CHAPTER THREE
___________________•Neymar•
"Tata!?" Davi se zatrcao ka meni te sam ga uzeo u narucje i zagrlio.
"Nedostajao si mi maleni". Spustio sam ga na pod te prisao mami i zagrlio je. "Zdravo mama!"
"Nedostajao si mi sine", odvojila se od mene te me cudno pogledala.
"Sta?"
"Nesto si mi cudan, sta se desava Ney?"
"Nista mama. Hajde, idemo kuci".
•••
"Mama, tvoj sin se opasno zaljubio", Rafa je prisla mami i pocela da se smeje.
"Zato je on tako cudan... da cujem. Ko je ta devojka koja je zaludela mog sina?"
"Ne slusaj Rafaellu, prica gluposti".
"Zasto si onda jutros vodio Pokera kod nje da ga pregleda, iako mu nije bilo nista?"
Pogledao sam u Rafu ozbiljnim pogledom koji joj je govorio da cuti.
"Dobro, evo cutim, necu vise", ne volim kada me zezaju za devojke, a posebno ne kada je tu moj sin.
"Dodji Davi", izvadio sam telefon i ukljucio kameru te se slikao nekoliko puta sa njim.
Ovo ide na instagram. I to odmah.
@ neymarjr: 👦❤ @ davilucca
"Davi, hoces da idemo u dvoriste da se igramo sa Pokerom?" Rafaella ga je pitala, na sta je on poceo da klima glavom te otrcao napolje zajedno sa njom.
Pogledao sam u mamu, dok je ona vec gledala u mene. Premestila se pored mene te me uhvatila za ruku.
"Ko je ona?" Tiho je upitala, na sta sam se ja nasmejao.
"Zove se Natalia..", zapoceo sam te se opet nasmejao na samu pomisao nje, "... upoznao sam je pre 10ak dana na utakmici... tada mi je samo rekla svoje ime, ali sam je juce pronasao na instagramu... i ispostavilo se da je Rafa poznaje.."
"Stvarno?"
"Da, i rekla mi je gde radi i onda sam jutros vodio Pokera kod nje... i uzeo sam joj broj telefona i planiram ovih dana da je pozovem da izadjemo".
"Pokazi mi njenu sliku, da je vidim".
Usao sam na njen instagram i otvorio joj sliku koju je okacila danas, nisam je ni video.
6.711 likes
@ nataliabarton: hello people 👋"Prelepa je sine", pocela je da lista njene slike, te otvorila jos jednu.
8.256 likes
@ nataliabarton: about last night 💋"Nemam reci. Mnogo je lepa!"
"Drago mi je da ti se svidja", ubrzo mi je osmeh spao sa lica. "Ali ne nadaj se previse. Mozda ni ne budemo zajedno".
"Nemoj tako da pricas. Nikad se ne zna!"
_____________________________
Tako mi je zao sto nije bilo nastavka vise od nedelju dana, stvarno ne znam sta mi je bilo.
Pocela sam da pisem cim sa objavila prosli, ali sam negde posle 100 reci stala i nisam znala sta dalje da pisem.
I onda sam malopre pocela da pisem, i evo zavrsila sam.
Nadam se da vam se svidja.
P.S. Postavila sam prolog i prvi deo nove price o Antoineu Griezmannu koja se zove THE ARTIST, pa ako volite Griezmanna, procitajte.
❤
YOU ARE READING
Alegria || Neymar Jr
FanfictionNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.