CHAPTER SEVENTEEN
_______________________•Natalia•
Pozvonila sam na vrata Neymarove kuce i cekala da mi neko otvori. Ubrzo se zaculo otkljucavanje vrata i ugledala sam Rafaellino nasmejano lice. Prisla sam joj i zagrlila je.
"Od kad se nismo videle", rekla je kada se malo odmakla od mene, "Neymar je bio u pravu kada je rekao da si najlepsa".
"Ne preteruj".
"Istina je. A sada hajde da udjemo, Davi jedva ceka da te upozna".
Neymar i Davi su sedeli u dnevnoj sobi i gledali nesto na laptopu. Kada su nas ugledali, ustali su te nam prisli.
"Davi, ovo je Natalia", predstavio me je, te sam cucnula ispred njega.
"Mnogo si lepa", rekao je tiho, na sta smo se svi nasmejali.
"Hvala ti maleni. Mogu li dobiti jedan poljubac?" Klimnuo je glavom te mi se priblizio i poljubio me u obraz. "A zagrljaj?" Opet je klimnuo glavom, te me njegovim malenim rucicama zagrlio oko vrata.
"Jesam li ti rekao da ces mu se svideti?" Neymar mi je prisao kada su Rafa i Davi izasli u dvoriste i ostavili nas same.
"Mnogo je sladak!" Nasmejao se, te mi prisao i poljubio me, prvi put za danas. Nedostajao mi je, iako se nismo videli svega samo jedan dan.
"Nisam mogao da te ljubim pred njim", rekao je kroz poljubac. "Ne volim da te ljubim pred drugima".
"Nema veze", zaculi smo Davia kako nas doziva, te smo se odmakli jedno od drugoga.
"Dodjite da se igrate sa mnom", Davi je rekao kada smo izasli u dvoriste.
Nakon nekog vremena
•Neymar•
Danas je mesec dana od kako smo Natalia i ja zajedno. Najlepsih mesec dana.
Nekako sam uspeo da joj 'ukradem' rezervne kljuceve od stana, te sam dosao kod nje dok je ona bila na poslu, da bih spremio sve za iznenadjenje. Nisam zeleo nista preterano, jer je ipak samo mesec dana.
Uzeo sam mirisljave svece i poredjao ih u obliku srca, a potom posuo latice ruza u unutrasnjost.
Kupio sam i crvene balone, kao i jedan veci u obliku srca.Pogledao sam na sat i shvatio da bi Natalia mogla doci svakog casa. Izgasio sam svetla i izasao na terasu te pogledom trazio njena kola na parkingu. Ugledao sam je kako izlazi iz kola, te sam brzo usao da me ne bi videla. Stao sam iza zida koji je delio kuhinju i dnevnu sobu i cekao je.
•Natalia•
Usla sam u stan i zakljucala vrata te ostavila torbu i jaknu. Cim sam zakoracila u dnevnu sobu ugledala sam neku svetlost. Malo sam se priblizila i ostala sokirana. Na podu su bile posute latice ruza i oko njih svece. Iznad njih su bili baloni.
Osetila sam ruke oko sebe, a potom i poljubac u vrat. Nasmejala sam se te spustila pogled i ugledala dobro poznate tetovaze.
Sa suzama u ocima sam se okrenula ka njemu i cvrsto ga zagrlila. Ne mogu da opisem koliko ga volim.
Odmakla sam se svega nekoliko milimetara od njega i pogledala ga. Rukama mi je obrisao suze sa lica te me poljubio.
"Srecno nam mesec dana ljubavi", jos jednom sam ga zagrlila pre nego sto sam se odmakla od njega i ponovo pogledala na pod gde su bile svece i latice ruza.
"Volim te", prosaputala sam te se okrenula ka njemu i pogledala ga. Nasmejao se i poljubio me.
"Volim i ja tebe, najvise", rekao je kada je prekinuo poljubac i ponovo me zagrlio.
__________________________________
Napisala sam ovaj deo jos juce, ali sam zaboravila da ga objavim. Htela sam pre nego sto podjem u grad, ali kao sam rekla, zaboravila sam. I onda sam se sad setila da ga objavim hahaa.
Ne znam hoce li biti sutra nastavka, nista ne obecavam, ali cu se potruditi.
Nadam se da vam se svidjaaa.
❤
YOU ARE READING
Alegria || Neymar Jr
FanfictionNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.