14.

1.3K 59 0
                                    

CHAPTER FOURTEEN
______________________

•Natalia•

Nakon sto sam zavrsila sa poslom, vratila sam se kuci i narucila veceru za Neymara i mene te otisla da se presvucem.

Ne znam kako da se ponasam kada on dodje. Mislim, jesmo li mi uopste zajedno?

Sinoc nisam mogla da spavam. Stalno sam razmisljala o njemu i o onom poljupcu, tacnije poljupcima.

I jos mi je rekao da je zaljubljen u mene. Jos uvek ne mogu da poverujem u to. Neymar da Silva Santos Junior je zaljubljen u mene.

Moram to da kazem Alison. Moram da pitam nju za misljenje.

Uzela sam telefon i potrazila je na whatsappu te je pozvala.

"Ko se to mene setio?" Upitala je cim se javila na telefon.

"Nemam mnogo vremena, moram nesto da ti kazem".

"Slusam".

"Neymar me je juce poljubio", pocela je da se smeje. "Rekao mi je da je zaljubljen u mene i poslao mi je sinoc pesmu Hero od Enriquea Iglesiasa. I sad treba da dodje kod mene i ja ne znam kako da se ponasam. Ne znam jesmo li mi uopste zajedno".

"Jaoo... ne mogu da verujem da je stvarno to uradio. Vas dvoje ste mnogo slatk zajedno!"

"Mislis?" Na mom licu se stvorio mali osmeh kada sam cula sta je rekla.

"Da. Vas dvoje ste stvoreni jedno za drugo!"

"Cekaj, mislim da je dosao Neymar", rekla sam kada sam zacula zvono. Otvorila sam vrata i zatekla ga sa osmehom na licu.

Ovaj decko se stalno smeje.

Nasmejala sam mu se te mu pokazala na telefon. Klimnuo je glavom te usao i krenuo ka dnevnoj, ali se zaustavio. Okrenuo se, prisao mi i poljubio me.

Nasmejala sam se te nastavila razgovor sa Alison.

"Sta se desilo?"

"Poljubio me je opet", rekla sam tiho, da ne bi on cuo.

"Idi sad kod njega, nemoj da te ceka, zovi me posle da mi kazes sta je bilo".

"Vazi, cujemo se", prekinula sam vezu te usla u dnevni gde je bio Neymar koji je gledao slike.

"Kakva si bila slatka kao mala", rekao je i pokazao mi sliku koju je drzao u ruci.

"Kakva si bila slatka kao mala", rekao je i pokazao mi sliku koju je drzao u ruci

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Hvala ti", nasmejala sam se.

Zacula sam zvono, te sam uzela novcanik i otvorila vrata. Platila sam dostavljacu, te se vratila kod Neymara koji me je cekao u kuhinji.

"Stvarno nisam imala vremena nista da spremam, malopre sam dosla sa posla. Ali obecavam, kada sledeci put budes dosao napravicu ti neke moje specijalitete".

"Nisam znao da umes da kuvas".

"Nego sta nego umem", rekla sam kroz smeh, "obozavam da kuvam, to me smiruje".

"Vidi ovo", pruzio mi je njegov telefon. Neka vest. O nama?

-NOVA VEZA NA POMOLU: Neymar i Natalia Barton u vezi?

Pre nekoliko dana nekolicina ljudi zapazila je Neymara kako ceka nekoga na aerodromu.

Koga je to cekao mladi fudbaler Barcelone?

Ubrzo se pojavila Natalia Barton, sto je bio odgovor na nase pitanje. Neymar je cekao nju.

(Ispod je bila slika Neymara i mene kako se grlimo.)

Juce smo je zatekli na utakmici izmedju Atletico Madrida i Barcelone.

Zanimljiva je cinjenica da je ona polu-sestra Antoinea Griezmanna. Sta ce on reci na to?

Da li je na pomolu nova veza brazilskog napadaca?-

"Ne mogu da verujem", sad sam vec bila malo ljuta.

Sta njih briga da li smo mi u vezi? Moraju u sve da se mesaju. Mrzim ih.

"Opusti se, sve ce biti u redu. Ali ces morati da se naviknes na to, ako zelis da budes sa mnom", podigla sam glavu te ga pogledala.

"Ne zelim", pogledao me je sirom otvorenih ociju, na sta sam se ja nasmejala. Ustala sam te sela kod njega u krilo, "volela bih to".

 Ustala sam te sela kod njega u krilo, "volela bih to"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

__________________________________

Heeeloooouuu ☺👋

Juce sam isla u Beograd na Marakanu pa zato nisam stigla da dovrsim ovaj deo, ali evo sad sam uspela.

Nadam se da vam se svidja.

Alegria || Neymar JrDonde viven las historias. Descúbrelo ahora