CHAPTER TWELVE
___________________•Natalia•
Uzela sam kofer i krenula ka izlazu sa aerodroma kada sam ugledala dobro poznato lice.
"Otkud ti ovde" Upitala sam Neymara kada sam mu prisla i zagrlila ga.
"Dosao sam po tebe", rekao je nasmejavsi se.
"Nisi trebao, mogla sam taksijem doci", uzeo mi je kofer te smo krenuli ka izlazu.
"Zeleo sam da dodjem po tebe".
Dosli smo do njegovih kola te smo usli i potom je on krenuo. Nakon 15ak minuta smo stigli uz moje objasnjavanje njemu kuda da ide, jer nikada nije bio kod mene.
"Hoces li da udjes?"
"Ostavicu te da se odmoris, mozemo se videti veceras".
"Insistiram. Hajde, izlazi!" Naredila sam mu, te je posao za mnom noseci moj kofer.
Otkljucala sam stan te ga pustila da prvi udje. Produzio je u dnevnu sobu usput razgledajuci, dok sam ja otisla u sobu da se presvucem.
"Trenutno ne mogu nicim da te posluzim, jer nisam bila tu".
"Nema veze, opusti se", sela sam pored njega na kauc, te upalila televizor i potrazila neki muzicki program. "I? Kako ti je bilo?"
"Super. Obozavam Italiju. Tamo sam zivela pre nego sto sam dosla u Spaniju".
"Stvarno?"
"Da, studirala sam tamo", nasmejala sam se, te se premisljala da li da mu pokazem tetovazu. "Znas sta ima novo?" Vratio je pogled na mene ocekujuci odgovor. "Uradila sam tetovazu".
"Stvarno?" Iznenadjeno je upitao, na sta sam ja klimnula glavom. Pomerila sam majicu da moze da vidi tetovazu. "Svidja mi se. Zasto bas srce?"
"Ne znam. Svidja mi se to".
"Cudna si mi nesto".
"Zasto?" Zasto sam cudna?
"Rekla si da ne volis romantiku, a uradila si tetovazu srceta", rekao je smejuci se.
"Pa dobro. Istina je da ne volim romantiku, ali to nema nikakve veze sa tetovazom", ustala sam i uzela laptop te se vratila kod njega.
"Znas, nikada te nisam pitao... jesi li zaljubljena?" To pitanje me je dotuklo. Nesto me je preseklo u stomaku kada me je to pitao.
Ni sama nisam znala odgovor na ovo pitanje. Jesam li zaljubljena? U Neymara? Jesam li?
Neymar je dobar. I lep. I zabavan. I ima lep osmeh. I savrsene oci. Prosto da se istopis kada te pogledaju. I obozavam njegov parfem. Znam, zvuci smesno. Ali istina je. On jedini u mom okruzenju ima takav parfem da ga mozes osetiti na kilometar.
Da li to znaci da sam zaljubljena u Neymara Juniora?
"Nata...", iz razmisljanja me je trgao njegov glas. "Jesi li dobro?"
"Da, da, jesam. Samo sam se zamislila".
"Hoces li mi odgovoriti na pitanje?" Bio je uporan u svojoj nameri da cuje moj odgovor. A ja nisam znala sta da mu kazem. Ili jesam.
"Mislim da jesam", iskreno sam odgovorila.
Mislim da jesam zaljubljena u njega. Ali to mu naravno necu reci.
"Jesi li ti?" Sada je mene zanimalo za njega.
"Jesam", odgovorio je kao iz topa, na sta sam se ja nasmejala.
"E, jos jednom ti hvala za onaj gol. Mnogo mi se svideo i znacilo mi je to. Ti si tako divan, i drago mi je sto si usao u moj zivot".
"I meni je drago. Mnogo se bolje osecam kada si ti tu", uzeo je moju ruku u njegovu i isprepleo nase prse. Pogledala sam u nase ruke te vratila pogled na njega. "Za vikend je utakmica protiv Atletica, u Madridu, doci ces da gledas?"
"Naravno, ali ne mogu ti obecati da cu se radovati ako pobedite, zbog Antoinea".
"U redu, razumem. Tvoja pojava na stadionu mi isto mnogo znaci".
"Ali navijacu za tebe na svim ostalim utakmicama, i nosicu tvoj dres", kada je cuo poslednji deo recenice, veliki osmeh se pojavio na njegovom licu.
"Stvarno?" Samo sam klimnula glavom. "Onda cu ti ja dati moj, original, samo ti izaberi koji ces od ta tri".
"Ti izaberi, koji god da mi das, nosicu ga".
_____________________________
Ovaj mi je jedan od omiljenih delova.
Napisala sam ga za manje od sat vremena. I mislim da je najduzi do sada.Htela sam da ih spojim u ovom delu, ali mi je bilo rano, tako da mozda u sledecem, videcu.
Ova prica se polako blizi kraju. Imace jos mozda oko 5 delova. Ne znam jos. Videcu.
Ali ne mogu je razvlaciti dugo, jer sledece nedelje pocinje skola, a imam i obaveza van nje, pa ne znam hocu li stici da pisem tako cesto.
Tako da planiram sto pre da je zavrsim, da mogu da se fokusiram na skolu.
Nadam se da vam se svidja.
❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Alegria || Neymar Jr
ФанфикNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.