CHAPTER TWENTY FIVE
_________________________•Natalia•
Kada se utakmica zavrsila, Antonella i ostale devojke su me povele na teren. Svaka je prisla svom momku/muzu, dok sam ja ostala sama ne znajuci gde se Neymar odjednom izgubio.
Osetila sam necije ruke oko svog struka te sam se nasmejala kada sam ugledala dobro poznate tetovaze. Okrenula sam se ka njemu i poljubila ga, a potom cvrsto zagrlila.
Odmakao se od mene i pogledao me duboko u oci. Mogla sam primetiti da ga nesto muci.
Odjednom je kleknuo ispred mene te mu je Messi dao malu crvenu kutijicu, koju je on potom otvorio.
Stavila sam ruke na usta ne verujuci sta se desava. Suze su vec pocele da se skupljaju u mojim ocima.
"Hoces li se udati za mene?"
Od soka, i srece nisam mogla da progovorim. Mogla sam cuti navijace kako vicu 'reci da'.
"DA!" Samo sam klimnula glavom i pruzila mu ruku da mi stavi prsten. Ustao je i obavio ruke oko mog vrata prislanjajuci svoje usne na moje.
Ceo stadion je u tom trenutku eksplodirao. Svi su poceli da tapsu, prilazili su nam i cestitali nam.
Neymar je davao izjavu nekim novinarima, dok su drugi pokusavali da pricaju sa mnom, ali ja nisam zelela.
"Cestitam mila", Nadine mi je prisla i zagrlila me, a potom i Senior, Rafaella, Jotace, Gil i Davi.
"Hvala vam".
"Pazi nam Juninha", Gil je rekao kroz smeh, na sta sam ja samo klimnula glavom.
Nakon sat vremena provedenih na terenu i slavlja, Neymar je otisao u svlacionicu da se presvuce dok sam ga ja cekala ispred.
Pogledala sam u prsten kada se veliki osmeh pojavio na mom licu. Jos uvek ne mogu da verujem da me je Neymar zaprosio. Bicu njegova zena!
Osetila sam da mi telefon vibrira te sam ga otkljucala i primetila da imam na hiljade obavestenja. Odjavila sam se sa svih drustvenih mreza da ne bi notifikacije vise stizale, bar ne veceras.
Imala sam i nekoliko poruka.
Antoine:
-Cestitam sis. Zelim vam mnogo srece!! Sutra dolazim da proslavimo!💋❤-
Natalia:
-Hvala ti Anto. Jedva cekam da te vidim.💖💖-
.
Alison:
-AAAAA NE MOGU DA VERUJEM. Moja najbolja drugarica se udajee!! Cestitam ti draga, jedva cekam da te vidim. 💗💗💗💗💗-Natalia:
-Hvalaa tiii, i ja tebe 💖💖💖💖💖-.
Mama:
-Zelim ti svu srecu ovog sveta mila. Voli te mama najvise na svetu. Zovi me kada budes mogla da pricas. ❤-Natalia:
-Hvala ti mama, i ja tebe volim mnogo. ❤❤❤❤❤-Odlucila sam da iskljucim telefon i veceras se posvetim samo mom vereniku.
"Konacno", prokomentarisala sam kada je izasao. Samo se nasmejao i uhvatio me za ruku dok smo isli ka njegovim kolima. "Gde idemo?"
"U jedan hotel. Ovo vece je rezervisano samo za nas", poljubio mi je ruku i upalio kola.
Nakon 20ak minuta je parkirao kola u garazi jednog od najelitnijih hotela u Barceloni. Usli smo u lift te je on pritisnuo tipku za 11 sprat.
"Volim te", rekla sam mu primacinjuci se jos vise ka njemu te sam se podigla na prste i poljubila ga.
Kada se lift otvorio, ponovo me je uhvatio za ruku i poveo ka apartmanu. Otkljucao je vrata i pustio me da udjem prva.
Zastala sam kada sam ugledala sta se nalazi ispred mene.
Okrenula sam se i pogledala u Neymara jos uvek ne verujuci sta se zapravo desava.
Skinuo je sat i iskljucio telefon ostavljajuci ga na stocicu. Potom mi je prisao ljubeci me u vrat.
"Dodji", poveo me je na terasu. Stao je iza mene i obavio svoje ruke oko mog struka naslanjajuci svoju glavu na moje rame. "Mnogo sam srecan!"
"I ja sam".
"Ne znam sta bi se desilo da se nismo sreli onaj dan. Zahvalan sam Bogu sto te je poslao u moj zivot", okrenula sam se ka njemu i spojila svoje usne sa njegovim.
________________________________
Dakle ovo je poslednji deo priče. Ostao je još epilog, koji ću objaviti do kraja nedelje (bar se nadam, ali cu se potruditi).
Stvarno se nadam da vam se ova prica svidela, i da ste uzivali.
VOTE+COMMENT=❤
YOU ARE READING
Alegria || Neymar Jr
FanfictionNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.