CHAPTER SIXTEEN
___________________•Natalia•
Neymar je juce otputovao u Valenciu, jer danas igra utakmicu protiv istoimenog kluba.
Obukla sam njegov dres koji mi je dao pre nekoliko dana i slikala se u njemu te mu poslala sliku.
Natalia:
-Verujem u tebe ljubavi. Srecno! 💋💖-
Neymar:
-Hvala ti ljubavi 💋💋💘-Ostavila sam telefon i upalila tv cekajuci da utakmica pocne. Imalo je jos sat vremena do pocetka te sam iskoristila priliku da sredim i popunim neke papire za posao.
Ubrzo je utakmica pocela i oni su poveli odmah na pocetku i to golom Suareza.
Sledeci dan
Ponedeljak je. Stajala sam ispred ogledala spremajuci se za posao. Ove nedelje sam prva smena, sto je i bolje. Imacu vise vremena za sve. 'Bacila' sam poslednji pogled na svoj danasnji outfit te uzela torbu i u nju ubacila telefon i novcanik.
Barcelona je sinoc pobedila Valenciu rezultatom 4:0. Golove su, osim Suareza, postigli Neymar ( i to cak 2) i Rakitic.
Neymar i ja smo se dogovorili da veceras proslavimo to uz veceru, kod njega.
•Neymar•
Pomogao sam Marceli da postavi sto u dvoristu za Nataliu i mene, te otisao u sobu da se istusiram i spremim.
Danas je tacno 7 dana od kako smo zajedno. 7 prelepih dana. Nedelju dana uz nju, njen osmeh, glas, miris... Ne mogu da opisem kako se osecam. Od kada je ona u mom zivotu srecniji sam, mnogo. Ne mogu da kazem da nisam bio srecan pre nje, jer jesam. Ali sada sam puno vise srecniji. Izgleda da mi je samo ona nedostajala da upotpuni srecu u mom zivotu.
Iz razmisljanja me je trgnulo kucanje na vratima. Okrenuo sam se i ugledao Marcelu.
"Dosla je", rekla je te me odmerila. "Ma mnogo si lep. Oborices je s nogu", nasmejao sam se te sisao u dnevnu sobu gde me je ona cekala.
"Zdravo lepotice", rekao sam kada sam joj prisao i poljubio je.
"I ti si lep... ma najlepsi si mi", nasmejao sam se i poveo je u dvoriste gde je bio postavljen sto. "Prelepo je!"
"Drago mi je da ti se svidja. Marcela i ja smo uredjivali", ponosno se pohvalio.
"Marcela, ovo je stvarno divno. I sigurna sam da je i hrana izvrsna. Stvarno ti hvala", Natalia ju je pohvalila kada nam je donela jela.
"Hvala ti draga. Uzivajte!"
"Zeleo bih da te upoznam sa Daviem", nisam mogao da definisem njen pogled.
"Stvarno?"
"Da. Sutra ce doci sa Rafaellom. I Rafa zeli da te vidi".
"I ja nju. Mislis da cu se svideti Daviu?", mogao sam primetiti da se plasila da je Davi nece zavoleti.
"Naravno da hoce. Nemoj se plasiti, on brzo zavoli ljude", sad joj je vec laknulo. "A i kako mu se ne bi svidela kad si sva tako slatka?"
"Nemoj, postidecu se", spustila je glavu i nastavila da jede. Nasmejao sam se na njenu reakciju te stavio svoju ruku na njenu.
Uzeo sam telefon te ga otkljucao i okrenuo ga ka njoj da vidi sliku koja mi je bila na pozadini. Nasmejala se i uzela mi telefon iz ruke.
"Obozavam ovu sliku! Najlepsa je od svih koje imamo, ubedljivo!"
_________________________________
Brza sam nesto sa ovim nastavcima hahaha. Malo je kraci od proslog, ali nema veze.
Nadam se da vam se svidja.
❤
YOU ARE READING
Alegria || Neymar Jr
FanfictionNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.