uzeo telefon i usao na njen instagram.

"Ovo je ona" Dao sam joj telefon, te je ona pocela da gleda slike.

"Pa ja nju znam".

Trebalo mi je par sekundi da moj mozak obradi tu informaciju. Prvo sam mislio da me zeza, ali po njenoj faci sam shvatio da je ozbiljna.

"Molim!? Kako to mislis?"

"Imamo neke zajednicke prijatelje pa smo se upoznale pre 2 meseca kada sam ja bila u Londonu".

"I ti mi to nikada nisi rekla?"

"Zasto bih ti pricala o svim mojim prijateljicama? A i nisam ni slutila da se radi o njoj".

"Reci mi sve sto znas o njoj".

"Znam da zivi ovde, u Barceloni, i da je veterinarka".

"Reci mi jos nesto, zelim da znam sve o njoj", sada mi samo preostaje da je pronadjem i upoznam bolje, pre nego sto nacinim neki korak.

"Ne znam vise nista. Ne prica mnogo o sebi i mnogo je tajnovita. Ali ovako mi se cini kao super osoba i primetila sam da je uvek nasmejana".

"Mislis da cu joj se svideti?"

"Ma daj, kome se ti ne bi svideo?" Udarila me je u rame i nasmejala se.

"A znas li gde radi?"

"Da, ona ambulanta na skroz drugom kraju grada, ne znam tacno kako se zove, ali mozemo ici zajedno pa cu ti pokazati. I da, to je njena privatna veterinarska ambulanta".

"Znam sta cu da uradim".

"Sta si sad smislio?"

"Odvescu Pokera kod nje", pogledao sam u nju iscekivajuci njen odgovor.

"Ali zasto bi njega vodio? Poker je zdrav i nista mu ne fali".

"Nema veze, izmislicu nesto. Sutra ujutru cemo ici".

____________________________

Kao sto sam i obecala, objavila sam nastavak.

Iskreno da vam kazem, nisam nesto preterano zadovoljna ovim delom, ali obecavam da ce ostali biti bolji, i duzi.

Nadam se da vam se bar malo svidja.

Zelela bih da mi kazete svoja misljenja, sta zaista mislite o ovom delu, kao i samoj ideji price.

Zato bih vas zamolila da komentarisete.

Alegria || Neymar JrWhere stories live. Discover now