9.

1.3K 60 2
                                    

CHAPTER NINE
________________

•Natalia•

"Jesam li ti rekla da je dobar film?" Upitala sam ga nakon sto se film zavrsio.

"Moram priznati da je stvarno dobar!"

"Od sada ces mene uvek slusati, ja znam najbolje", rekla sam kroz smeh na sta je i on poceo da se smeje.

U jednom trenutku je nastala neugodna tisina. Niko od nas dvoje nije znao sta da kaze, samo smo gledali jedno drugo pravo u oci.

Nakon par sekundi, poceo je da mi se priblizava. Znala sam da zeli da me poljubi, ali ja jos nisam bila spremna. Zelim da idemo polako, da za sada budemo samo prijatelji.

Brzo sam se odmakla od njega te ustala sa kauca, a potom je i on.

"Kasno je. Moram da idem. Lepo sam se zabavila veceras!" Na njegovom licu mogla sam videti da mu nije drago sto idem.

"Kada cemo se opet videti?" Tuzno je upitao.

"Ne znam. Verovatno tek sledece nedelje, jer sutra idem u Milano i vracam se za 7 dana".

"Sta ces tamo?" Kao iz topa je upitao.

"Mnogo pitas", samo je podigao obrvu, na sta sam se ja nasmejala, "salim se, idem kod najbolje drugarice, ona zivi tamo".

"Dobro onda", ispratio me je do kola.

Neymar•

"I? Sta mislis?" Upitao sam Marcelu kada sam ispratio Nataliu i usao u kucu.

"Svidja mi se. Znas Juninho, ti si mnogo propatio zbog Brune i sada zasluzujes neku koja ce te stvarno usreciti i koja ce uvek biti uz tebe. I mislim da je to Natalia. Mislim, ne poznajem je. Ali prema ovome veceras, cini mi se da je draga. Videla sam nacin na koji te gleda, i mislim da se i ti njoj svidjas".

"Mislis?"

"Nadam se da sam u pravu!"

"Hvala ti Marcela, ne znam sta bih bez tebe... idem sada da spavam, mnogo sam umoran, a i imam trening ujutru".

•Natalia•

"Ko se to mene setio?" Upitala sam Alison kada se konacno javila na telefon.

"Znas da sam bila u Torontu i da nisam imala priliku da ti se javim. Bila sam zauzeta svo vreme. A i rekla sam ti da cemo se manje cuti dok sam tamo".

"Znam, znam. Htela sam samo da ti kazem da mi avion polece u 10 sutra".

"Vazi, cekacu te na aerodromu. Jedva cekam da te vidim, ne znas koliko mi nedostajes".

"I ti meni nedostajes, i ja tebe jedva cekam da vidim. Idem sada da spavam, vidimo se sutra".

"Laku noc i srecan put sutra!"

"Hvala ti, vidimo se", prekinula sam vezu te ostavila telefon i legla u krevet.

Pokusala sam da zaspim, ali nisam mogla jer mi je Neymar stalno bio u mislima. Ne smem da se zaljubim u njega. Ne smem i necu to dozvoliti sebi.

Ja njemu mogu ponuditi prijateljstvo, samo to.

____________________________

Sledeci ce biti duzi i bolji, obecavam.

Nadam se da vam se ovaj bar malo svidja.

E da, napravila sam blog i objavila sam prvi post, link mozete naci ovde, na mom profilu, objavila sam status sa linkom, pa ako zelite procitajte.

Alegria || Neymar JrWhere stories live. Discover now