6.

1.6K 74 6
                                    

CHAPTER SIX
______________

•Natalia•

Pogledala sam se u ogledalo i zadovoljno se nasmesila. Svidjalo mi se kako sam se spremila. Nisam htela nesto preterano, i mislim da sam uspela u tome.

 Nisam htela nesto preterano, i mislim da sam uspela u tome

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pogledala sam na sat i shvatila da je vreme da krenem. Uzela sam torbu te izasla iz stana i zakljucala vrata.

Liftom sam se spustila u garazu te usla u kola. Neymar mi je pre par sati poslao adresu restorana i shvatila sam da me vodi u moj omiljeni restoran. Tamo idem skoro svake nedelje, tacnije kad god stignem i ako imam sa kim.

Nakon 10ak minuta sam stigla, te sam parkirala kola ispred. Kada sam izasla, ugledala sam Neymara koji je zakljucavao svoja kola.

"Hej!" Pozdravio me je te mi je prisao i poljubio me u obraz. Iskreno, nisam ti ocekivala. "Hocemo li?" Klimnula sam glavom te mi je otvorio vrata i pustio me da udjem prva.

Dok je prilazio konobaru da bi nas odveo do naseg stola, uspela sam da ga odmerim.

I moram priznati da je bio lep.

Veoma lep.

(znam da je ovo previse elegantno, ali nisam mogla da nadjem odgovarajucu sliku, tako da sam ipak stavila ovu)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(znam da je ovo previse elegantno, ali nisam mogla da nadjem odgovarajucu sliku, tako da sam ipak stavila ovu)

Kada se okrenuo, primetio je da ga gledam te se nasmejao. Ne zeleci da se nasmejem, samo sam okrenula glavu.

Ubrzo je dosao sa konobarom te nas je on odveo u drugi deo restorana.

Neymar mi je izvukao stolicu da sednem, pa je i on seo te nam je konobar dao menije i otisao.

Nisam ni morala da gledam u meni, jer sam vec znala sta cu. A verujem da je i Neymar znao, cim ga je posle nekoliko sekundi zatvorio.

Konobar se posle par minuta vratio i zapisao narudzbine te otisao.

"Je l ti se svidja ovde?" Upitao me je kada smo ostali sami.

"Da, volim ovaj restoran, omiljeni mi je", pogledao me je cudno.

"Stvarno? I meni je omiljeni. Vec imamo nesto zajednicko", zadovoljno se nasmejao.

"Ne preteruj Neymar", rekla sam kroz smeh, te je on samo podigao ruke u vazduh. "Hoces li mi reci kako si me pronasao?"

"Moram li?"

"Htela bih da znam, zanima me".

"Dobro... pa pronasao sam te prvo na instagramu preko Antoinea, a onda se ispostavilo da te moja sestra poznaje i ona mi je rekla gde radis".

"Cekaj malo... tvoja sestra?"

"Da, Rafaella, upoznale ste se u Londonu".

"Rafa je tvoja sestra? Nisam to znala", i bilo mi je glupo zbog toga. Ne znam nista o Neymaru. "Pozdravi je puno!"

"Hocu..", hteo je nesto da kaze, ali ga je prekinuo konobar koji je doneo nasa jela.

"Hvala", zahvalili smo mu se, te je on otisao nakon sto se uverio da je sve uredu.

"Znas, nisam ocekivao da ces odmah pristati da izadjes sa mnom".

"Zasto?"

"Ne znam, mislio sam ne zelis".

"U pocetku i nisam zelela, ali sam se predomislila".

"Zasto?" Ponovio je pitanje od malopre.

"Mnogo pitas!"

***

"Bilo mi je lepo veceras", Neymar je rekao kada smo izasli iz restorana.

"I meni!"

"Mogli bi se sutra ponovo videti? Mozemo da se prosetamo!?"

"Rekla sam ti vec, nemoj da preterujes. Idemo polako!"

"Kada cu te onda opet videti?" Napravio je tuzan izraz lica.

"Zvacu te".

"Dobro, cekacu tvoj poziv onda", priblizio mi se te me poljubio u obraz.

Nasmejala sam se i mahnula mu, te usla u kola.

__________________________

Nadam se da vam se svidja.

Zelela bih da cujem vasa misljenja, zato mi napisite u komentaru sta mislite o prici.

Alegria || Neymar JrWhere stories live. Discover now