CHAPTER FIVE
_______________•Neymar•
Sedim na krevetu i drzim telefon u ruci. Razmisljam da li da joj posaljem poruku. Mislim, proslo je 5 dana od kako smo se videli.
Nekako se plasim da ce me odbiti.
Ali i ako to uradi, nagovoricu je da izadje sa mnom.
Mora da izadje sa mnom!
Potrazio sam je na whatsappu, i kada sam je pronasao, odlucio sam da joj tu posaljem poruku. Ali sam prvo pogledao njenu sliku tamo:
Ja sam prosto opcinjen njenom lepotom.
Ona je najlepsa devojka koju sam ja u zivotu video.
Ali stvarno.
Neymar:
- Zdravo NataliaDok sam cekao da odgovori, spremao sam torbu za trening, i usput pogledao kroz prozor sta rade Davi i Rafaella. Rafa je citala neku knjigu, dok se Davi igrao sa Pokerom.
Natalia:
- Zdravo NeymarNeymar:
- Sta radis?Natalia:
- Spremam se da idem kuciNeymar:
- Jesi li slobodna veceras? ☺Natalia:
- Zavisi 😉Neymar:
- Od cega? 😀Natalia:
- Od toga sta si planiraoNeymar:
- Pa mislio sam da te izvedem na veceru 😊Natalia:
- Onda moze ☺Neymar:
- Odgovara li ti u 8? Gde da te pokupim?Natalia:
- Da, moze. Doci cu sama, samo mi posle javi adresu.Neymar:
- Jesi li sigurna da neces da dodjem po tebe?Natalia:
- Da, Neymar, sigurna sam. Mogu doci sama.Neymar:
- Dobro onda. Javicu ti gde da dodjes. Vidimo se.Ostavio sam telefon na krevetu, te usao u kupatilo. Stao sam ispred ogledala i pogledao se.
Nisam ni smislio gde cu da je vodim. Nisam o tome uopste razmisljao. Mozda u onaj restoran kod Camp Noua?
Ne, ne. Znam. Vodicu je u moj omiljeni restoran u Barceloni. 'Olimpia'. Da, tamo cu da je vodim. Tamo je odlicna hrana, i siguran sam da ce joj se tamo svideti.
A sada na trening.
Skoro sam i zaboravio na to. Brzo sam se presvukao te se javio Rafi i Daviu i usao u kola.
Kroz nekoliko minuta sam se nalazio ispred svlacionice gde sam zatekao Messia i Rafinhu.
"Je l' kasnim?"
"Ne, unutra su i ostali, neki su sad isto stigli", Messi je odgovorio na moje pitanje te sam samo klimnuo glavom i usao u svlacionicu.
"Dobro si se setio da dodjes", Alba mi je prisao i potapsao me po ramenu.
"Sta je bilo?"
"Nasli smo savrsenu devojku za Vermaelena!" Pogledao sam u ostale koji nisu mogli da prestanu da se smeje.
"Koga?"
"Natalia Barton, Griezmannova sestra!"
"MOLIM!?"
"Mislis da bi oni bili dobar par?" Ubacio se Ter Stegen.
Od soka nisam mogao da progovorim. Ovo se ne desava.
"Daj bre, smiri se. Zezamo te!" Odjednom se Rafinha stvorio ispred mene i poceo da mi mase ispred ociju.
"Koji ste vi mentalci!" Konacno sam progovorio.
"Hteli smo da vidimo tvoju reakciju, moramo malo da te zezamo".
"E sad zato sto ste me zezali, necu vam reci sta ima novo u vezi nje!" Isplazio sam im se te brzo izasao iz svlacionice.
___________________________
Ovaj deo je napisan jos juce, ali nisam htela da ga objavim, jer je prosli imao malo pregleda, kao i vote-a. Obicno to ne gledam, ali u ovom slucaju jesam.
Nadam se da vam se svidja, sledeci ce biti jos bolji!
❤
YOU ARE READING
Alegria || Neymar Jr
FanfictionNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.