CHAPTER ELEVEN
___________________•Neymar•
Natalia je otisla pre 4 dana, a meni vec sad nedostaje. Nismo se culi od kada je tamo, a ja svaki cas proveravam njen instagram da vidim je li postavila neku novu sliku.
6.742 likes
@ nataliabarton: missed you so much 💖 @ alisonparrish6. 545 likes
@ nataliabarton: with my bestie 💋7. 862 likes
@ nataliabarton: Rimini 🌊🌞😁Ja njene slike mogu da gledam po ceo dan i opet mi nece biti dosta.
Ne mogu da verujem da sam se ovako brzo i ludo zaljubio u nju. Nikada mi se to nije desilo ni sa jednom drugom. Izgleda da je sa njom drugacije. Ona je drugacija od svih. Posebna.
Mislim da su Leo i Luis u pravu, da treba da nacinim prvi korak. I mislim da cu to uraditi.
Jos samo da smislim sta.
•Natalia•
"Ti si luda", bilo je prvo sto je Alison rekla kada sam joj pokazala tetovazu koju sam ranije tog dana uradila.
"Zasto bas srce?"
"Ne znam, volim to. A i to mi je prvo palo na pamet", nasmejala sam se.
"Radila si kod Damiena?"
"Da, znas da je on najbolji, a i prijatelj mi je, pa sam htela kod njega prvu da uradim".
"Nisam ljubitelj tetovaza, ali dobro. Radi sta hoces", rekla je te uzela Leticiu u narucje i izasla u dvoriste.
Pogledala sam na telefon i odjednom mi je Neymar dospeo u misli. Zaboravila sam na njega. Vec 4 dana sam ovde, i nisam se setila da mu posaljem ni obicnu poruku, sto cu sada uraditi.
Natalia:
-NeeeeymaaarNasmejala sam se kada sam ponovo pogledala sta sam mu poslala.
Neymar:
-NaaaataaaliiiaaaNatalia:
-Pa gde si ti? Zao mi je sto cu ti ovo reci, ali totalno sam zaboravila na tebe 😯😣😑Neymar:
-Spremam se da idem na stadion, veceras imam utakmicu. ☺ Ouch, to je bolelo 😢😂Natalia:
-Protiv koga igrate? Zao mi je ❤Neymar:
-Protiv Seville. I meni je haha. Sta ti radis? Kada se vracas? 💋Natalia:
-Srecno veceras! Nadam se da ces dati neki gol. Gledacu te! Upravo sam dosla iz grada, pa sada malo odmaram haha. Najverovatnije cu doci prekosutra. 😘Neymar:
-Hvala. Ako dam gol, bice posvecen tebi. Super onda. Moram da idem, cucemo se veceras. ❤Natalia:
-Jaoo jedva cekam da pocne. Vidimo se! ❤♢♢♢
Kao sto sam i rekla Neymaru, gledala sam utakmicu. I sto je najbolje od svega, dao je gol. I stvarno ga je posvetio meni.
Kada je proslavio gol sa saigracima, prisao je kameri i rukama oblikovao srce.
Jos uvek ne mogu da verujem da ga je stvarno meni posvetio. Dobro, desavalo mi se to i pre. Mislim, Antoine mi je posvecivao neke njegove golove, ali ovo je drugacije.
Iz razmisljanja me je trgao zvuk poruke na telefonu. Brzo sam uzela telefon nadajuci se da je Neymar. I jeste on bio.
Veliki osmeh se pojavio na mom licu dok sam citala sadrzaj poruke.
Neymar:
-Kao sto sam i obecao. Nadam se da si uzivala. 💋💖Natalia:
-Jesam, i te kako. Hvala ti! 💋💋💗Dok sam pisala ovu poruku, nekako sam se cudno osecala.
Da li je moguce da sam zaljubljena u Neymara?
______________________________
Nesto nisam imala inspiraciju za ovu pricu, ne znam sta mi je bilo.
Nadam se da vam se svidja.
❤
YOU ARE READING
Alegria || Neymar Jr
FanfictionNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.