8.

1.5K 68 5
                                    

CHAPTER EIGHT
_________________

•Natalia•

Sta obuci? To se pitam vec sat vremena i nikako da odlucim sta cu. Ne zelim nista preterano da se spremam, ipak cemo samo gledati film.

Ne znam ni zasto sam mu poslala poruku.

Verovatno zato sto mi je nedostajao, mislim druzenje sa njim.

Da, zbog toga.

Posle dugog trazenja, na kraju sam uzela helanke, majicu i teksas prsluk.

Da, ovo ce biti okej.

Pogledala sam na sat i shvatila da kasnim

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pogledala sam na sat i shvatila da kasnim. Uzela sam torbicu i u nju stavila telefon i novcanik, te izasla iz stana i zakljucala ga.

Neymar zivi na drugom kraju grada i trebalo mi je dobrih 20 minuta da stignem do njega.

Nakon sto mi je otvorio kapiju, parkirala sam kola u njegovom velikom dvoristu. Dok sam isla ka kuci, uspela sam da je celu vidim i ostala sam odusevljena. Ne mogu da verujem da on sam zivi ovde.

Neymar me je docekao na vratima sa velikim osmehom na licu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Neymar me je docekao na vratima sa velikim osmehom na licu. Kao da je jedva cekao da me vidi.

Prisla sam mu i poljubila ga u obraz, te smo usli u kucu.

"Marcela, Natalia je dosla", povikao je kada smo usli u dnevni boravak. "Marcela zivi sa mnom, ona mi kuva, ali je ja smatram clanom porodice", rekao mi je dok nam je Marcela prilazila.

"Zdravo Natalia, drago mi je sto se konacno upoznajemo".

"I meni je drago", pogledala sam je cudno.

Zar svi Neymarovi prijatelji znaju za mene?

"Bicu u kuhinji ako vam nesto treba!" Nasmejala nam se, te otisla u kuhinju.

"Sta cemo gledati?" Upitala sam ga nakon nekoliko sekundi neugodne tisine.

"Ne znam, donecu laptop, pa ti izaberi", klimnula sam glavom te je on otisao na sprat.

Dok je bio gore, iskoristila sam priliku da malo razgledam. Najzanimljivija mi je bila velika slika njega i Davia preko celog zida. To mi je ubedljivo bilo najlepse. Na policama su bile slike njega i njegove porodice, kao i sa prijateljima. Uzela sam sliku njega i Rafaelle te se nasmejala. Bili su mnogo slatki. Mislim da je njihov odnos slican Antoine-ovom i mom.

"Hej", Neymar me je prekinuo iz razmisljanja. Nisam ga ni videla kada je sisao. Ostavila sam sliku pored televizora, te sela na kauc i uzela laptop.

"Sta mislis o Jurassic world?" (film je stvarno super, preporuka za sve).

"Cuo sam da je dosadan, i nema nista zanimljivo u dinosaurusima".

"Ni ja ga nisam gledala, ali mislim da je super. Ja bas volim takve filmove"

"Zasto ne neki romanticni?"

"Zato sto ja ne volim takve, ne volim mnogo romantiku".

"Ne volis romantiku?" Upitao me je sa zacudjenim pogledom na sta sam ja samo odmahnula glavom. "Sta si ti u stvari? Kako mozes da ne volis romantiku?"

Nasmejala sam se, "jednostavno je ne volim".

Hteo je nesto da kaze, ali ga je prekinula Marcela, koja nam je donela kokice. Kokicee! Obozavam kokice!! 😊

"Hvala", zahvalili smo joj se, te je ona otisla.

"Dobro, gledacemo koji ti zelis", seo je pored mene i nasmesio se.

Ovaj decko se stalno smeje. I to mnogo!

"Sta?" Upitao me je kada je primetio da ga gledam.

"Nista, nista", pocela sam da trazim film, "onda cemo gledati Jurassic world, sigurna sam da je dobar".

Samo je klimuo glavom te prikljucio laptop na televizor, da bi lakse gledali, a i veci je ekran.

Vratio se do mene i seo na drugi deo kauca, tako da smo bili malo udaljeni jedno od drugoga, te smo poceli sa gledanjem filma.

________________________

Haaaaaj 👋👋👋

Nesto me je mrzelo da pisem, pa je zato tek sad postavljen nastavak.

Videcu da sutra pocnem sledeci da pisem i da ga objavim do kraja nedelje.

Nadam se da vam se svidja.



Alegria || Neymar JrDonde viven las historias. Descúbrelo ahora