CHAPTER FIFTEEN
___________________•Neymar•
Natalia i ja smo se dogovorili da neko vreme ne otkrivamo nasu vezu javnosti. Znace samo najblizi prijatelji.
Nece biti lako, jer necemo moci da se vidjamo napolju, ali izdrzacu neko vreme, zbog nje.
"Volela bih to.."
Njene reci od sinoc mi se motaju po glavi. Jos uvek ne mogu da verujem da smo zajedno, da je konacno moja, samo moja, i nicija vise.
•Natalia•
"Maria, ja moram da izadjem ranije, ne osecam se dobro. Ako nesto bude bilo hitno, ti me zovi", klimnula je glavom.
Usla sam u kola te ih upalila i krenula kuci. Dobila sam jutros i uzasno me boli stomak. Mrzim taj period u mesecu.
Kada sam dosla kuci presvukla sam se te legla na kauc trazeci neki film na tv-u. Ubrzo je moj telefon zazvonio te sam videla da mi je Neymar poslao poruku.
Neymar:
-Kada zavrsavas sa poslom? ❤-Nisam mogla da mu odgovaram, te sam ga nazvala.
"Gde si?" Upitala sam ga odmah kada se javio.
"Kuci, sta ti je?" Mogla sam osetiti u njegovom glasu da je zabrinut.
"Dosla sam ranije sa posla, ne osecam se dobro. Mozes li doci kod mene?"
"Naravno, stizem za 10 minuta".
"Cekaj, mozes li mi kupiti nesto slatko. Bilo sta, jedu mi se slatkisi", poceo je da se smeje.
"Sve za tebe", prekinuo je vezu, te sam ostavila telefon i pocela da se smejem.
Tako je divan.
Ne mogu da opisem koliko sam srecna. Drago mi je sto je usao u moj zivot. Da ga nisam pitala onog dana na utakmici za pomoc, ne bi se ni upoznali. I drago mi je sto me je pronasao. Vidi se da mu je stvarno stalo do mene.
"Otkljucano je", viknula sam kada je Neymar pozvonio.
Odmah je dosao do mene, ostavio je kese na stolu te cucnuo i uhvatio me za ruku. Vidi se da je zabrinut.
"Jesi li dobro?"
"Jesam, ne brini. Samo sam dobila i uzasno me boli stomak", primetila sam da mu je laknulo.
"Mislio sam da si se razbolela", nasmejala sam se te ga pomazila po obrazu, "nisam znao sta da ti kupim, pa sam vise stvari uzeo".
"Hvala ti!" Primakao mi se jos vise te me poljubio. "Imas li neke obaveze posle?"
"Nemam, zasto?"
"Onda ostani sa mnom", nasmejao se te me poljubio u ruku, "lezi sa mnom", malo sam se pomerila ka njemu, ostavljajuci mu mesta da legne iza mene. Izuo je patike pa legao te sam se ja okrenula ka njemu i naslonila svoju glavu na njegovo rame.
"Mogla bih ovako do kraja zivota", prosaputala sam na sta se on nasmejao te me poljubio u glavu. Zatvorila sam oci i udisala njegov miris. Obozavam njegov parfem.
***
Polako sam otvorila oci, shvatajuci da sam zaspala. Podigla sam glavu i ugledala Neymara kako mirno spava. Bio je mnooogoo sladak. Ispruzila sam ruku ka stocicu i uzela telefon da vidim koliko je sati.
20:04Iskoristila sam priliku sto mi je telefon bio u ruci i slikala ga. Nasmejala sam se cim sam videla sliku.
Mislim da je osetio moje mrdanje, jer je poceo da se budi. Nasmejao se cim me je ugledao. Spustila sam glavu izmedju njegove glave i vrata i ponovo zatvorila oci.
"Koliko je sati?" Pospano je upitao.
"Proslo je 8".
"Je li ti bolje?"
"Jeste, ne boli me stomak vise. Hocemo li da jedemo nesto?" Podigla sam glavu i malo se uspravila. Klimnuo je glavom te sam krenula da ustanem, ali me je njegova ruka zaustavila. Pogledala sam ga, a on mi se samo priblizio i poljubio me.
"Sad mozes da ides!"
_______________________________
Uspela sam i ovaj brzo da napisem. Bravo za mene hahaha.
Razmisljala sam da li da ga objavim veceras, i na kraju jesam, jer imam vec zapocet sledeci deo, pa da ne bude da sam objavila dva u jednom danu (ako uspem da zavrsim sledeci do sutra i objavim ga).
Nadam se da vam se svidja.
P.S. Ne bi vam skodilo da napisete neki komentar. ☺
❤
YOU ARE READING
Alegria || Neymar Jr
FanfictionNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.